• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Discussie Wereld Heliopolis

    Oke, Ik geef je 200000 goud, wel eerst vermenigvuldigen maal 0, kut Gijs
  2. Discussie Wereld Heliopolis

    Of is dit jouw manier om de community aan te sporen om full brander te gaan?
  3. Discussie Wereld Heliopolis

    Iemand bij InnoGames moet heus wel snappen, dat bewerkingen doen met 0, wiskundig niet worden toegestaan?
  4. Foutief handelen moderators

    jammer dat door memes hier dit topic niet meer serieus wordt genomen :(
  5. Foutief handelen moderators

    @Flake Noob botter :kekoof:
  6. Foutief handelen moderators

    Gegroet Kinderen van het Internet, Moet je voorstellen dat je in het echte leven verdacht wordt van corruptie door geld te laten verdwijnen en komt met ''als je met die insteek het gesprek in stapt, zal een discussie niet zoveel opleveren''. :kekoof: Ik denk dat velen hier zijn door de totale...
  7. Feedback Dionysia 2022

    Kan iemand ook uitleggen aan de event makers dat 100 procent kans betekend dat als je het 100 keer doet dat het 100 keer gaat gebeuren. Hoe kan een missie met 100 procent succeskans niet slagen. Me prof statistiek cringed van jullie
  8. Feedback Dionysia 2022

    Speciaal voor Juno. Dit event is werkelijk jullie slechtste event ooit, hoezo ben je 3-4 uur bezig en moet je 5 uur wachten om als reward een houtboost te krijgen. met die tijd en energie kan ik volledige BD's farmen. Get your acts together Inno. #BrengDeAdventskalenderTerug
Bovenaan