• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Foutief handelen moderators

    Sinds wanneer bepalen Mods beleid ? Beleid word bepaald door Inno Games https://www.innogames.com/
  2. Hybrid App

    Wat ik van DE forum begrijp is die er voorlopig nog niet. Overigens, op Android ziet hij er goed uit, probleem is alleen op een telefoon is het heel lastig spelen nu.veel te klein en mijn telefoon is echt niet klein. Ik denk dat het op een tablet van 10" wel te doen is.
  3. Feedback Community Preview 2022

    Dat kan alleen als er weer meer goede spelers komen en dat zie ik hier niet gebeuren. Dit is de reden waarom ik niet meer op NL servers speel
  4. Feedback Community Preview 2022

    Ik hoop met de App ook een nieuwe generatie spelers. Want we zijn niet meer een van de grotere spelers werelden maar staan i de middenmoot met het aantal actieve spelers. Met het aantal unieke spelers zelfs onder de middenmoot
  5. Hoe verder?

    je bedoelt te zeggen dat wij op NL servers niet meer gewend zijn echt strijd te leveren ?
  6. Discussie Wereld Helike

    Waarom weer een aankondiging pas 2 dagen van te voren. Nog niet eens de tijd om een premade te maken.
Bovenaan