• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #133 - De Wraak van Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De Wraak van Wakkerdam​

Aantal spelers: 8+
Claimen: Ja.
Netwerken: Ja.
Hints: Nee.
Afscheidsbrief: Ja. Censuur.
Klaagmuur: Nee.
BM-opvolging: Oud kiest nieuw.
Manier van stemmen: Topic. Rood en Groen
Eindtijd stemmen: 21.30 uur standaard. Kan variëren.

Rollen(Elke mogelijke variant):
- Geen burgers
- Wreker
- Vlamengel
- Martelaar
- Priester
- Onderzoeker

- Ketter

- Infectiewolf
- Wolf
- Liturgische wolf
- Dodenzanger
Wreker,
Jij bent dus de wreker, hoezee. Jij moet voor nacht 1 een naam insturen in pm naar Rabbid. Deze naam zal je zo vurig mogelijk moeten verdedigen. Je wilt namelijk niet dat je vriendje sterft. Indien de wolven je vriendje zouden doden, zou je dit verschrikkelijk vinden en zal je ter vergelding de wapens opnemen en beulvermogens krijgen. Beulen kan niet voor nacht 2. Verder beul je overdag, door middel van een pm naar Rabbid, hij zal zo snel mogelijk de moord in topic posten + jouw naampje erbij.

Martelaar,
Jij bent zo heilig en liev dat je heel veel van andere mensjes houdt. Daarom zal je dus elke avond 2 namen kunnen doorgeven die jij absoluut niet wilt zien doodgaan. Als een van die namen normaal lunch zou zijn, offer jij je op en zal jij in zijn naam lunch zijn. Noot: Je kan een martelaar ook martelen. Maar je kan maar eenmalig martelen, eens je je hebt opgeofferd kan je dat niet nogmaals doen die nacht.

Vlamengel,
Voor de eerste 5 nachten heb jij bijzondere krachten. Jij kan namelijk elke nacht een naam insturen, indien deze persoon dood zou gaan die nacht door de smerige wolfjes, zal hij beschermd worden. Echter ben je wel te zwak om hem te beschermen tegen de Dodenzanger, maar hey, it's something.

Onderzoeker,
Jij bent een onderzoeker. Echter voel jij in je bloed dat je gaven geblokkeerd worden. Alsof iemand in de buurt ze tegenhoudt, je hebt van de verhalen en legendes gehoord en weet dat dit de liturgische wolf is. Zolang er een liturgische wolf in de buurt is en in leven is, zal je niets kunnen doen. Van zodra deze sterft, zal jij dagelijks een naam kunnen opsturen. Die nacht krijg je zijn rol te horen.

Priester,
Jij bent priester. Je kan eenmalig in het spel een pm sturen naar mij als je je drankje wilt inzetten. Dan zal je je heilig wijwater over iemand kunnen gooien naar keuze. Als deze wolf/Infectiewolf of liturgische wolf is, zal hij sterven. Indien hij ketter, Dodenzanger of goed is, zal hij overleven. De actie gebeurt overdag, dus meteen nadat ik je pm heb ontvangen, gebeurt de actie.

Ketter,
Jij bent de ketter. Je kan eenmalig in het spel een pm sturen als je je drankje wilt inzetten. Dan zal je iemand kunnen nat maken. Verder gebeurt er niet veel. De actie wordt uitgevoerd op het moment dat ik de pm lees.

Wolf,
Jij bent slecht en wolverig. Jij mag samen met de andere wolfjes elke avond iemand lunchen! :O

Infectiewolf,
Welbekend, kan iemand infecteren zodat die een wolf wordt en zijn vorige rol verliest. Verdere details van de infectie(s) zijn geheim.

Liturgische wolf,
Niets speciaals, hij blokkeert enkel de krachten van de onderzoekers

De Dodenzanger,
is de slechte versie van de Slaapschutter. Aangezien de slaapschutter en kakrol is die niet tot zijn recht komt, is dit de slechte variant die daarintegen wel logisch is en nog redelijk nuttig. Hij kan net zoals de slaapschutter elke dag iemand insturen die niet heeft gestemd. Die persoon sterft. Verder sterft hij als hij zelf niet stemt. Verder kent hij de wolven wel.

* De slachtoffers van de Dodenzanger kunnen niet gewroken worden.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rabbid keek over het twintigtal inwoners van wakkerdam. Hij grinnikte, en vroeg zich af of ze het uberhaupt begrepen hadden. Hij had ze samengezet met een doel, ze waren niet zomaar de mensen die ze dachten te zijn, er was een plan opgesteld. En nu hoopte hij dat ze het plan gingen volgen. Zoniet, dan zouden de wolven de macht grijpen en er totale chaos zijn. Hopelijk waren ze slim genoeg. Hij verheugde zich alvast op het potje.
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
1. Heir of carthago
5. Sammy
6. Figofan
7. Ydeger
9. Blacklink19
10. Archer
12. Aeneas
15. marcoknight
17. Imrahil
18. Araluen
20. Jaspenia
21. Ilja
22. Marianne Wouter

3. Rutger Martelaar
4. Kyraco Vlamengel
8. Sanhal Martelaar
11. MoonMonkey Wreker
13. gabyson Priester
14. Pacmega999 Wreker
16. Tristiano Martelaar
19. Alice Wreker
 
Laatst bewerkt:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Belangrijk - Te lezen
Ik begin nu met rollen verdelen op't gemak enzo. Als je je rol eerder wilt kan je op skype porren en krijg je hem daar.
Verder mogen jullie posten vanaf jullie je rol hebben. Indien je post vooraleer je rol te hebben gekregen wordt je uitgeschreven.
Eerste deadline is morgen 21.30 uur. BM + Lynch + Nacht
Verder veel succes- en wreekplezier.
Dat de wraak zoet moge zijn.
 

DeletedUser

Gast
/me controleert inbox.

Ziet rol en wenst alvast iedereen succes!

/me drukt op snel reageren

EDIT: Skype staat altijd open voor netwerken, ik ben zelf te lui om hiermee te beginnen. ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Succes iedereen! :)
Denk dat iedereen me wel weet te vinden op skype, mocht dit gewenst zijn :)
 

DeletedUser9104

Gast
Ah, had nog niet gezien dat we mogen netwerken, maar mijn Skype staat ook gewoon open ;)
 

DeletedUser23442

Gast
Succes allemaal!

Chooter heeft het lang volgehouden zo te zien :p

Netwerken via Skype mag altijd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan