• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

2 werelden tegelijk

DeletedUser

Gast
Is het toegestaan om op Alpha en Iota tegelijk te spelen met tabbladen? En is het erg als mijn broertje op ALpha speelt en ik op Iota. Kan je dan een ban krijgen? Nee toch, want het zijn verschillende werelden?
 

DeletedUser3865

Gast
AW: 2 werelden tegelijk

Is het toegestaan om op Alpha en Iota tegelijk te spelen met tabbladen? En is het erg als mijn broertje op ALpha speelt en ik op Iota. Kan je dan een ban krijgen? Nee toch, want het zijn verschillende werelden?

Het mag gewoon, en het kan ook gewoon.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2 werelden tegelijk

Beste AxfireX,

Ja je mag op 2 verschillende werelden tegelijk spelen. Je mag ook op ze allemaal tegelijk spelen. Maar, je mag wel maar 1 account hebben.

Over je broertje.

Ik ben hiervoor geblokt geweest. Je moet naar instellingen,Internetverbinding delen en daar dan je broertjes spelaccount intikken.

Als je nog vragen hebt over Grepolis stuur me gerust een pm of zet het hier even neer.

Groetjes liems.
 

DeletedUser10488

Gast
AW: 2 werelden tegelijk

Je moet goed opletten ik ben ook al eens geblokt acc van 300k punten kwijt :(
 

DeletedUser3865

Gast
AW: 2 werelden tegelijk

Beste AxfireX,

Ja je mag op 2 verschillende werelden tegelijk spelen. Je mag ook op ze allemaal tegelijk spelen. Maar, je mag wel maar 1 account hebben.

Over je broertje.

Ik ben hiervoor geblokt geweest. Je moet naar instellingen,Internetverbinding delen en daar dan je broertjes spelaccount intikken.

Als je nog vragen hebt over Grepolis stuur me gerust een pm of zet het hier even neer.

Groetjes liems.
dit is alleen als je op dezelfde wereld speelt.

en dat raadt ik gewoon af.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2 werelden tegelijk

Dus als hij op Alpha speelt en ik in Iota hoef ik hem niet aan te geven bij internet verbinding delen?
 

DeletedUser

Gast
AW: 2 werelden tegelijk

Ja je mag op 2 verschillende werelden tegelijk spelen. Je mag ook op ze allemaal tegelijk spelen. Maar, je mag wel maar 1 account hebben.
Je hoeft niet per se 1 account als je op verschillende werelden speelt. Je mag ook met verschillende accounts op verschillende werelden spelen. Alleen niet met verschillende accounts op dezelfde wereld.

Je broertje mag dus, zoals je zelf al concludeerde, met een ander account op een andere wereld spelen. Dit mag je zelf immers ook.
Speel je op dezelfde wereld als je broertje, dan moet je dat aangeven bij internetverbinding delen, maar dan mag het ook.
 
Bovenaan