• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag 2 Werelden tegelijk spelen ?

DeletedUser

Gast
Even een vraag klinkt misschien heel dom maar ik heb altijd op maar 1 wereld gespeeld en die gespeeld tot het einde.

Mag ik 2 internet tabs openen en op 1 grepo acount inloggen maar dan op twee werelden tegelijk spelen ? Zodat ik telkens switch tussen die tabs en niet telkens moet uitloggen.

Ik weet wel dat 2 acounts spelen tegen de regels is.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Aangezien bovenstaand antwoord niet echt exact is, ja dit mag en is compleet logisch.
Zelfs als het om 2 andere accounts gaat, dus met een andere username, mag je beide tabbladen, indien het verschillende werelden zijn open hebben staan. Geen enkel probleem! ;)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Aangezien bovenstaand antwoord niet echt exact is, ja dit mag en is compleet logisch.
Zelfs als het om 2 andere accounts gaat, dus met een andere username, mag je beide tabbladen, indien het verschillende werelden zijn open hebben staan. Geen enkel probleem! ;)

Zolang je maar niet met 2 accounts op 1 wereld gaat:p.
 

DeletedUser

Gast
Aangezien bovenstaand antwoord niet echt exact is, ja dit mag en is compleet logisch.
Zelfs als het om 2 andere accounts gaat, dus met een andere username, mag je beide tabbladen, indien het verschillende werelden zijn open hebben staan. Geen enkel probleem! ;)

oke thanks allemaal ik snap hem ik dacht al dat het kon :p
 
Bovenaan