• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wat vinden jullie allemaal van dat de wereld op 31 dec 2012 eindigt door een nieuwe ijstijd of de voorspelling van de Maya's?
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2012

Dit is gewoon flauw gedoe om paniek te veroorzaken. De kalender van de maya's stopt dan gewoon. Dat er iets gaat gebeuren is volgens mij grootte zever. :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2012

klopt het zegt niet dat de wereld vergaat maar dan moeten ze gwn een nieuwe kalender maken XD
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2012

er gaan hier zoveel theorieën over rond eigenlijk te veel om op te noemen
ik heb ergens gelezen dat de Maya's al aan astronomie deden (daar gaan ook de meeste theorieën over wie er gelijk heeft zullen we zien ik 2012 ik heb er nu al zin in
 

DeletedUser

Gast
Aw: 2012

klopt het zegt niet dat de wereld vergaat maar dan moeten ze gwn een nieuwe kalender maken XD

*facepalm*

mensen moeten kappen met denken dat de mayakalender zomaar een lijst getallen onder elkaar is en van 0 tot 2012 loopt, want het is een systeem van meerdere "ringen" met getallen daarop, en iedere ring draait om de zoveel tijd. Uiteindelijk zijn alle mogelijke combinaties voorbij of iets dergelijks, en dan is het 2012.
 

DeletedUser3865

Gast
Aw: 2012

*facepalm*

mensen moeten kappen met denken dat de mayakalender zomaar een lijst getallen onder elkaar is en van 0 tot 2012 loopt, want het is een systeem van meerdere "ringen" met getallen daarop, en iedere ring draait om de zoveel tijd. Uiteindelijk zijn alle mogelijke combinaties voorbij of iets dergelijks, en dan is het 2012.
Het klopt wel dat ze een nieuwe kalende moesten maken ;)

want ze moesten om de zoveel tijd een nieuwe kalender maken omdat de oude afliep en 2012 was die tijd, dat de oude afliep en ze een nieuwe moeste maken voor de tijd daarna.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan