• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel 6vs6vs6

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
1c232879c89c56dbc412102df9895aea.png
 

DeletedUser21204

Gast
Wat is dit voor onzin? Archer koos ervoor het niet te doen, dat is toch zijn goed recht? Dit is echt zo'n onzin :/
Crimson heeft ook tegen allemaal mensen gezegd dat hij niet wou spelen, ook tegen mij, dus dan mag je die ook nog erbij gaan rekenen.
Ik heb gewoon meer punten gehaald, klaar. Dit is echt zo'n bullshit.

E: WWG, waarom is je post er opeens weer vandoor?
 

DeletedUser

Gast
Uitslag Samensmeltingsopdracht
Yde komt terug en mag als eerste een teamgenoot kiezen. (Hierover meer in privé later.)
Kyra heeft 22 punten en Jasp heeft er 21, maar heeft niet de kans gehad om tegen Archer te spelen, waardoor hij eigenlijk minimaal 1 punt zou moeten krijgen en kans zou hebben op 3 punten. Daarom heb ik besloten om Kyra en Jaspenia een extra duel te laten spelen. Een laatste duel om de winst uit te vechten. Zelfde spel, zelfde instellingen. Succes!
Crimson valt af omdat hij geen enkel spel heeft gespeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Uitslag Samensmeltingsopdracht
Yde komt terug en mag als eerste een teamgenoot kiezen. (Hierover meer in privé later.)
Kyra heeft 22 punten en Jasp heeft er 21, maar heeft niet de kans gehad om tegen Archer te spelen, waardoor hij eigenlijk minimaal 1 punt zou moeten krijgen en kans zou hebben op 3 punten. Daarom heb ik besloten om Kyra en Jaspenia een extra duel te laten spelen. Een laatste duel om de winst uit te vechten. Zelfde spel, zelfde instellingen. Succes!
Crimson valt af omdat hij geen enkel spel heeft gespeeld.

Dit slaat compleet nergens op. Als dit vantevoren bekend was gemaakt had ik namelijk helemaal niet tegen Jaspenia gespeeld. Maar aangezien mijn duel met hem niet uit zou maken heb ik dat wel gewoon gedaan.
 

DeletedUser22926

Gast
Dit slaat compleet nergens op. Als dit vantevoren bekend was gemaakt had ik namelijk helemaal niet tegen Jaspenia gespeeld. Maar aangezien mijn duel met hem niet uit zou maken heb ik dat wel gewoon gedaan.

En ik had dan niet met kyra gespeeld !!!
 

DeletedUser21204

Gast
Je zit gewoon je eigen regels achteraf aan te passen. Niet spelen is 0 punten, niet 1-3 punten omdat hij "de kans niet had" terwijl Archer gewoon niet WOU spelen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb even met jasp overlegd en hij heeft heel sportief gezegd dat Kyra wel mag winnen. Dankjewel voor deze oplossing! Ik sta bij je in het krijt.
 

DeletedUser22926

Gast
bedankt dat je vindt dat ik moet winnen:)

ik ga hier kapot van het lachen:)

Zien jullie dit. Fair is het in ieder gecal en nu jas en kyra nog steeds aan het ruzieen zijn kunnen we het zo t best oplossen.
 

DeletedUser21204

Gast
Zien jullie dit. Fair is het in ieder gecal en nu jas en kyra nog steeds aan het ruzieen zijn kunnen we het zo t best oplossen.

Jas en ik hebben nooit geruzied hoor :p WWG kwam gewoon opeens met iets vaags en Jasper is het met me eens dat dat een beetje weird en illegaal is dus mag ik kiezen :p
 

DeletedUser

Gast
Uitslag Teamindeling
Team Oranje
Yde
Rabbid
Imrahil
Stan
Archer

Team Groen
Kyra
Jaspenia
Araluen
Heartlion
Donfrank

Opdracht 10a
De volgende opdracht is een ietwat kunstzinnige opdracht, waar ik een volgorde bij nodig hebt, dus deel 1 van deze opdracht:
Maak een volgorde en stuur deze in privébericht naar mij.
 

DeletedUser23442

Gast
Opdracht 10a
De volgende opdracht is een ietwat kunstzinnige opdracht, waar ik een volgorde bij nodig hebt, dus deel 1 van deze opdracht:
Maak een volgorde en stuur deze in privébericht naar mij.

Wat is 'een volgorde'? Een volgorde van wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan