• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Grepolis script GrepoTools.

    Egelman, Ik heb het GrepoData script geïnstalleerd en zag direct wat jij bedoelde. Beide iconen stonden op dezelfde plaats. Ik heb het GrepoTools icoon verplaatst naar links zodat deze weer volledig zichtbaar is voor GrepoData gebruikers. Dank je wel voor het melden. De geupdate versie is...
  2. Grepolis script GrepoTools.

    Dank je wel voor je reactie. Bedoel je de knop rechts boven (naast de god?) Ik zal hiernaar kijken. Voordat je het script goed kan gebruiken zal je eerst moeten aangeven in welke oceaan of oceanen je het raster getekend wilt hebben. Dit kan je doen door bij de instellingen (te bereiken via de...
  3. Grepolis script GrepoTools.

    Vandaag heb ik een uodate beschikbaar gemaakt voor het GrepoTools script 1.1.4 | 15-08-2022 - Spaans en Argentijns toegevoegd als taal, Pools aangepast - Code deels herschreven zodat performence en stabiliteit wordt verhoogd - Keuze mogelijkheden bij de instellingen worden gesorteerd...
  4. Grepolis script GrepoTools.

    Ik heb voor Grepolis een (Tampermonkey) script geschreven, GrepoTools. GrepoTools is door InnoGames mijn script wereldwijd goedgekeurd. Hij wordt ook al in 10 landen gebruikt. Dit heeft mij zeer positief verrast en enthousiast gemaakt. Inmiddels is de versie 1.1.2 Website: www.grepotools.nl...
Bovenaan