• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Foutief handelen moderators

    Het heeft wel zijn nut gehad gelukkig. Alleen hebben mensen als glamador zichzelf weer bewezen ten opzichte van de community. Onze groep is in een normaal gesprek kunnen gaan met de support.
  2. Foutief handelen moderators

    Het meemaken van beide groepen en de handelswijze hiervan meemaken van binnenaf. Ene doet het achterbaks achter elkaars rug en wijst met de vinger naar de vijand. Andere weet dat beiden niet heilig zijn.
  3. Foutief handelen moderators

    Dat weet jammer genoeg geen van beide kanten. Wat ik er wel aan uitmaak is dat ohnoes hypocriet met verwijten loopt te gooien. Zelfs 2 maand nadat ze zijn gestopt.
  4. Foutief handelen moderators

    vgm werd er bij de eerste banwave nog steeds 3x zoveel ohnoes geband als dat er alpaca geband werden voor bots.
  5. Foutief handelen moderators

    Beste, Ik zie hier al enkele dingen die kloppen maar ook enkele waar ik mijn twijfels bij trek. 1. Dat wij niet alles weten wat er achter de schermen gebeurt klopt zeker, dat u ons probeert te stempelen als wij zien maar een klein deel waardoor het gerechtvaardigd is dat we 48 uur of meer...
  6. Foutief handelen moderators

    Beste U zegt in dialoog te willen gaan maar negeert mijn bericht met degelijke voorbeelden. Er wordt alleen maar bevestigd wat wij al vermoeden. Mvg
  7. Foutief handelen moderators

    Dit is een maand geleden gebeurd nadat we in de alliantie schorsingen kregen voor onder andere "account boosting". Deze persoon had enkele steden gekregen van een maatje waardoor hij een oneerlijk voordeel zou hebben gehaald. Momenteel staat die persoon waar we over spreken rond de 90ste plek...
Bovenaan