• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Guides 2.0 TUTORIAL: made by Stef de Killer

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 TUTORIAL: made by Stef de Killer

Hi all,

ik ben van plan een hele grote tutorial te maken met echt alles erin van groei tot timen.

Maar hiervoor moet ik weten wat ik er allemaal moet inzetten :)

Wat wil JIJ weten? Zeg het hier en ik draai het erbij :)

Puntjes die ik nu al heb:

- Snelle start
- Dorpenopbouw
- Troepenopbouw
- Timen, Snipen, backtimen, backsnipen (op 1 sec)
- Defence zaken
- Att zaken
- Clusteren
- Overnames
- Mogelijke andere speelstijlen
- ,...

Is er iets dat jij nog niet weet of de details niet echt, zeg het dan maar :)

Ik hoor het nog van jullie.

mvg,
Stef
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 TUTORIAL: made by Stef de Killer

Info over hoe je het beste kan timen / backtimen etc zou ik wel graag willen weten, mss heb jij nog truukjes :p
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 TUTORIAL: made by Stef de Killer

Dankje ;) Ik zie hem :p Nja, ik wacht gwn op de tutorials, wanneer komt de eerste? (Of het eerste deel).
 

DeletedUser15329

Gast
AW: 2.0 TUTORIAL: made by Stef de Killer

dit is voorzeggen je weet nu alles (bijna alles) je zou er zelf achter moeten komen dat is een deel van het spel en als dat deel al wordt voor gezegt dan hoef je bijna niks te ontdekken en dat wordt saai :O:O:O:O
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 TUTORIAL: made by Stef de Killer

dit is voorzeggen je weet nu alles (bijna alles) je zou er zelf achter moeten komen dat is een deel van het spel en als dat deel al wordt voor gezegt dan hoef je bijna niks te ontdekken en dat wordt saai :O:O:O:O

Je kiest er zelf voor om dit te lezen of niet ;)

Wil je dit niet lezen doe het dan niet.

Het is de bedoeling dat de nieuwe spelers zo hun weg kunnen vinden in het spel, als ze hoger staan gaan ze minder de neiging hebben om te stoppen ;)

Ook de meer ervaren spelers zullen hier een paar deeltjes vinden die nog van pas kunnen komen ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: 2.0 TUTORIAL: made by Stef de Killer

Mee eens, wacht vol spanning af op het eerste deel :p
 
Bovenaan