• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

5 boerendorpen

DeletedUser

Gast
Ik moet 5 boerendorpen veroveren, maar dat lukt niet omdat ik de 5e keer faalde met het veroveren, en nu staat er dat ik een limiet heb.
 

DeletedUser15574

Gast
Je hebt een aantal troepen nodig voor boerendorp 5, ik denk dat je minder dan het aantal benodigde troepen hebt.
 

DeletedUser

Gast
Dat is wat basisbas waarschijnlijk bedoelde. Voor het innemen van boerendorpen zijn er eisen aan de minimum omvang van je troepen. Uit m'n hoofd gezegd heb je voor het innemen van je 5e boerendorp 100 eenheden nodig. Jij hebt de vorige verover poging verloren en daarmee een hoop verliezen gemaakt. Tegen de tijd dat je weer 100 eenheden hebt getraind in de kazerne kan je de volgende poging doen om het boerendorp in te nemen.
Je kunt het gevecht ook simuleren in de agora; goede weergave of je in staat bent het gevecht te winnen.
 

DeletedUser15496

Gast
Dat komt waarschijnlijk omdat je nog gewoon te weinig troepen hebt. Je moet eerst meer troepen maken en dan kun je waarschijnlijk wel weer een boerendorp veroveren. Je ziet ook boven jouw eenheden hoeveel eenheden je nu nog precies moet bijmaken voordat je er weer een boerendorp kunt veroveren
 
Bovenaan