• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides 2.0 Guide

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

MAJOR CHANGE:
Er is zojuist aangekondigt dat je voor de Aanvals Planner kapitein nodig zal hebben..
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Idd, ik weet wel wat ik typ ;)

Toch jammer dat een mooie functie weer geld zal kosten :(
 

DeletedUser6728

Gast
AW: 2.0 Guide

Kun je wel sharen met anderen als die geen kapitein hebben?
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Idd, ik weet wel wat ik typ ;)

Toch jammer dat een mooie functie weer geld zal kosten :(

Inogames moet ook geld verdienen. Anders kunnen ze niet bestaan. Dus maken ze dit soort functies aantrekkelijker. Al vind ik ook dat spelers die alle premiumfuncties kopen een groot voordeel hebben. Mensen die betalen hebben gewoon een voordeel, daar doen we niets tegen. En dit is eigenlijk ook gewoon geheel logisch.

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser3159

Gast
AW: 2.0 Guide

Mooi gemaakt ;)
Maar jij hebt dus in de beta versie al een wereldwonder ^^
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

gaat dit een update worden of komt er een heel nieuw spel? en is er al een datum bekend wanneer het gaat komen?
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Grepolis 2.0 zal volledig op alle servers worden geïmplanteerd, alleen hades zal ontbreken op de bestaande werelden.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Grepolis 2.0 zal volledig op alle servers worden geïmplanteerd, alleen hades zal ontbreken op de bestaande werelden.

Zonde dat hades niet op de bestaande werelden komt :(

Gaan ze dan als grepolis 2.0 er is dan ook direct een nieuwe wereld maken voor hades?
 

DeletedUser2769

Gast
AW: 2.0 Guide

Zonde dat hades niet op de bestaande werelden komt :(

Gaan ze dan als grepolis 2.0 er is dan ook direct een nieuwe wereld maken voor hades?

Hoewel ik dit niet mag zeggen, denk ik het persoonlijk wel ;) Je gaat geen informatie geven over een nieuwe god als er ook niet direct een nieuwe wereld komt met Hades ;)
 

DeletedUser5621

Gast
AW: 2.0 Guide

Sorry, maar dit vind ik competitievervalsing.
Als je begenadigd boerendorpjes-farmer bent, en je hebt dan ook veel ruiters gebouwd, word je echt de dupe van dit nieuwe systeem, waar farmtroepen helemaal niet van belang zijn om boerendorpjes te farmen....
Ik stel dus voor, buiten Hades ook het nieuwe farmsysteem niet op bestaande werelden.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Sorry, maar dit vind ik competitievervalsing.
Als je begenadigd boerendorpjes-farmer bent, en je hebt dan ook veel ruiters gebouwd, word je echt de dupe van dit nieuwe systeem, waar farmtroepen helemaal niet van belang zijn om boerendorpjes te farmen....
Ik stel dus voor, buiten Hades ook het nieuwe farmsysteem niet op bestaande werelden.

Ben ik het mee eens.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 Guide

Sorry, maar dit vind ik competitievervalsing.
Als je begenadigd boerendorpjes-farmer bent, en je hebt dan ook veel ruiters gebouwd, word je echt de dupe van dit nieuwe systeem, waar farmtroepen helemaal niet van belang zijn om boerendorpjes te farmen....
Ik stel dus voor, buiten Hades ook het nieuwe farmsysteem niet op bestaande werelden.

Dit kan hard klinken maar wat jij vind maakt InnoGames niet veel uit. Het staat vast dat 2.0 volledig word uitgevoer dop alle werelden.

Die ruiters zou je eventueel kunnen gebruiken voor de aanval, zo komt er gelijk wat meer actie ^^
 
Bovenaan