• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #112 The Wild West

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
esrfjyl7nnj.jpg


Elienolanaomi en Mayco presenteren u:

The Wild West

Het was een warme dag in Deadwood, de stad waar dit verhaal zich afspeelt.
Maar in tegenstelling tot normaal, waren alle straten leeg en verlaten. De kroeg was uitgestorven, iedereen zat in zijn eigen huis, met de ramen en deuren dicht. Want Eli's bende was hier. Eli's bende, de gevreesde cowboy bende, onder leiding van Eli zelf, de gevaarlijkste cowgirl die er bestaat. Ze waren op goud uit, zoveel mogelijk. Ze plunderden de winkels, de kroeg en het gemeentehuis. Toen wilden ze hun laatste slag slaan: De bank.
De bank die gevuld was met geld en goud, genoeg om alles te kunnen krijgen wat je hartje begeert. De groep trapte de deur van de bank open, en toen zagen ze hem.. In het midden van de zaal, voor de kluis stond niemand minder dan de gevreesde Bufallo Bill. Hij was goede vrienden met de Sherrif, en kwam hem te hulp. Toen de Bende hem zag, vluchtten ze weg. Alleen Eli zelf zei nog: Let the fight Begin. Toen liep ze ook de deur uit..
Het lot van Deadwood lag in de handen van Eli en Bufallo Bill... Als Eli het gevecht zou winnen, dan zou er niks meer van Deadwood overblijven, maar als Bufallo Bill zou winnen van Eli, dan zou de stad voor eeuwig verlost zijn van die vervloekte bende!

Instellingen:


Aantal spelers: Zoveel mogelijk.
Claimen: Aan
Netwerken: Aan
Hints: Uit
Afscheidsbrief: Uit
Klaagmuur: Uit
BM-opvolging: Oude kiest
Manier van stemmen: BM Groen en Lynch Roze
Eindtijd Stemmen: 20:30

Dag volgorde: Op volgerde van insturing
Nacht volgorde: Lynch - Bescherming - Lunch - Heks - Jager - Orakel - Infectie - Welp groeit op.

Mogelijke Rollen:
Goedjes
- Beschermengel (Zorro)
- Dorpsoudste V2 (Buffalo Bill)
- Jager V2 (Billy The Kid)
- Orakel (Butch Cassidy)
- Huurmoordenaar (Lucky Luke)
- Heks V1 (Jesse James)
- Slet (Poker Alice)
- Burger (Burger)

Neutraaltjes
- Cupido (Belle Starr)

Slechtjes
- Infectiewolf (Eli)
- Wolf (Bendelid)
- Apostate wolf (Mayco)
- (Welp) (Alleen bij genoeg spelers)

De verhouding Goedjes/Slechtjes is 5/1 Inc. Infectiewolf, Exc Welp.

Alle acties moeten naar Elienolanaomi en Mayco gestuurd worden!


Mocht je geen PM hebben ontvangen --->stuur dan ons even een PM.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ledenlijst





1. AB - Wolf/ Bendelid
2. Archer - Orakel/ Butch Cassidy
3. Maximus - Burger/ Burger
4. Genie - Slet/ Poker Alice
5. Kyraco - Infectiewolf/ Eli
6. Gerben - Beschermengel/Zorro
7. EdAtGoirle - Heks V1/ Jesse James
8. Alice -->> BM - Apostate Wolf/ Mayco
9. owen666 - DO V2/ Buffalo Bill
10. Weerwolfgek - Burger/ Burger
11. Bezem - Jager V2/ Billy The Kid
12. Tristiano - Cupido/ Belle Star
13. Ijzer - Huurmoordenaar/ Lucky Luke
14. marco - Burger/ Burger
15. TBR - Burger/ Burger[/B]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nu mogen jullie posten!



De DL voor BM is vandaag om 20:30

De DL voor Lynch is morgen om 20:30


Heel veel succes iedereen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Succes iedereen :)


Stem op mij voor BM! :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hoi mensen!

Ik ga dit potje fet slim spelen!
Dus stem op mijn in het groen!

En verder ga ik echt schijt hebben aan inactiviteit. Dus mensen, please wees eens wat actiever anders kunnen jullie mij nooit ontmaskeren...

Doei.
 

DeletedUser21204

Gast
Hoi mensen!

Ik ga dit potje fet slim spelen!
Dus stem op mijn in het groen!

En verder ga ik echt schijt hebben aan inactiviteit. Dus mensen, please wees eens wat actiever anders kunnen jullie mij nooit ontmaskeren...

Doei.

Ik vind die "anders kunnen jullie mij nooit ontmaskeren" een beetje vreemd.
Een goedje hoeft toch niet ontmaskerd te worden?
Maargoed, lynch is morgen pas, maar dit houd ik even in mijn achterhoofd.
Van mij in elk geval geen BM-stem op jou.

Oh, en succes iedereen natuurlijk.
 

DeletedUser

Gast
Hoi mensen!

Ik ga dit potje fet slim spelen!
Dus stem op mijn in het groen!

En verder ga ik echt schijt hebben aan inactiviteit. Dus mensen, please wees eens wat actiever anders kunnen jullie mij nooit ontmaskeren...

Doei.

Je zegt dat je dit potje slim gaat spelen, dan hoop ik toch echt dat je slimmer gaat doen dan met het stemmen op dit potje.
The Wild Wild West - 1 punt

De instellingen van het andere potje kan enorm veel wolven opleveren...

Verder ben ik het met Kyra eens dat het vreemd is om een goedje te ontmaskeren, ik hou jou voorlopig even in de gaten.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind die "anders kunnen jullie mij nooit ontmaskeren" een beetje vreemd.
Een goedje hoeft toch niet ontmaskerd te worden?
Maargoed, lynch is morgen pas, maar dit houd ik even in mijn achterhoofd.
Van mij in elk geval geen BM-stem op jou.

Oh, en succes iedereen natuurlijk.

Je zegt dat je dit potje slim gaat spelen, dan hoop ik toch echt dat je slimmer gaat doen dan met het stemmen op dit potje.


Verder ben ik het met Kyra eens dat het vreemd is om een goedje te ontmaskeren, ik hou jou voorlopig even in de gaten.

Ligt het aan mij of zijn deze 2 posts allebei best wel klote verdacht?
Ik was natuurlijk niet serieus in mijn post, dus dan is het best wel raar dat jullie de hele post negeren en alleen inzoomen op het laatste stukje...
 

DeletedUser

Gast
IK ben het hier best wel eens met Roel. Kyra en AB gaan hier best wel Roel verdacht proberen te maken, terwijl dit voor mij gewoon gedrag is voor roel,z eker de eerste dagen, dan doet hij mysterieus. Waarom daar zo snel op gaan reageren?
 

DeletedUser

Gast
Veel plezier iedereen in dit spel.

Verder geloof ik niet dat kyra verdacht is WWG (op dit moment toch niet), want ik geloof niet dat kyra zo'n fout zou maken (in het begin al aandacht op haar trekken, als wolf al ineens zeggen dat iemand verdacht is)
Ab daarin tegen ken ik minder , maar als iemand verdacht wordt en je wacht niet tot de andere uitleg geeft,waarom hij dat gezegd heeft en de stem van kyra Al meer kracht probeert te geven. Dat is typisch voor wolven.

Met vriendelijk groeten
owen
 

DeletedUser

Gast
Veel plezier iedereen in dit spel.

Verder geloof ik niet dat kyra verdacht is WWG (op dit moment toch niet), want ik geloof niet dat kyra zo'n fout zou maken (in het begin al aandacht op haar trekken, als wolf al ineens zeggen dat iemand verdacht is)
Ab daarin tegen ken ik minder , maar als iemand verdacht wordt en je wacht niet tot de andere uitleg geeft,waarom hij dat gezegd heeft en de stem van kyra Al meer kracht probeert te geven. Dat is typisch voor wolven.

Met vriendelijk groeten
owen

Ik reageerde in eerste instantie op zijn stukje dat hij "slim" zou gaan spelen.
Toen ik dat had geschreven zag ik dat Kyra hem aanviel op die vreemde zin, waar ik het volkomen mee eens ben.
En voor mij dus reden genoeg om hem in de gaten te houden.

Het feit dat Marco en Owen gelijk in de verdediging schieten voor WWG vind ik ook verdacht, ik zal deze drie spelers dus zeker in de gaten gaan houden.

Het benoemen van typische wolven dingen is ook iets wat snel gedaan wordt door wolven, om de aandacht van zich af te houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
de hele post negeren en alleen inzoomen op het laatste stukje...

Ik ben ingegaan op dat je groene stemmen wou, ik zei namelijk dat je er van mij geen kreeg.
En moet ik echt ingaan op een "ik ga fet slim spelen"? Dat lijkt me toch niet.
En dat is het hele probleem, dat jij niet serieus bent in je post. Of het nu serieus was van het ontmaskeren, of dat je gewoon aan het trollen was, geen van beide opties bevallen me echt.

IK ben het hier best wel eens met Roel. Kyra en AB gaan hier best wel Roel verdacht proberen te maken, terwijl dit voor mij gewoon gedrag is voor roel,z eker de eerste dagen, dan doet hij mysterieus. Waarom daar zo snel op gaan reageren?

Mijn excuses, ik zal het de volgende keer ook op een "succes goedjes" houden, want activiteit en actie op dag 1 kunnen we natuurlijk niet hebben.
En nu noem jij het hier "mysterieus doen"? Maar het was toch gewoon een troll? Wat is daar dan mysterieus aan, in jouw ogen?

Verder geloof ik niet dat kyra verdacht is WWG (op dit moment toch niet), want ik geloof niet dat kyra zo'n fout zou maken (in het begin al aandacht op haar trekken, als wolf al ineens zeggen dat iemand verdacht is)
Ab daarin tegen ken ik minder , maar als iemand verdacht wordt en je wacht niet tot de andere uitleg geeft,waarom hij dat gezegd heeft en de stem van kyra Al meer kracht probeert te geven. Dat is typisch voor wolven.

Sinds wanneer is het een fout om te zeggen dat je iemand licht verdacht vindt :confused:
Ik vond inderdaad dat AB wel heel snel volgde. WWG had zich nog niet eens kunnen verdedigen.

Ik reageerde in eerste instantie op zijn stukje dat hij "slim" zou gaan spelen.
Toen ik dat had geschreven zag ik dat Kyra hem aanviel op die vreemde zin, waar ik het volkomen mee eens ben.
En voor mij dus reden genoeg om hem in de gaten te houden.

Het feit dat Marco en Owen gelijk in de verdediging schieten voor WWG vind ik ook verdacht, ik zal deze drie spelers dus zeker in de gaten gaan houden.

Het benoemen van typische wolven dingen is ook iets wat snel gedaan wordt door wolven, om de aandacht van zich af te houden.

Owen verdedigt WWG helemaal niet, Owen valt jou aan. Dat is heel wat anders.
 

DeletedUser

Gast
Dus iemand aanvallen omdat hij een verdachte heeft, kun je niet zien als het verkapt verdedigen van een ander?
 

DeletedUser22652

Gast
Die eerste post van WWG is een pure troll. Iets wat quasi iedereen met gezond verstand door zou moeten hebben. Dus dat Kyra & AB zich daarop pinnen vind ik best vreemd. In dat opzicht ben ik het eens met Marco.

Maar bij gebrek aan beter, begrijp ik heel goed dat Kyra WWG beetje verdacht gaat maken. :p

De post van AB is veel verdachter, want volgens mij is dat eerder een wolf die een mogelijkheid ziet om iemand makkelijk verdacht te maken. Hierin heeft Owen dus een punt.

AB verdraait dan de post van Owen in een poging hem, marco én WWG verdacht te maken als de wolven. Waar Kyra hem netjes opwijst.

WWG vraagt dus om BM stemmen, maar is tegelijkertijd aan het trollen... Een trollende BM hoef ik niet.
Kyra zorgt voor wat actie door WWG verdacht te maken :) I like it.
AB loopt mee en maakt zich verdachter met elke post. Deze onthoud ik zeker tot morgen.

Bij deze stem ik dus op Kyra en is de eerste BM stem ook weer een feit ^^

Omdat Kyra op dit moment de beste indruk op mij heeft gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Ik loop nu wel een heel klein beetje achter de dingen aan, gezien de post van TBR hierboven, maar ik wil me idd verkiesbaar stellen voor BM :O

Waarom je op mij zou moeten stemmen?
- Het is vakantie, en ik heb geen leven, dus ik ben lekker actief.
- Ik heb zin er eens wat actie in te brengen, zoals je met die "aanval" op WWG al hebt gezien. Er is nog geen lynch, en ik hoef ook nog geen stem te hebben ofzo, maar kijk eens wat een reactie :) We hebben nu op dag 1 toch al wel wat posts waar je wat mee kan :)
- Het orakel ziet mij toch wel, ik ben zo'n standaard zieners-target (vooral nu Genade niet meedoet :p), dat dat vrij zeker is. Oftewel, ik verwacht toch vrij snel bewezen te worden. Iets wat natuurlijk ook wel handig is voor een BM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan