• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Selymbria

    meh fair enough ig, al hoef je de ally niet te vullen tot max ofc, meestal ist gewoon beter als je met paar tryhards gaat kan je makkelijk allys wegvagen np. ben wel benieuwd of ammit en de rest ook komt, tis opstand dus we shall see
  2. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Selymbria

    mwah tis wel is lager geweest, pandosia was 20 volgensmij ?
  3. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Selymbria

    Zoals de nr1 ally van nl96 het mooi aangeeft
  4. TechnicallBrains

    screenshot plaatsen op alliantieforum

    makkelijkste is uploaden naar een link zodat je het kan delen met
  5. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Al ieder voor zich natuurlijk, niks mis met belegering :smile:
  6. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Als het om nachtrust gaat kan je beter opstand hebben, kennen ze tenminste geen kolo leggen, als jij je alarm uit hebt staan, en alleen maar een opstandje maken
  7. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    dat kan en maag, zover ik weet geen limiet wat snel te bereiken of te zien is in ieder geval
  8. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Tis vaak wat rond einde middag/avond volgensmij.
  9. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Volgensmij zijn er nooit echt vaste tijden voor nieuwe werelden geweest, naar mijn ervaring is het altijd (in de loop van de dag)
  10. TechnicallBrains

    Gameplay Inschrijven wereld

    tbh ik vond : https://en.forum.grepolis.com/index.php?threads/new-world-settings-community-vote.63275/ Dat geen slecht idee hoe ze dat aanpakte
  11. TechnicallBrains

    Hoe verder?

    Uiteraard, maar zijn verschillende manieren om geld van het spel te krijgen
  12. TechnicallBrains

    Ik kan op mijn eiland niet stichten, omdat 2 plaatsen zogenaamd al bezet zijn, maar ik zie niets gebeuren!

    1: Indien er een icoon (vlag) naast de stichtplek staat, dan kan je er stichten, anders niet. (Voorbeeld beneden)"IMG" 2: Iemand kan al een kolo hebben verstuurd naar die sticht plek, niks aan te doen. 3: Indien er geen (vlag/icoon) naast de stichtplek staat kan je er niet stichten, alleen...
  13. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Zeker, tbh een grotere aantal ally leden, gaat vaak toch fout, dus 15 is imo een leuke nieuwe ervaring/uitdaging!
  14. TechnicallBrains

    Hoe verder?

    In tegendeel, developers hebben de keuze om te doen met het spel wat zei willen.
  15. TechnicallBrains

    Hoe verder?

    Zolang InnoGames geld uit het spel kan halen, meer als dat ze erin steken hebben ze geen reden om ermee te stoppen. Daarbij steken ze er in elke wereld genoeg *events* in, en gelijk een "actie" erbovenop om resources voor het *event* te kopen. Zolang mensen blijven betalen, geef InnoGames dan...
  16. TechnicallBrains

    Discussie Wereld Kasmenai met bonusweekenden en Hephaistos' Zegen

    Epic kan niet wachten!, 15 leden is wel laag though :?
Bovenaan