• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #123: Het ene Ding is het andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Gekkerd en Ydega presenteren u
Het ene Ding is het andere niet!


Dit is een surprisepotje. Dat houdt in dat tot het eind van het potje niemand weet hoe en wat mbt. de rollen. Enkel wij, de fantastische leiding, die altijd het laatste woord heeft, en dan nog eens gelijk ook! Om jullie ietsie op weg te helpen, geven we wel de mogelijke rollen. Andere kunnen er niet in zitten (zie ervanonder).

Lees het verhaaltje!
Er was eens een, eehm, er was een, hmm. Wat was er eigenlijk? Naja. Er was dus eens iets, laten we het voor het gemak maar even ‘Het Ding’ noemen. En Het Ding, dat was niet zomaar een ding, nee nee! Het Ding, dat was een heel speciaal ding.
Op een dag liep Het Ding rustig in de wei. Het was namelijk madeliefjes aan het plukken om een boeketje te maken voor zijn vriendin. Ze heette Dingetje. Dingetje, vond Het Ding, was het allermooiste ding dat hij ooit had gezien. Toen hij uitgeplukt was, huppelde Het Ding naar het huisje van Dingetje om haar de madeliefjes te geven.
Maar toen hij bij het huisje aankwam, viel hij bijna helemaal flauw. Want waar ooit het huisje van Dingetje had gestaan, stond nu geen huisje meer. Er was alleen nog een hoopje stenen en hout over. En naast dat hoopje stond iets waardoor Het Ding niet meer bijna helemaal flauw viel, maar het gewoon deed. Want daar zag hij een troep Anti-Dingen staan. En voor dingen zoals Het Ding zijn Anti-Dingen het ergste wat je kunt tegenkomen! En de Anti-Dingen waren Dingetje aan het vastbinden!
Toen Het Ding even later weer ontwaakte, was er alleen nog dat hoopje stenen met hout. En dat betekende…
Jawel, de Anti-Dingen waren weg, met Dingetje! Het Ding viel bijna weer helemaal flauw, maar iets in hem voorkwam dat: zijn natuurlijk instinct (ja, dat hebben Dingen). Er was nog maar 1 ding dat hij wou doen. Hij moest Dingetje terug! En dat zou gebeuren, wie hem ook in de weg stond…

Instellingen
Aantal spelers: Kom allemaal meedoen!
Claimen: Doen!
Netwerken: Veel plezier ermee!
Hints: Zoek het zelf uit!
Afscheidsbrief: Deuwd is deuwd! (Neen dus)
Klaagmuur: Stiekum is liev! (Ja dus)
BM-opvolging: Dood is kiezen!
Manier van stemmen: Rood en groen, in het topic!
Eindtijd stemmen: 20.30u

Mogelijke rollen
Goedjes
1. Beschermengel
2. Beul
3. Burger
4. Cherubijntje
5. Dorpsgek
6. Dorpsoudste
7. Heks
8. Jager
9. Lycantroop
10. Muizenval
11. Orakel
12. Priester
13. Venus
14. Wapensmid
15. Zielsverwanten

Neutraaltjes
1. Cupido
2. Mythomaan
3. Premiejager
4. Vervloekte

Slechtjes
1. Infectiewolf
2. Ketter(se Wolf)
3. Lieveling
4. Rattenval(wolf)
5. Sabotagewolf
6. Vals Orakel
7. Welp
8. Wolf

Vals orakel = een slechtje dat de wolven niet kent. Laat net als een gewoon orakel een speler een andere speler zien, maar bepaalt zelf welke rol de speler te zien krijgt.

Inactiviteit:
Dood/vervangen wegens:
- 2x achter elkaar niet stemmen
- 3x afzonderlijk niet stemmen
- 2x een hele dag niet posten

Volgorde:
Dag:
Alles op z'n tijd!
- Beul, drankjes, priesters, Cupido

Nacht:
Sabotage -> BM -> Mytho metamorfose -> Lynch -> Beschermen -> Lunch -> Zien -> Infectie/lieveling -> Welp (opgroeien/welpen) -> Venus
De jager schiet direct na de actie waarin hij dood gaat.

NIET POSTEN, DANK U
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Spelerslijst:

1 Rutger Lunch dag 1 - Venus
2 Kyra - Lunch dag 2 - Zielsverwant
3 Rabbid - Liefdesverdriet dag 5 - Cupido V1
4 Moon - Lynch dag 4 - Wolf
5 Araluen - Liefdesverdriet dag 5 - Burger
6 Fireas - WINNAAR - Premiejager V1
7 Sanhal - Overmacht - Burger
8 Imrahil - Lunch dag 5 - Vals Orakel
9 POTG - Welp dag 2 - Orakel V2
10 Archer - Inactiviteit dag 3 - Burger
11 Bert -> Superbeniscool -> Mineos - Lynch dag 6 - Lycantroop
12 Alice - Lunch dag 3 - Cupido V1
13 Eli - Lynch dag 3 - Wolf
14 Initia - Bezem - Liefdesverdriet dag 5 - Orakel V2
15 AB - Lynch dag 7 - Burger en Lieveling
16 Aeneas - Lynch dag 5 - Welp -> wolf (koppel)
17 Mayco - Lynch dag 1 - Burger
18 Wouter - Lynch dag 2 - Dorpsoudste V2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
En reserve.

Iedereen hoort zijn rol te hebben. Zoniet -> pm
Veel succes, jullie mogen posten!


Eerste DL = 7-12 om 20.30
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Succes iedereen :)
En om ook alvast een random bm stem neer te zetten: Sanhal
 

DeletedUser21204

Gast
Kyr 4 BM, as usual.

Ik zie niet echt nieuwe spelers, dus ik denk niet dat ik nog een keer moet benadrukken dat ik actief ben etc. Dat zou iedereen ondertussen wel door moeten hebben.
Het enige wat ik hiermee dus aangeef, is dat ik graag BM wil worden. De redenen waarom ik dan BM zou moeten worden bedenken jullie zelf maar :p
 

DeletedUser21204

Gast
Jaja, en hoe weten wij dat zo zeker?
Als ik iemand niet meer vertrouw in WvW ben jij dat, dametje.

Maar ik heb jou nauwelijks gebackstabt :(

Initia is nu al heel oplettend bezig:O
Zou je iets anders zeggen als je slecht bent?

Ja, dan zou ik hem gelijk geven. Het is namelijk veel makkelijker om als wolf in een hoekje gedreven te worden als je dingen ontkent, dan wanneer je gewoon trollerig hem gelijk geeft dat je wolf bent. Alhoewel ik gewoonlijk in spellen niet zo van het trollen ben. Dus nee, wellicht zou ik eigenlijk toch niets anders zeggen als ik slecht ben.

Verder, Initia oplettend bezig? :rolleyes:
Integendeel, want Sander geeft altijd aan dat hij geen BM wil worden, elk potje :p Zou kunnen dat ie dit potje het wel wil worden, maar ik betwijfel het :p
Sowieso hebben we aan een random stem niet bijster veel.

E: Dit voelt zo goed, niet op hoeven te letten met welk account je post (ja, daar lette ik op, en het ging nog 4x minstens mis :x).
 

DeletedUser

Gast
Maar ik heb jou nauwelijks gebackstabt :(

Helemaal wel, toen was je wolf en had me mij en Ydega mooi te pakken.
Ik vertrouw je niet.
De enige keer dat ik vermoedde dat je wolf was, was dat ook zo, dus misschien moet ik maar weer eens op mijn gevoel gaan vertrouwen in plaats van inactief doen/geen fuck uitvoeren.
 

DeletedUser21204

Gast
Helemaal wel, toen was je wolf en had me mij en Ydega mooi te pakken.
Ik vertrouw je niet.
De enige keer dat ik vermoedde dat je wolf was, was dat ook zo, dus misschien moet ik maar weer eens op mijn gevoel gaan vertrouwen in plaats van inactief doen/geen fuck uitvoeren.

Lol, dat was maar 1x? :p
Dat valt echt enorm mee ;)

Maar ok, je mag me niet vertrouwen hoor, prima :p
Het is sowieso een goed idee om iets anders te doen dan inactief doen/geen fuck uitvoeren :)
 

DeletedUser

Gast
Lol, dat was maar 1x? :p
Dat valt echt enorm mee ;)

Maar ok, je mag me niet vertrouwen hoor, prima :p
Het is sowieso een goed idee om iets anders te doen dan inactief doen/geen fuck uitvoeren :)

Die ene keer was genoeg om mijn vertrouwen in je te verliezen! :O
En nee, dat valt niet mee, het is van levensbelang.
En ik was anders al van plan serieus mee te gaan doen deze keer, dus in de volgende post ga ik maar eens serieus doen..
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Succes iedereen :)En om ook alvast een random bm stem neer te zetten: Sanhal
Via een proxy kom ik wel op het forum....Ik wil nog steeds geen bm worden tbh:p. Zoals altijd maak ik slechte beslissingen onder druk/wanneer ik de keuze moet maken dus ik heb liever dat ik geen bm ben;).
 

DeletedUser

Gast
Via een proxy kom ik wel op het forum....Ik wil nog steeds geen bm worden tbh:p. Zoals altijd maak ik slechte beslissingen onder druk/wanneer ik de keuze moet maken dus ik heb liever dat ik geen bm ben;).

Ik heb nog altijd mijn eigen recht te stemmen op wie ik wil, en als diegene nou toevallig Sanhal heet, tsja.
Ik kijk morgen nog wel wie actief meedoet en wie niet, en dan overweeg ik het misschien om mijn stem te veranderen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik heb nog altijd mijn eigen recht te stemmen op wie ik wil, en als diegene nou toevallig Sanhal heet, tsja.
Ik kijk morgen nog wel wie actief meedoet en wie niet, en dan overweeg ik het misschien om mijn stem te veranderen.

Je mag idd wel op me stemmen, maar dat betekent niet dat ik het wil.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan