• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie 2.32

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Spelupdate 2.32


Beste spelers,

Op donderdag 29 november 2012 zal in de loop van de dag spelversie 2.32 geïnstalleerd worden.

Hieronder de gedetailleerde lijst met veranderingen:

Gamefeatures/wijzigingen:
  • Rode foutmeldingen worden langer weergegeven.
  • De bouwtijd van de eerste levels van gebouwen is verlaagd op krijgerswerelden.
  • De bouwtijd voor gebouwen in de eerste stad van een speler met een lager doelniveau dan 11 is verminderd.

Bugfixes:
  • De kroon die werd weergegeven op spelersprofielen na het voltooien van 7/7 wereldwonderen werd niet meer op alle werelden weergegeven.
  • Gevechtspunten werden niet meer weergegeven voor de aanvaller wanneer alle eenheden werden verslagen.
  • Er was een fout in de opmaak van het venster waarin grondstoffen geëist kunnen worden.
  • Diverse fouten met betrekking tot de aanvalsplanner zijn verholpen:
    • De naam van een plan werkte niet als link.
    • Tijd werd niet vernieuwd.
    • Moraal werd weergegeven als een decimaal getal.
    • Weergavefout, die positie van de achtergrond klopte niet.
    • Kolommen werden niet goed uitgelijnd nadat eenheden werden verborgen.
    • Wanneer een aanvalsplan werd aangepast met een account waarvan de locale tijd anders werd de aankomsttijd veranderd.
    • Er was een fout met betrekking tot de data.
  • Troepen konden maar één keer worden gesorteerd in de agora.
  • Sommige awards waren niet zichtbaar in de lijst.
  • Werelden sloten één dag later dan zou moeten.
  • Wanneer er werd gehandeld klopte de hoeveelheid grondstoffen die werd weergegeven als ‘onderweg’ niet.
  • Sommige spelers konden hun wachtwoord niet veranderen door een tekenlimiet.
  • Het was niet mogelijk bevelen te filteren in het bevelenoverzicht.
  • Wanneer je de bouwtijd van eenheden wilde halveren was het mogelijk dat het bevestigingsverzoek ‘0 Goud’ aangaf.
  • Dagelijkse bonussen konden soms meerdere keren worden geaccepteerd.
  • Sommige spelers misten de dagelijkse bonus terwijl de bonus elke dag werd geaccepteerd.
  • De knop waarmee een Olympische Spelen gestart kan worden werkte soms niet.
  • Tijd werd niet geüpdatet in de aanvalsplanner.
  • Wanneer een stad werd gesticht door oude spelers werd het opdrachtensysteem gestart.

Mobiel gerelateerde features/wijzigingen:
  • Het is nu mogelijk op een nieuwe wereld in te loggen.
  • Belangrijke verbeteringen voor de mobiele versie voor iOS apparaten (iPhones en iPads):
    • De premium keuzelijst is nu groter.
    • Vensters verschijnen nu rechtsonder in beeld zodat het menu en onderdelen boven in beeld zichtbaar blijven.

Mobiel gerelateerde bugfixes:
  • Na het wisselen tussen steden was het niet meer mogelijk boerendorpen aan te vallen.
  • Het was mogelijk grondstoffen naar een andere stad te sturen wanneer een stad werd belegerd.
  • Verdedigende eenheden werden weergegeven in gevechtsrapporten wanneer een belegerde stad alleen door schepen werd aangevallen.
  • Startscherm was niet bruikbaar direct na het kiezen van een richting.
  • Gedeelde alliantiefora waren niet zichtbaar.
  • Bugfix voor iOS apparaten (iPhones en iPads):
    • iOS6 sloeg meer verzoeken op in de cache dan de bedoeling was, dit is veranderd.

Tijdens het installeren van deze update kan er een tijdelijke downtime heersen, gelieve hier geen supportaanvraag voor in te dienen! Normaal gesproken duurt een update maximaal 5 à 10 minuten.

Veel plezier verder met Grepolis!
Jullie Grepolis.nl team
Tijd voor een discussie.
 

DeletedUser15574

Gast
De bouwtijd voor gebouwen in de eerste stad van een speler met een lager doelniveau dan 11 is verminderd.
wat bedoelen jullie met doelniveau kroenuh

verder veel goede bugs eruit gehaald waarvan ik ook een paar keer last heb gehad
 

DeletedUser11733

Gast
Doelnivo is het nivo dat je bouwt, bijv. je haven is 10 en je bouwt hem naar 11, dan is 11 je doelnivo :)
 

DeletedUser

Gast
ik vind het wel goed dat je in het begin sneller kunt bouwen maar hoe veel sneller eigenlijk?
 

DeletedUser15574

Gast
Dat klopt! :)

Dat kan ik morgen vlak voor de launch pas zeggen. Tot aan dat moment sleutelen we nog aan de wereld voor test- en stabiliteitswerkzaamheden.

fijn om te weten wat het was
ik had verwacht dat werelden al helemaal klaar waren als ze werden aangekondigd
 

DeletedUser

Gast
Mooie update!
Vooral dat van de gedeelde fora op mobiel, nu kan ik eindelijk eens via mobiel een deff aanvraag plaatsen :p
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad gedeelde forum op m'n mobiel is zeker fijn.

Over dat minder gebouw kosten onder niveau 11, vind ik wel jammer.

Neem bijvoorbeeld een wereld die dan net is gestart, als je voor de update start, heb je eigenlijk juist een nadeel.
 

DeletedUser19363

Gast
Mooie updates maar het zou fijn zijn als die updates voor IOS ook voor android komen.
 

DeletedUser

Gast
"Er zijn nog meer troepenbewegingen in andere stadsgroepen beschikbaar." wat houd dit in. Ik nm geen stadsgroepen
 

DeletedUser18750

Gast
ik vindt de nieuwe taakbalk niet fijn vooral op de ipad doet ie het niet goed bij.
ik druk er 100 keer op maar reageert niet en ik heb 4keer grepolis op nieuw opgestart en 2keer mjn ipad opnieuw opgestart.



voor de rest vindt ik het fijn.
vooral het reseveren wat steden is een fijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan