• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides 2.0 TUTORIAL: made by Stef de Killer

DeletedUser

Gast
DEEL 1:

Zoals beloofd:

Grepolis tuto 2.0: “Hoe Stef de Killer het ziet”.

Voorwoord:

Beste spelers,

Ik speel grepolis nu al 1 jaar en ik vind het echt een super leuk spel.
In het begin is iedereen noob en ja dan wil je wel wat hulp natuurlijk dus deze ga ik jullie nu geven ;)
Denk er wel aan dat ik niet alles precies zal vrijgeven aangezien ik ook het grootste deel zelf heb moeten vinden/maken. Ook moet je jou niet verplicht voelen om deze tuto te volgen maar ja ik dacht misschien is ze wel handig ;)
Denk er ook aan dat bij iedereen een andere tacktiek hoort, bij de ene meer offensief en bij de andere meer defensief, dit ligt meestal aan hoe actief je bent. Daarbij is activiteit ook de grootste sleutel tot succes maarja laat ik nu maar stoppen met kletsen en mijn tuto voorstellen.


1.0 Dorpen opbouw per snelheid.
1.1 Tot hoever je gebouwen moet uitbouwen (ongeveer).
1.2 Troepen per dorp?
1.3 Welke god bij welke stad?
1.4 Dorpen kern.
2.0 Hoe een perfecte aanval plannen?
2.1 Wat doen tegen aanvallen en overnames op jou?
2.2 Hoe aanvallen vermijden?
3.0 Boerendorpen



1.0 Dorpen opbouw per snelheid.

Elke snelheid brengt een andere tacktiek met zich mee, daarom ga ik jullie kort uitleggen wat goed is bij welke snelheid.

Snelheid 1: Dit is een zeer lage snelheid waarbij je niet zoveel grondstoffen uit je mijnen gaat kunnen halen; Daarom is het stukken beter dat je jezelf op troepen gaat focussen. Met deze troepen ga je veel moeten farmen (dus ook spelers)

Snelheid 2: Hierbij moet je zo een beetje mixen. Troepen + gsmijnen.