• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Wat mij vooral opvalt is dat ik op het ally-forum op ksi om iets van 11:30 al een reactie zag staan dat de dubbele gp niet werkte..

Ik weet niet wanneer de support de eerste klachten/opmerkingen hierover kreeg?

Want vind dat zodra je zoiets te horen krijgt toch gewoon een berichtje rond kan sturen, waarin staat dat het fout is gegaan met de dubbele gp en dat het verzet word naar de volgende dag?
Dan hadden mensen hoogstwaarschijnlijk nog veel meer troepen gehad, en had nu het geklaag een stuk minder geweest..

maar het werd pas om 9 of 10 uur savonds op AF gemeld, maar alleen op het forum, toen die actie werd aangekondigd met grote trots kon er wel een berichtje worden rondgestuurd naar iedereen maar nu het misgaat onthoud iedereen van de crew zich van commentaar (en ja ik weet dat jullie ook niks meer kunnen vertellen dan dat jullie al gedaan hebben, en zeg ook zeker niet dat het jullie schuld is, maar zeg alleen wat misschien ietsjes beter had geweest)
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Er is inderdaad iets foutgelopen met de dubbele gevechtspunten. Spelers die benadeeld zijn kunnen een supportaanvraag indienen.

Wat is het nut hiervan, gezien het antwoord dat je ontvangt op een supportaanvraag??

Othiana
2012-01-21 07:02:47
Beste Erkie999,

Innogames heeft beslist om het event opnieuw te laten starten, wij kunnen hier niets aan veranderen.

Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groeten,

Othiana
Leiding Grepolis.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Wat ik me vooral afvraag: Was het alleen in nederland het geval, of had de duitse, engelse en weet ik het wat voor landen allemaal ook dit probleem!?
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Op de engelse is het in ieder geval goed gegaan.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

De actie van de dubbele punten heet Scherpzinnigheid.

Misschien dat ze bij Innogames ook eens scherpzinnig kunnen worden!!
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

ik heb geen scherpzinigheid op mijn dorpen, betekend dit dat het is uitgesteld???
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Heb je al eens proberen te refreshen?

Anders moet je wss je coockies en cache legen.
Normaalgezien zou het vandaag moeten werken (bij mij werkt het toch al)
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Ongelofelijk en onprofessioneel.

En het antwoord van de gamemoderators, sorry wij zijn niet verantwoordelijk.

Dit is in korte tijd de tweede grote fout vanuit innogames. Wij betalen en mogen daar iets voor verwachten. Nu krijgen wij een "cadeau", maar eigenlijk geven ze zich zelf een cadeau. Om nu weer snel up to date te zijn, hoopt men kennelijk dat wij nu meer goud gaan investeren.

Onze gamemodetarors willen niet meer reageren, ze zouden zich sterk moeten maken naar de leiding van deze organisatie en de belangen verdedigen van de spelers op dit spel. Desnoods stappen ze op om een signaal af te geven, want dit kan echt niet.
 

DeletedUser6765

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

ik heb geen scherpzinigheid op mijn dorpen, betekend dit dat het is uitgesteld???


Nope bij mij ook niet meer, ook niet meer na refreshen en uitloggen:(. aaa nee he

aanvulling dit is op wereld Gamma
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Ik heb via support ook het standaard antwoord ontvangen wat iedereen tot nu toe heeft ontvangen.

Ik ben daar echt ontevreden over.
Een klant heeft recht op genoegdoening na een terechte klacht.

De spelers hebben de actie niet verzonnen. Dat is Grepolis geweest. Als er dan iets fout gaat, prima. Maar stel wel je klanten tevreden. En dat doe je niet met de actie een dag later te herhalen.

Ik heb namelijk niet veel troepen meer over. Dus er valt niks te herhalen. En sorry, ja, ook mijn doelwitten zijn leeg en zijn vanavond niet herbouwt.
Dus wat herhalen? Geen aanvalslegers, geen targets met legers. Herhalen is dus een lachertje.

Ik vind dat ik recht heb op een vergoeding van dubbele gevechtspunten. Zoals al eerder aangehaald, heel gemakkelijk via statistieken terug te vinden.
Het staat zwart op wit dat je dubbele gp krijgt op 20-1.

Dus Grepolis medewerkers ga eens een dagje hard werken en stel je klanten tevreden.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Ongelofelijk en onprofessioneel.

En het antwoord van de gamemoderators, sorry wij zijn niet verantwoordelijk.

Dit is in korte tijd de tweede grote fout vanuit innogames. Wij betalen en mogen daar iets voor verwachten. Nu krijgen wij een "cadeau", maar eigenlijk geven ze zich zelf een cadeau. Om nu weer snel up to date te zijn, hoopt men kennelijk dat wij nu meer goud gaan investeren.

Onze gamemodetarors willen niet meer reageren, ze zouden zich sterk moeten maken naar de leiding van deze organisatie en de belangen verdedigen van de spelers op dit spel. Desnoods stappen ze op om een signaal af te geven, want dit kan echt niet.

Ik heb via support ook het standaard antwoord ontvangen wat iedereen tot nu toe heeft ontvangen.

Ik ben daar echt ontevreden over.
Een klant heeft recht op genoegdoening na een terechte klacht.

De spelers hebben de actie niet verzonnen. Dat is Grepolis geweest. Als er dan iets fout gaat, prima. Maar stel wel je klanten tevreden. En dat doe je niet met de actie een dag later te herhalen.

Ik heb namelijk niet veel troepen meer over. Dus er valt niks te herhalen. En sorry, ja, ook mijn doelwitten zijn leeg en zijn vanavond niet herbouwt.
Dus wat herhalen? Geen aanvalslegers, geen targets met legers. Herhalen is dus een lachertje.

Ik vind dat ik recht heb op een vergoeding van dubbele gevechtspunten. Zoals al eerder aangehaald, heel gemakkelijk via statistieken terug te vinden.
Het staat zwart op wit dat je dubbele gp krijgt op 20-1.

Dus Grepolis medewerkers ga eens een dagje hard werken en stel je klanten tevreden.

Deze fout is heel spijtig, zeker voor de mensen die enorm veel hebben aangevallen gisteren. De schuld moeten we zoeken bij Innogames, maar zij hebben dit niet expres gedaan. Bij andere communitys werkte dit wel correct, maar bij de onze zijn ze gisteren wat vergeten; het zijn ook maar mensen he.

Moeten hier volgens jou, nu echt moderatoren voor opstappen. Dit is ook voor hen (de meeste moderatoren spelen zelf ook en sommigen hebben gisteren ook enorm veel aangevallen...) een tegenslag; zij hadden het ook liever anders gezien. En als ze zouden opstappen, zouden ze niet echt een krachtig signaal geven aan Innogames. Ze zouden vooral de community zelf (omdat iedereen minder snel antwoord krijgt op supports), en de wel-blijvende mod's/CM's meer werk geven (die krijgen meteen veel meer werk, wat hen veel meer tijd zal kosten). Daarnaast treffen ze ook zichzelf, als ze hun taak graag deden... Ik zie hier geen voordelen in, omdat de verantwoordelijken voor de fout hier niets van zullen voelen.

Alle punten via de stats gaan opvragen en toevoegen, is niet mogelijk; als je weet dat er 15 werelden zijn (14 waar de beginnersbescherming al afgelopen is) en op die 14 werelden spelen ongeveer tussen 2.000 en 23.000 spelers (volgens de stats). Weet jij hoelang het gaat duren om 89.441 spelers (som van alle spelers op Alpha t.e.m. Ksi, uitgerekend via stats) na te kijken en handmatig al die punten gaan toevoegen, als dat al mogelijk is...

Helaas, maar het is nu zo; de fout is gemaakt. Hier kunnen we niets aan veranderen door op de game-moderatoren of het communitymanagement boos te worden of verwijten naar hun hoofd te gooien; zij hebben immers hun best gedaan. We kunnen enkel hopen dat Innogames met een compensatie kan zorgen voor de meest getroffen spelers...
 

DeletedUser6765

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Moet ik een nieuwe topic maken?? Want op wereld Gamma is de "scherpzinnigheid" weg sinds een paar uur nu:(.. althans bij mij en nog een speler:(..


sorry als dit nu dubbelpost is.. Maar niemand reageert hierop.. straks is dit dag 2!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Ik heb het niet over opstappen van forum moderatoren en ik zou ook niet weten waar je dit leest in mijn bericht.

Ik heb het er wel over dat een fout maken kan, maar als je een fout maakt dat moet je deze ook herstellen.

Als Innogames daar moeilijk over doet, zouden de forummoderatoren dus wel degelijk goed duidelijk kunnen maken dat dit klanten kan kosten. En uiteindelijk zijn de spelers klanten en Innogames de aanbieder. Zij maken dus winst door ons. Een aanbieder moet als hij in gebreke blijft hier een vergoeding tegenover zetten en niet een lachertje, zoals nu het geval is.

Dus ik lees in mijn bericht niks over opstappen van forummoderators, alleen verwacht ik een vergoeding van Grepolis. En het beste is om gewoon van iedereen de gp punten bij te schrijen. Rekenprogramma eroverheen en klaar is Kees. Misschien moeten de medewerkers van Grepolis hiervoor dan even hard werken, maar je stelt wel je klanten tevreden.
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Heb je al eens proberen te refreshen?

Anders moet je wss je coockies en cache legen.
Normaalgezien zou het vandaag moeten werken (bij mij werkt het toch al)

gedaan maar staat er nog steeds niet, ik speel btw op eta
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

het zijn ook maar mensen he.
zelfs een ezel stoot zich geen tweede keer ...........

Blunder 1: niet werken van scherpzinnigheid
Blunder 2: maar een dag uitstellen, zonder na te denken over de consequenties

Dit is ook voor hen (de meeste moderatoren spelen zelf ook en sommigen hebben gisteren ook enorm veel aangevallen...) een tegenslag;

Hoe laat zijn jullie geïnformeerd door Innogames over:
1) het niet werken van de scherpzinningheid
2) het laten doorgaan op de 21ste

Alle punten via de stats gaan opvragen en toevoegen, is niet mogelijk; als je weet dat er 15 werelden zijn (14 waar de beginnersbescherming al afgelopen is) en op die 14 werelden spelen ongeveer tussen 2.000 en 23.000 spelers (volgens de stats). Weet jij hoelang het gaat duren om 89.441 spelers (som van alle spelers op Alpha t.e.m. Ksi, uitgerekend via stats) na te kijken en handmatig al die punten gaan toevoegen, als dat al mogelijk is...

Dat kunnen ze bij Innogames echt wel met een query oplossing, die binnen 10 minuten de resultaten heeft en via een eenvoudig programma direct wijzigen in de database. Ik programmeer op amateur niveau, maar zelfs ik kan dat op mijn niveau.

door op de game-moderatoren of het communitymanagement boos te worden of verwijten naar hun hoofd te gooien; zij hebben immers hun best gedaan.

Helaas hebben wij daarvan weinig gemerkt, kun je aangeven wat jullie hebben gedaan?

We kunnen enkel hopen dat Innogames met een compensatie kan zorgen voor de meest getroffen spelers...

De meest getroffen spelers??? ALLE GETROFFEN SPELERS!!
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

de meest getroffen spelers?

dus jullie gaan spelers uitpikken die volgens jullie gedupeerd zijn?

geef iedereen een vergoeding!
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

Moet ik een nieuwe topic maken?? Want op wereld Gamma is de "scherpzinnigheid" weg sinds een paar uur nu:(.. althans bij mij en nog een speler:(..


sorry als dit nu dubbelpost is.. Maar niemand reageert hierop.. straks is dit dag 2!!

gedaan maar staat er nog steeds niet, ik speel btw op eta

Bij mij staat het tekentje er wel op mijn accounts op Gamma en Eta...

Ik heb het niet over opstappen van forum moderatoren en ik zou ook niet weten waar je dit leest in mijn bericht.

Ik heb het er wel over dat een fout maken kan, maar als je een fout maakt dat moet je deze ook herstellen.

Als Innogames daar moeilijk over doet, zouden de forummoderatoren dus wel degelijk goed duidelijk kunnen maken dat dit klanten kan kosten. En uiteindelijk zijn de spelers klanten en Innogames de aanbieder. Zij maken dus winst door ons. Een aanbieder moet als hij in gebreke blijft hier een vergoeding tegenover zetten en niet een lachertje, zoals nu het geval is.

Dus ik lees in mijn bericht niks over opstappen van forummoderators, alleen verwacht ik een vergoeding van Grepolis. En het beste is om gewoon van iedereen de gp punten bij te schrijen. Rekenprogramma eroverheen en klaar is Kees. Misschien moeten de medewerkers van Grepolis hiervoor dan even hard werken, maar je stelt wel je klanten tevreden.

Ik las in het bericht van Benstijn wel iets van het opstappen van gamemoderatoren... Het community management heeft enorm hard geprobeerd om ervoor te zorgen dat dit anders kon opgelost worden; maar niet alles is mogelijk.

zelfs een ezel stoot zich geen tweede keer ...........

Blunder 1: niet werken van scherpzinnigheid
Blunder 2: maar een dag uitstellen, zonder na te denken over de consequenties



Hoe laat zijn jullie geïnformeerd door Innogames over:
1) het niet werken van de scherpzinningheid
2) het laten doorgaan op de 21ste



Dat kunnen ze bij Innogames echt wel met een query oplossing, die binnen 10 minuten de resultaten heeft en via een eenvoudig programma direct wijzigen in de database. Ik programmeer op amateur niveau, maar zelfs ik kan dat op mijn niveau.



Helaas hebben wij daarvan weinig gemerkt, kun je aangeven wat jullie hebben gedaan?



De meest getroffen spelers??? ALLE GETROFFEN SPELERS!!

Ik weet niet precies hoe het bij Innogames allemaal in zijn werk gaat en ken al helemaal niks van programmeren enzo, dus weet ik niet hoe ze't zouden kunnen oplossen. Maar als ze gewoon alle gevechtspunten konden verdubbelen, hadden ze't volgens mij zeker wel gedaan. Ons moet je niet overtuigen hoor; volgens mij is zowat iedereen het erover eens dat dit anders had moeten lopen... Ook ik hoop dat nog kan opgelost worden op een of andere manier of dat iedereen, die verlies leed, hiervoor een vergoeding krijgt...
 

DeletedUser

Gast
AW: 2x zoveel gevechtspunten op 20-1!

wat een ongelooflijke prutsers, die duitsers van Innogames;S
heb ik gisteren alles kapotgelopen om massa's punten te verdienen...

roepen ze opdat moment hier nog dat ze het wel zullen fixen
Is mijn leger helemaal uitgestorven roepen ze hier ineens dat ze het event verplaatsen.

Dan eis ik nu dat het event verplaatst wordt naar een moment dat alle spelers weer leger hebben dat ze hadden voor het event begon.
 
Bovenaan