• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Wat een geweldige dag was dat!

94.000 aanvalspuntjes behaald en de aanvaller van de dag award, beste aanvaller ooit in de geschiedenis van Grepolis.nl? ;)

Groet, Io
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Wat een geweldige dag was dat!

94.000 aanvalspuntjes behaald en de aanvaller van de dag award, beste aanvaller ooit in de geschiedenis van Grepolis.nl? ;)

Groet, Io

Je hebt natuurlijk wel dubbele punten, dus voor beste aanvaller even je punten door de helft doen lijkt mij.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Waarschijnlijk niet, want toen iedereen als een gek ging aanvallen, werkte de scherpzinnigheid niet. Die dag later toen het wel werkte, waren de meeste mensen al dik door hun troepen heen.

Wij hebben gevochten om de dag erna opnieuw de actie te krijgen, in plaats van alleen de spelers die bij de support waren de beloofde punten te geven (zo bereik je namelijk lang niet iedereen). Meer of verdere opties waren er gewoon niet.

Het was de meest rendabele oplossing voor jullie, Kroenuh. Spelers die weinig punten hadden gehaald, daar zal je weinig last van hebben. Maar alle actieve spelers die aanzienlijke punten hebben gehaald, zouden een support-aanvraag in dienen. Dit zou in de duizenden aanvragen gaan lopen, op een handvol moderators die de rechten hebben om dit soort wijzigingen in het spel te mogen aan brengen. Ondoenlijk!!!! Ik heb zelf een private spelletjes server gehad, en weet dat het niet te doen is om duizenden accounts af te gaan, om wijzigingen aan te brengen.(inclusief de drama van het uitpluizen van backups, etc)

Wat ik wel wil weten is of Innogames er tegen was/is om het event een week later over te doen, en dat het per se de dag erna moest. En is de community manager in de positie om er alsnog om te vragen bij Innogames?
Graag een antwoord hierop van een moderator/manager die deze vraag ook echt kan beantwoorden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

ik vind dat hij een punt heeft! Ik
had geluk dat ik gisteren zelf nog troepen overhad
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

En wat is dit dan voor topic? Lijkt me dat hier wel meer dan 'een sprankje' kritiek in staat. Mods sluiten enkel topics die dubbel voorkomen, wat goed is voor het overzicht. Dat staat er dan ook altijd bij, dus het is duidelijk dat het voor het overzicht is. Mensen kunnen hier gewoon discussieren, maar dat moet in 1 topic gebeuren. Meerdere topics over 1 onderwerp is onoverzichtelijk en onnodig.

Ik moet toegeven dat dit 1 van de weinige topics is die open blijft terwijl er veel kritiek is op Innogames. Komt ook doordat niemand de huidige situatie leuk vindt (mods, CM en spelers).

Maar ff reageren op de rest van je argumenten, ik heb vaak genoeg gezien dat mods een topic sluiten omdat ze kritiek krijgen van spelers, en dan heb ik het niet over ban-besprekingen of dubbelposts.

Kritiek mag je altijd naar voren schuiven; een oplossing ook. In sommige gevallen is het echter beter om een mailtje te sturen naar de betreffende personen. Verder moet je'r ook aan denken dat bans en dergelijken enkel via de support besproken worden. Maar onthoud ook: kritiek geven is vaak makkelijk, maar zelf actief meedenken aan een oplossing is veel moeilijker.

Het community management is wel degelijk met innogames in discussie gegaan over het probleem en ook zij hebben geijverd om dit over een weekje opnieuw te doen, in plaats van meteen vandaag. Ikzelf weet niet precies wat er allemaal is gezegd, maar de CM's kennende, zullen zij echt wel ver gegaan zijn voor wat zij (en de Nederlandse spelers) wilden. Zij laten niet zomaar hun spelers in de steek en proberen altijd de beste oplossing te verkrijgen voor de community.

Toch zijn zij niet in hun opzet geslaagd, en is de actie gewoon vandaag doorgegaan. Welke redenen Innogames daar precies voor had, weet ik niet. Maar dat de fout (dat de actie niet gisteren doorging), ligt wel degelijk bij Innogames en veel kan er nu niet meer aan gedaan worden. Misschien kan, op een later tijdstip, als alle schade te overzien is, het community management weer met Innogames rond tafel gaan zitten en misschien komt er nog een compensatie of een oplossing voor dit probleem; maar hierover is nog niet veel bekend. Dat de meeste spelers, moderators en het community management het niet echt eens zijn met de aanpak van dit probleem door Innogames, is wel duidelijk. Hierover ruziën haalt dan ook helemaal niets uit. Zullen we dit dan ook maar niet meer doen?

Onze community met Noord-Korea vergelijken is nogal wat cru. Maar om je mening over "de censuur" achter te laten, kan je hier posten.

De community managers hebben enorm veel andere taken te doen; daarom kunnen ze niet op elk topic reageren. Indien ze wat tijd hebben in hun drukke agenda, of wanneer ze zin krijgen om hier te reageren, zullen ze dat zeker doen. Zo goed als alles, wat zij kunnen en mogen zeggen, is hier al aan bod gekomen volgens mij. Als ze niet echt iets nuttigs aan de discussie kunnen toevoegen, hebben ze helemaal geen reden om te reageren.

Het community management heeft allerlei andere taken; supports beantwoorden of game-moderators helpen met de moeilijkste supportaanvragen, de bingo-wedstrijd in goede banen leiden, allerlei dingen vertalen voor Innogames en nog enorm veel andere dingen. Ze hebben daarnaast ook nog hun werk, gezin en familie, een sociaal leven, vrienden, .... Ze kunnen dus niet op elk topic reageren. Ze hebben inderdaad veel contact met Innogames, maar ze wisten al op voorhand hoe de community ongeveer zou reageren. Ze hebben dit ook al duidelijk gemaakt aan Innogames. Je moet volgens mij niemand, zeker het community management niet, nog duidelijk maken dat niet veel mensen het leuk vinden dat deze fout is gebeurd.

Dit is voor mij de eerste keer dat ik eindelijk een reactie zie van mods en een CM waar ik wat mee kan, alleen heeft dat in mijn ogen vrij lang geduurd. (Kan mij goed voorstellen dat mensen mijn mening te ver vinden gaan. Het zij zo die ga ik niet terug nemen.)

Maar denk dat mensen hier heel veel kritiek hadden en ook veel oplossingen aangebracht hebben, maar er werd in mijn ogen weinig over gecommuniceerd door de CM.

Ik snap ook dat ze naast dit een normaal leven leiden, en dus niet elk moment kunnen reageren. Maar ik blijf erbij, dit had beter gecommuniceerd kunnen worden ook Ingame.

Het heeft nu ruim 2 dagen geduurd voordat we een degelijk antwoord hebben gehad van Kroenuh.
 

DeletedUser9538

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Wat een geweldige dag was dat!

94.000 aanvalspuntjes behaald en de aanvaller van de dag award, beste aanvaller ooit in de geschiedenis van Grepolis.nl? ;)

Groet, Io

Dubbele gevechtspunten; dus delen door 2.
47.000 normale punten dus! Geen record! Dat heb ik dan nog steeds.

Bovendien jezelf even afvragen of uit het oogpunt van normen en waardenbesef het opportuun is jezelf op de borst te kloppen als je een speler aanvalt die zijn grootste defensieve troepen heeft verloren door de afgelopen week jou te ondersteunen bij inkomende aanvallen.

Ik heb daar niet echt een woord voor. Wel een geluid. En dat maak ik als ik ziek boven een wc hang en stevig sta te kotsen!
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Dubbele gevechtspunten; dus delen door 2.
47.000 normale punten dus! Geen record! Dat heb ik dan nog steeds.

Bovendien jezelf even afvragen of uit het oogpunt van normen en waardenbesef het opportuun is jezelf op de borst te kloppen als je een speler aanvalt die zijn grootste defensieve troepen heeft verloren door de afgelopen week jou te ondersteunen bij inkomende aanvallen.

Ik heb daar niet echt een woord voor. Wel een geluid. En dat maak ik als ik ziek boven een wc hang en stevig sta te kotsen!

Geef ik oprecht toe.. Was absoluut geen doelgerichte actie! Heb Djailles daarvoor al aangesproken en tevens mijn excuses aangeboden zonder vooraf een PM te versturen, en heb daarbij uitgelegd dat de dorpen in die regio worden omgebouwd in verdedigingsdorpen tegen BIA en IB

Groet, Io
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Waarschijnlijk niet, want toen iedereen als een gek ging aanvallen, werkte de scherpzinnigheid niet. Die dag later toen het wel werkte, waren de meeste mensen al dik door hun troepen heen.



Het was de meest rendabele oplossing voor jullie, Kroenuh. Spelers die weinig punten hadden gehaald, daar zal je weinig last van hebben. Maar alle actieve spelers die aanzienlijke punten hebben gehaald, zouden een support-aanvraag in dienen. Dit zou in de duizenden aanvragen gaan lopen, op een handvol moderators die de rechten hebben om dit soort wijzigingen in het spel te mogen aan brengen. Ondoenlijk!!!! Ik heb zelf een private spelletjes server gehad, en weet dat het niet te doen is om duizenden accounts af te gaan, om wijzigingen aan te brengen.(inclusief de drama van het uitpluizen van backups, etc)

Wat ik wel wil weten is of Innogames er tegen was/is om het event een week later over te doen, en dat het per se de dag erna moest. En is de community manager in de positie om er alsnog om te vragen bij Innogames?
Graag een antwoord hierop van een moderator/manager die deze vraag ook echt kan beantwoorden.

Het zou niet erg eerlijk zijn geweest om enkel de spelers, die een supportaanvraag stuurden, extra punten te geven. Dan krijgt de ene speler wel extra punten en de anderen niet. Dit zou niet enkel veel werk en enorm veel tijd kosten, tijd de ze niet meer kunnen gebruiken voor andere zaken (sociaal leven, vrienden en familie, werk,...), maar de moderatoren kunnen, per ongeluk, bij een speler een getalletje teveel typen, zodat ze 10x zoveel gevechtspunten krijgen; zonder dat iemand het merkt. Een foutje is snel gemaakt, zeker als je al de accounts moet afgaan.
Over dat 2e puntje weet ik niet echt veel, dus kan je'r geen antwoord op geven.

Ik moet toegeven dat dit 1 van de weinige topics is die open blijft terwijl er veel kritiek is op Innogames. Komt ook doordat niemand de huidige situatie leuk vindt (mods, CM en spelers).

Maar ff reageren op de rest van je argumenten, ik heb vaak genoeg gezien dat mods een topic sluiten omdat ze kritiek krijgen van spelers, en dan heb ik het niet over ban-besprekingen of dubbelposts.



Dit is voor mij de eerste keer dat ik eindelijk een reactie zie van mods en een CM waar ik wat mee kan, alleen heeft dat in mijn ogen vrij lang geduurd. (Kan mij goed voorstellen dat mensen mijn mening te ver vinden gaan. Het zij zo die ga ik niet terug nemen.)

Maar denk dat mensen hier heel veel kritiek hadden en ook veel oplossingen aangebracht hebben, maar er werd in mijn ogen weinig over gecommuniceerd door de CM.

Ik snap ook dat ze naast dit een normaal leven leiden, en dus niet elk moment kunnen reageren. Maar ik blijf erbij, dit had beter gecommuniceerd kunnen worden ook Ingame.

Het heeft nu ruim 2 dagen geduurd voordat we een degelijk antwoord hebben gehad van Kroenuh.

Zullen we hier een beetje ontopic blijven misschien? Hier kan je verder discussiëren over al dan niet censuur.

Zoals al eerder verschillende keren aangehaald: mods en CM's zijn nog steeds mensen, met een leven. Als vrijwilligers proberen ze zo goed mogelijk alle spelers te helpen. Omdat onze CM's veel werk hebben en niet zelf overal kunnen reageren en meediscussiëren en niet alleen alle taken kunnen doen, hebben ze moderatoren; sommigen beantwoorden supportaanvragen, anderen beheren het forum en zorgen dat er netjes wordt gecommuniceerd en de coolste moderator van allemaal, zorgt ervoor dat de wiki up-to-date blijft en er mooi uitziet. 8-)

Nu we erop terug kijken, kunnen we wel zeggen wat er allemaal beter kon en welke fouten vermeden moeten worden in de toekomst. Maar op zo'n momenten, krijgt het community management enorm veel last op zich, langs alle kanten. Op dat moment kunnen ze niet aan alles denken en is een foutje nog sneller gemaakt.

Gelukkig leren we nog elke dag bij en kan iedereen zijn lessen trekken uit het gebeurde.

Dubbele gevechtspunten; dus delen door 2.
47.000 normale punten dus! Geen record! Dat heb ik dan nog steeds.

Bovendien jezelf even afvragen of uit het oogpunt van normen en waardenbesef het opportuun is jezelf op de borst te kloppen als je een speler aanvalt die zijn grootste defensieve troepen heeft verloren door de afgelopen week jou te ondersteunen bij inkomende aanvallen.

Ik heb daar niet echt een woord voor. Wel een geluid. En dat maak ik als ik ziek boven een wc hang en stevig sta te kotsen!

Dit is eerder een discussie om te voeren op het forum van de wereld.

Ikzelf heb trouwens in de laatste 2 dagen ook heel wat gevechtspunten verkregen; ik kon
93.png
zegetochten geven op Beta, wat daar volgens mij niet zo enorm veel is. Maar toch is het leuk meegenomen. Al bij al was de actie leuk bedacht; alleen spijtig van de fout...
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

@ fascination, dit is de laatste keer dat ik "off-topic" reageer en dan zal ik verder zwijgen, maar je houding zorgt ervoor dat ik toch moet reageren.

Ik heb het heel eventjes over censuur gehad, en daar werd ik door anderen op aangesproken. Waardoor ik het nodig achtte om op die speler te reageren dus deed ik dat in 1 post gelijkertijd met mijn antwoord op jou verhaal, anders krijg ik weer een dubbel post aan mijn broek. Verder heb ik het alleen maar over het mislopen van de dubbele punten gehad, wat dus wel degelijk on-topic is.

Verder heb ik het helemaal niet meer over het censuur gehad, mijn punt was namelijk dat ik van mening ben dat er over deze actie te weinig gecommuniceerd werd door de community managers waardoor ik (en waarschijnlijk ook andere spelers) niet wisten waar wij aan toe waren.

Door de weinige communicatie van jullie kant kreeg ik het gevoel alsof jullie het gemakkelijk afdeden met een flut mailtje bij de support en de actie een dag later te houden.

Als je mijn verhaal goed had gelezen, dan had je gelezen dat ik wel degelijk onderken dat de CM`s mensen zijn met een normale baan en een privé ernaast. En dat ik uiteindelijk met de uitleg van Kroenuh kan leven. Het is aan de lage kant, maar als dit alles is wat jullie uit het vuur hebben kunnen slepen zullen wij daar genoegen mee moeten nemen.

Alleen had dit naast het AF misschien ook beter Ingame gecommuniceerd kunnen worden.

65% van de spelers kijkt namelijk nooit op het AF, en ik denk dat het niet zoveel moeite kost om een Ingame mail te sturen zodra jullie achter de fout waren gekomen.

Gelukkig leren jullie bij, en zullen jullie hopelijk beter en opener communiceren in de toekomst met jullie spelers. Waarvan Kroenuh vandaag het bewijs heeft geleverd dat dat helemaal niet zo moeilijk is.

- Einde offtopic -
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Ik snap je frustratie heel goed, Othiana en ik zaten namelijk gisteren in precies hetzelfde.

Echter hebben wij beiden náást onze functie als community management een gewone baan. Er wordt niet van ons verwacht dat wij elke minuut beschikbaar zijn voor mogelijke fouten van anderen op te vangen.

Daarnaast was dit inderdaad volledig overmacht wat community management betreft. Dit lag inderdaad bij Innogames, welke ons om 7:30 uur liet weten dat er iets mis was gegaan met de activering. Ze lieten ons weten dat ze het manueel gestart hadden, echter ging daar weer iets mis met de server die ze ervoor nodig hadden. Dit laatste kregen wij pas veel later te horen, we gingen ervanuit dat het na de manuele activering zou werken, de verloren uren zouden we dan alle gevechtspunten ZELF gaan corrigeren.

Dus wat betreft de communicatie: wij streven naar zoveel mogelijk en zo snel mogelijk communiceren naar de spelers, echter wanneer wij geen info hebben, of ervan uitgaan dat het nu wel werkt, hebben wij natuurlijk niet veel te melden.

Graag vraag ik dan ook om wat meer respect. Wij hebben gevochten om de dag erna opnieuw de actie te krijgen, in plaats van alleen de spelers die bij de support waren de beloofde punten te geven (zo bereik je namelijk lang niet iedereen). Meer of verdere opties waren er gewoon niet.

beetje dom om de dag erna dezelfde actie te laten doorgaan dus ga je aub geen schouderklopjes lopen geven dat je dat bereikt hebt.
iedere aanvaller is uitgegaan van het bericht dat de punten 20-01-2012 verdubbeld zouden worden toen heb ik al mijn aanvallen verstuurd en kwam er meer dan de helft niet terug ik werd daarvoor niet beloond maar diegene die dus zijn aanvallen niet heeft kunnen versturen door werk/school werden nu dus dubbel en dwars beloond.
had dan ervoor gezorgd dat het pas weer op het einde van de maand was geweest had de aanvallers weer de tijd gegunt om hun aanvals troepen weer aan te vullen maar nee we gaan stoer lopen doen om gelijk de dag erna het voor elkaar te krijgen mensen dubbel te .......

mag het woord niet zeggen anders krijg ik weer een persoonlijke waarschuwing omdat hier niet gezegd mag worden hoe wij ons door inno games benadeeld voelen.

zorg ervoor dat gewoon de punten alsnog van 20-01-2012 verdubbeld worden dat is helemaal niet zo moeilijk
er worden toch ook rankings bij gehouden pak gewoon de ranking van beste krijger en de mensen die op 20-01-2012 daar punten op hebben behaald die behoren verdubbeld te worden zo simpel is het

maar ik zal wel te slim zijn voor deze onzin verhalen van inno games en hun part time support schijnbaar zijn er niet genoeg mensen zoals ik die elke maand vol premium spelen anders kunnen ze wel iemand aanstellen die full time support zou draaien

en tuurlijk support kan er niets aan doen maar dat ik nu kan zeggen dat het een support voor de speler is NEE dat kan ik niet support dient alleen maar ervoor dat inno games niet lastig wordt gevallen door spelers.
Idd je kan naar inno games bellen maar er worden geen klachten aangenomen over support over een game of wat dan ook.
Ze lopen het zo allemaal naar elkaar af te schuiven dat als je op een gegeven moment gefrustreerd genoeg bent wel de delete knop in zal duwen.

ga nog niet eens meer moeite doen om bij support om een vergoeding te vragen ken het standaard antwoord toch al.....

mvg jackjr1971
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Is het nou nog mogelijk om die dubbele GP van 20-1 te krijgen ofwat? Heb namelijk gehoord dat je screens kon sturen voor alsnog dubbele gp..

Krijg geen goede reactie hierover bij support.. ik krijg alleen een linkje naar het AF en een excuus.. Dat er op 21-1 dubbele GP was boeit me niet overigens. Het gaat mij om 20-1..
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Stop toch met dit gezeik! Verdien gewoon je punten en klaar! Het is gebeurt wat wil je dat er aan gedaan wordt?
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

voor hetzelfde geld zei innogames jeej grepolis 2 jaar PUNT, wees blij dat je het geschenk kreeg ookal is het een dagje later aangekomen als geplant
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Lol @ bovenste 2 reacties... Als ik jullie was zou ik toch maar eerst even nadenken voordat je weer 's zoiets post zonder dat je ook maar enigszins begrijpt waar het over gaat.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Het punt is bij de meeste dat het eerder nadelig heeft gewerkt dan voordelig.... Ik heb liever achteraf dat die dubbele gp er helemaal niet was geweest.

En ik stelde een vraag, ik zeikte niet.. lol
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Lol @ bovenste 2 reacties... Als ik jullie was zou ik toch maar eerst even nadenken voordat je weer 's zoiets post zonder dat je ook maar enigszins begrijpt waar het over gaat.


die twee reacties zijn gegeven door echte sim city spelers whahahahaha
bob de bouwers eerste klasse lol
niet in de gaten hebbende dat je hier met een wargame bezig bent

ik heb 205 steden tel dat maal 3 zoveel cp heb ik nodig voor mijn volgende stad dus 615 cp als er dan een gelegenheid zich aanbied waar je dubbele punten kunt behalen dan wil ik daar ook optimaal gebruik van maken en als dat dan zo verkl..t wordt tja gek he dat er dan mensen pissed off zijn of niet ???

en dan lopen stoeffen met we hebben het gelijk de volgende dag kunnen laten restarten niet nadenkende dat dus de troepen van alle echte aanvallers op 20-01-2012 al op weg waren en diegene die terug kwamen nogmaals werden verzonden

nee mensen wat hier is gebeurt is gewoon onacceptabel en weer wast de support zijn handen in onschuld en inno games kan je niet benaderen over deze kwesties

dus wat moet je dan doen geef me daar eens een logisch antwoord op ??

mvg jack
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

die twee reacties zijn gegeven door echte sim city spelers whahahahaha
bob de bouwers eerste klasse lol
niet in de gaten hebbende dat je hier met een wargame bezig bent

ik heb 205 steden tel dat maal 3 zoveel cp heb ik nodig voor mijn volgende stad dus 615 cp als er dan een gelegenheid zich aanbied waar je dubbele punten kunt behalen dan wil ik daar ook optimaal gebruik van maken en als dat dan zo verkl..t wordt tja gek he dat er dan mensen pissed off zijn of niet ???

en dan lopen stoeffen met we hebben het gelijk de volgende dag kunnen laten restarten niet nadenkende dat dus de troepen van alle echte aanvallers op 20-01-2012 al op weg waren en diegene die terug kwamen nogmaals werden verzonden

nee mensen wat hier is gebeurt is gewoon onacceptabel en weer wast de support zijn handen in onschuld en inno games kan je niet benaderen over deze kwesties

dus wat moet je dan doen geef me daar eens een logisch antwoord op ??

mvg jack


Je kunt altijd nog op engelse of duitse server gaan spelen, daar heb je nog een kans dat er iemand naar je luistert..
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

die twee reacties zijn gegeven door echte sim city spelers whahahahaha
bob de bouwers eerste klasse lol
niet in de gaten hebbende dat je hier met een wargame bezig bent

ik heb 205 steden tel dat maal 3 zoveel cp heb ik nodig voor mijn volgende stad dus 615 cp als er dan een gelegenheid zich aanbied waar je dubbele punten kunt behalen dan wil ik daar ook optimaal gebruik van maken en als dat dan zo verkl..t wordt tja gek he dat er dan mensen pissed off zijn of niet ???

en dan lopen stoeffen met we hebben het gelijk de volgende dag kunnen laten restarten niet nadenkende dat dus de troepen van alle echte aanvallers op 20-01-2012 al op weg waren en diegene die terug kwamen nogmaals werden verzonden

nee mensen wat hier is gebeurt is gewoon onacceptabel en weer wast de support zijn handen in onschuld en inno games kan je niet benaderen over deze kwesties

dus wat moet je dan doen geef me daar eens een logisch antwoord op ??

mvg jack

Ik weet hoe je je voelt, ben zelf ook een echte aanvaller die alles erop uit had gestuurd die dag.

Helaas dus ook heel veel kapot gelopen, waardoor ik er de volgende dag niets meer aan had.

Achteraf gezien denk ik, Dat het misschien beter was geweest om die hele actie maar te cancellen, en ook niet de dag erna te doen.

Nu zijn de echte aanvallers behoorlijk pissig aangezien ze een leuke bonus door de neus is geboord, wat hun goed recht is aangezien er iets leuks wordt beloofd.

Heb er nadat ik mijn boosheid erover geuit heb mee leren leven, al heb ik nog steeds de hoop dat Innogames met een echte oplossing komt.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Oplossing is zo simpel als wat, Innogames moet gewoon de gevechtspunten die op die dag vergaard zijn opnieuw geven. Snap niet wat de moeite is, zij hebben die gegevens toch?
 
Bovenaan