• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides 2.0 Guide

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Grepolis 2.0 zal volledig op alle servers worden geïmplanteerd, alleen hades zal ontbreken op de bestaande werelden.

Wat een geluk dat jij alle correcte info hebt? Ik heb je in het verleden al gezegd dat je zo'n uitspraken niet moet doen. Bij deze zeg ik het jou opnieuw.

Er is nog niets over bekend gemaakt of 2.0 volledig op alle werelden geïntegreerd zal worden, dus hou er aub mee op met valse informatie te verspreiden!
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

De info die ik erover kon vinden is de stand van zaken op 9 maart, dus wel een weekje oud ->
Actually there are 17 Major Bugs open right now, and another 35 minor bugs to be fixed prior to the release. Your schedule is highly optimistic. Not to mention there are still some upgrades that have not even been implemented in the Beta yet.

The pre-2.0 worlds will not be updated for a couple of months until after the roll out. At that they will not be fully updated right away, they will receive selected features of 2.0. Which features has not yet been finalized, so speculation on that is pointless and futile.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

een leuke vraag over Hades:

Helm van ontzichtbaarheid: Je troepen zijn ontzichtbaar voor de eerste 10% van hun reis / 120 gunst

Is die 10% over de basissnelheid of inclusief de ontwikkelde snelheid?
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Grepolis 2.0 zal volledig op alle servers worden geïmplanteerd, alleen hades zal ontbreken op de bestaande werelden.

maar de wereld wonderen komen er toch ook niet of wel?
want anders eindigen die werelden ook en dan wordt het saai.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

een leuke vraag over Hades:



Is die 10% over de basissnelheid of inclusief de ontwikkelde snelheid?

Wat ik vooral zou willen weten is of je ook nog andere gunsten in kan zetten (gunstige wind bijvoorbeeld) als je reeds de gunst van Helm van Onzichtbaarheid hebt gebruikt.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Wat een geluk dat jij alle correcte info hebt? Ik heb je in het verleden al gezegd dat je zo'n uitspraken niet moet doen. Bij deze zeg ik het jou opnieuw.

Er is nog niets over bekend gemaakt of 2.0 volledig op alle werelden geïntegreerd zal worden, dus hou er aub mee op met valse informatie te verspreiden!

die info is vrijgegeven op het engelse forum. niks hierin is 100% zeker aangezien alles op het laatste moment nog gewoon kan veranderen. Dit is wat de actuale stand van zaken is
een leuke vraag over Hades:



Is die 10% over de basissnelheid of inclusief de ontwikkelde snelheid?

de snelheid van de reis..

maar de wereld wonderen komen er toch ook niet of wel?
want anders eindigen die werelden ook en dan wordt het saai.
jawel, maar de oude werelden sluiten niet als er 4 wereldwonderen gebouwd zijn
Wat ik vooral zou willen weten is of je ook nog andere gunsten in kan zetten (gunstige wind bijvoorbeeld) als je reeds de gunst van Helm van Onzichtbaarheid hebt gebruikt.
nee dat kan niet :)
 

DeletedUser5317

Gast
AW: 2.0 Guide

Kun je boerendorpen van andere spelers op je eiland ook aanvallen en overnemen? Of moet je al van in het begin boerendorpen aanvallen en er zoveel mogelijk in je bezit krijgen?
 

DeletedUser10488

Gast
AW: 2.0 Guide

Kun je boerendorpen van andere spelers op je eiland ook aanvallen en overnemen? Of moet je al van in het begin boerendorpen aanvallen en er zoveel mogelijk in je bezit krijgen?

weet ik niet zeker maar volgens mij heeft iedereen zijn boerendorpen ergens anders.
 

DeletedUser9429

Gast
AW: 2.0 Guide

Kun je boerendorpen van andere spelers op je eiland ook aanvallen en overnemen? Of moet je al van in het begin boerendorpen aanvallen en er zoveel mogelijk in je bezit krijgen?

Je kan ook boerendorpen van anderen overnemen.. op je eiland kan dus iedereen zoveel boerendorpen overnemen als er aanwezig zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Helm van ontzichtbaarheid: Je troepen zijn ontzichtbaar voor de eerste 10% van hun reis / 120 gunst

Kan iemand die 2x achterelkaar gebruiken?.
Ik Word op dit moment aangevallen maar kan "Niet"
"Athene Speuk: Wijsheid &. Poseidon Spreuk: Zeestorm".
Ik heb genoeg Gunsten voor beiden maar "Het zegt dat er al een spreuk aanwezig is als ik " Geen" Gebruikt heb.
Ze zijn ook atm Grijs.
Weet iemand wat dit betekent?, en als het mogelijk is dat de vijand het 2x achter elkaar kan gebruiken?, zodat mijn spreuken niet meer werken?.

MVG.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Helm van ontzichtbaarheid: Je troepen zijn ontzichtbaar voor de eerste 10% van hun reis / 120 gunst

Kan iemand die 2x achterelkaar gebruiken?.
Ik Word op dit moment aangevallen maar kan "Niet"
"Athene Speuk: Wijsheid &. Poseidon Spreuk: Zeestorm".
Ik heb genoeg Gunsten voor beiden maar "Het zegt dat er al een spreuk aanwezig is als ik " Geen" Gebruikt heb.
Ze zijn ook atm Grijs.
Weet iemand wat dit betekent?, en als het mogelijk is dat de vijand het 2x achter elkaar kan gebruiken?, zodat mijn spreuken niet meer werken?.

MVG.

Dat betekend gewoon dat de vijand al een spreuk heeft gebruikt.
 
Bovenaan