• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

13TH

☣
☣☣

13TH©

"Fear is a feeling induced by perceived danger or threat that occurs in certain types of organisms, which causes a change in metabolic and organ functions and ultimately a change in behavior, such as fleeing, hiding, or freezing from perceived traumatic events. Fear in human beings may occur in response to a specific stimulus occurring in the present, or in anticipation or expectation of a future threat perceived as a risk to body or life"

Waarom een Pre-Made?
Je zou het voorpret kunnen noemen, maar het is ook een beetje nostalgie. Vroeger (ja, toen was alles beter), werd er op het AF serieus Pre-Mades gemaakt om zo alvast een mooie groep te vormen, uiteraard gebeurt dit achter de schermen nog steeds, maar hier open en bloot op het AF vind ik toch wel het mooist.

Wat hebben we te bieden?
Ik kan wel alle standaard dingen opnoemen, maar dat is niet waar jullie naar op zoek zijn, uiteraard is 13TH een alliantie met ervaren en actieve spelers. Maar wat we echt te bieden hebben is no nonsense, aldus Ali B. Straight to the point zegmaar. Is er iets wat je dwars zit, gooi het in de groep en we kijken er naar, niet dat geklaag achteraf, want dan ben je er zelf ook deels verantwoordelijk voor.

Wat wordt er van je verwacht?
We verwachten uiteraard dat je weet hoe het spel werkt en actief bent. Daarnaast is het belangrijk dat je geen gigantisch ego hebt, aangezien we allen voor het plezier spelen, en niet personen willen hebben die het beter DENKEN te weten.

Indien interesse stuur een PM naar mij, Friday13, via het AF.

Mvg, Friday13