• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

3 vraagjes

DeletedUser

Gast
Ik heb 3 vragen: moraal, bouwen en zwaardvechter.
1.Als je iemand wilt aanvallen, zie je dat je ... moraal hebt. Maar als je gaat aanvallen, dan daalt je moraal. Mijn vraag is: Hoe kan ik mijn moraal weer omhoog krijgen?
2.Je kan gebouwen bouwen en upgraden, maar tot welke level kan je ze upgraden?
3.Ik zie in mijn kazerne dat ik maar 8 zwaardvechters heb, maar rechtsboven staat dat ik 10 zwaardvechters heb, hoe kan dat?
Ik heb alles gezocht in forums, maar kon helaas geen antwoord vinden op mijn vragen :(

Alvast bedankt voor u medewerking!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
1. Als de tegenstander veel lager is dan jou heb je een lage moraal , is niets aan te doen.
2. Lees wiki.
3. Iemand heeft jou 2 zwaardvechters ondersteuning gestuurt.
 

DeletedUser

Gast
1.Ik wou iemand aanvallen ik had 100% moraal. Als ik weer iemand anders wil aanvallen heb ik dan nog steeds 100%?
2.Dankje
3.Maar die zwaardvechters kan ik niet gebruiken.
 

DeletedUser

Gast
1. nee dat verschilt per speler
3. klopt , ze staan er alleen als verdediging.
 

DeletedUser

Gast
1.Ik wou iemand aanvallen ik had 100% moraal. Als ik weer iemand anders wil aanvallen heb ik dan nog steeds 100%?
2.Dankje
3.Maar die zwaardvechters kan ik niet gebruiken.

1. Ligt eraan hoeveel punten die heeft ;)
3. Je kan ondersteuning ook niet gebruiken, dat hoort zo ;)
 
Bovenaan