• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
6vs6vs6


Hallo iedereen!

Jullie zijn verdeeld in 3 teams, team Blauw, Paars en Rood. Bij dit eerste spel ga ik jullie communicatieve vaardigheden testen. Hieronder staan 20 namen van bekende Nederlanders/Vlamingen (voor- en achternamen), maar dan met de letters van hun naam op alfabetische volgorde, het is aan jullie om de namen te in goede volgorde te puzzelen. Slechts 1 iemand uit het team mag inzenden, dus de eerste inzending telt. Het team dat de minste antwoorden goed heeft, moet 1 iemand uit het team zetten door middel van stemmen. Bij een gelijk aantal antwoorden goed verliest het team dat het laatst heeft ingestuurd.



De 20 namen:
BV'ers:
1.aaCceeilNorssy
2. aceeHkknRrtij
3. -aaaeefffiJMnPr
4. ceeeehiiLnrSv
5. AaeeehKlnrstt
6. aEeHinnsv
7. aeiLlopsTu
8. aceeeeiJmqrrsuV
9. abeeeegHKnnorvw
10. aaDeejnrsTtx

BN'ers:
11. acceehhmnOrSuw
12. AeeeilMnnry
13. aaBeeklMmnnoru
14. DeeeiLlnoorsuw
15. aiJmnSt
16. deeeGilrrstW
17. aeeeegHklMnrwij
18. eeillnPPps
19. aaBdPrrtty
20. egiknRrtuV

Team Blauw:
Kyraco
lightpolis
labr
Heartlion
Imrahil
Araluen

Team Paars:
Ydeger
Dusdavid2
DonFrank
God Kinger
Archer
Jaspenia

Team Rood:
Sanhal
Rabbid
Crimson Chin
Heir
Alice
Stan​

Deadline: Exact 2 dagen nadat deze opdracht geplaatst is!
Insturen: In PM (En niet anders)
Mochten jullie chats ofzo aanmaken, dan vind ik het leuk om er ook in te zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ook in nr 9 zat een foutje, ook die is aangepast.
Hetzelfde geldt voor 11, ik heb alles voor de zekerheid nog een keer nagekeken en nu is alles foutloos volgens mij. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23468

Gast
Ik denk dat je er niet meer bij zit omdat we dan ongelijke teams krijgen, en jij je als laatste had ingeschreven.
Hierdoor sta je wel eerste op de vervanglijst, neem ik aan.



Daarmee bedoelt ie dat de hoofdletters niet kloppen, dus RIP jullie team :p

daarom vraag ik het ook...
 

DeletedUser

Gast
En ik ben toch nog betrapt op een foutje (bij nummer 17) Die is nu ook bijgewerkt.
Sorry voor deze enorme slordigheid! Volgende opdracht zal iets gestructureerder zijn!
 

DeletedUser

Gast
Om met de kerstgedachte te leven geef ik jullie alvast een kleine tip voor het volgende spel, dan kan je vast gaan oefenen als je je verveelt.
Het is een klassieke flashgame.
Elk teamlid mag mij een berichtje (skype mag ook) sturen waarin hij raadt welke game het is. Als iedereen van een team geraden heeft zal ik zeggen of het spel tussen de geraden games zit.
Als je een antwoord van mij ontvangen hebt mag iedereen opnieuw raden :)
(Met klassiek bedoel ik een spel dat eigenlijk iedereen wel gespeeld heeft)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Uitslag opdracht 1

Team Paars en Team Rood hebben beide al ingestuurd en alles goed. Dat betekent dat Team Blauw daar niet meer overheen kan en moet gaan stemmen. Ik wil binnen 24 uur van iedereen van Team Blauw een stem hebben op wie ze er uit willen hebben. Dit mag in PM en via Skype. Daarna gaan we door naar de volgende opdracht!
 

DeletedUser23468

Gast
waarom heb ik een team waarvan er maar 2 mensen reageren en een daarvan op vakantie is

volgende ronde wil ik niet alles zelf doen...


mogen de namen erop?
 

DeletedUser23701

Gast
Uitslag opdracht 1

Team Paars en Team Rood hebben beide al ingestuurd en alles goed. Dat betekent dat Team Blauw daar niet meer overheen kan en moet gaan stemmen. Ik wil binnen 24 uur van iedereen van Team Blauw een stem hebben op wie ze er uit willen hebben. Dit mag in PM en via Skype. Daarna gaan we door naar de volgende opdracht!


hou je er ook rekening mee dat sommige mensen bij een slager werken van s'ochtends 7h tot s'avonds 6h minimum?
 

DeletedUser23468

Gast
Uitslag opdracht 1

Team Paars en Team Rood hebben beide al ingestuurd en alles goed. Dat betekent dat Team Blauw daar niet meer overheen kan en moet gaan stemmen. Ik wil binnen 24 uur van iedereen van Team Blauw een stem hebben op wie ze er uit willen hebben. Dit mag in PM en via Skype. Daarna gaan we door naar de volgende opdracht!

en als wij nou ook alles goed zouden hebben gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan