• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie 2.26

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.26

Beste spelers,

Op donderdag 19 juli 2012 zal in de loop van de dag spelversie 2.26 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
Bugfixes:
  • Fout met de weergave van de stadsnaam in de stadsoverzicht verholpen.
  • Weergavefout in het troepen buiten-overzicht verholpen.
  • Geroofde gunst wordt nu weer weergegeven in rapporten.
  • Grafische fout bij het afbreken van het theater verholpen.
  • In uitzonderlijke gevallen bleven branders aanwezig in een veroverde stad.
  • Het onderzoek ‘zeilen plaatsen’ wordt nu meegerekend bij het berekenen van de reisafstand op de kaart.
  • Ingevoerde eenheden in de aanvalsplanner worden nu niet meer gewist/overschreven als de stad werd veranderd tijdens het invoeren.
  • Soms gaf de Terugkeer uit de onderwereld-spreuk niet 10% van de eenheden terug.
  • Grafische bug in het alliantieprofiel verholpen: een lange spelersnaam overlapte het puntenaantal
Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Discussieeeee!
 

DeletedUser

Gast
Discussieeeee!

Kunnen jullie ook een bugfixe maken voor de app want iedere keer als ik mijn samsung young op standby zet dan logt ie uit en dat is erg irritant want het is ook als ik op twitter zit oid.
 

DeletedUser

Gast
Bij ons op NU heeft iedereen een lauwerkrans voor zn naam staan , alsof iedereen leider is in de ally, geld voor alle allianties op de server
 

DeletedUser6663

Gast
Spelupdate 2.26

Bij ons op NU heeft iedereen een lauwerkrans voor zn naam staan , alsof iedereen leider is in de ally, geld voor alle allianties op de server

Dit is een bug;)

Ik ben erg benieuwd naar dat Comming soon:O
 

DeletedUser11295

Gast
Re: Spelupdate 2.26

Is ook op de engelse server waar de update al gisteren was, bug was daar al lang bekend en zal bij de wekelijkse dinsdag update verholpen worden geloof ik ;)
 
Bovenaan