• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #140 - Chaos in Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
90243c42ac229879ea077352430161c0.png

Door Heir & Jaspenia

Verhaal
De wolven liepen over de straten van Wakkerdam, er was geen vuiltje te bespeuren. Geen arme persoon te zien. Alles was er perfect, alles was in balans. Maar op een dag werd de bevolking van Wakkerdam wakker, en zagen ze dat hun perfecte stad vernield was, er was overal Chaos. Niets is wat het was, alles was veranderd.

Instellingen
Aantal spelers: meer dan 10
Netwerken: Ja
Claimen: Ja
BM-Opvolging Oud kiest nieuw
BM-Verkiezing Stemmen bij DL
Eindtijd stemmen 21u 30

Rollen
Elke versie van de rollen kan voorkomen. De details van de rollen worden aangepast aan de verdeling van de rest van de rollen, zodat het potje in balans blijft. Deze details kent alleen de speler met die rol zelf Hier
 

DeletedUser23442

Gast
Spelerslijst
1. Kyraco
2. Conceptation
3. Sammy
4. batbeetje45
5. Imrahil
6. MoonMonkey
7. Ydeger
8. Milan
9. POTG
10. Rabbidrobin
11. Marco
 

DeletedUser

Gast
Alle rollen zijn verdeeld.
Alle nachtelijke acties naar Jaspenia
Alle andere acties mogen naar beide spelleiders.
Zondag 21u30 BM + LYNCH
 

DeletedUser21204

Gast
Allereerst veel succes iedereen! :)

Dit wordt een lastig potje, want de wolfjes hebben een heel topic om hun claim uit te kiezen, en kunnen dus letterlijk gewoon claimen wat ze willen. We moeten dus voorzichtig zijn, en niet onze claim overal rondstrooien omdat de ander een "geloofwaardige" claim heeft.
Goed, dat wou ik even zeggen.

En dan allerlaatst; uiteraard stel ik mij verkiesbaar voor BM. :)
 

DeletedUser

Gast
Ik zou sowieso niet claimen, want welp.

Overigens, batbeetje45
 

DeletedUser24090

Gast
Vele succes allemaal. Ben alleen even verminderd actief ivm vakantie. Deadline van zondag red ik, alleen ik twijfel over die van maandag.
 

DeletedUser21204

Gast
Nu al indekken Conceptation?

Het lijkt mij alleen maar fijn dat we nu alvast weten dat hij er maandag niet zal zijn.
Dan weten we tenminste waarom hij zo vroeg lyncht (hij zei op skype dat hij wel kan lynchen maar rond 6:00), en hoeven we daar onze vraagtekens niet bij te zetten. Ook weten we dat hij er dus niet is, mochten we hem nodig hebben.
Ikzelf laat het ook altijd even weten als ik er een dag niet zal zijn. Gewoon zodat men weet waarom ik niet/vroeg stem.
Om dit nu meteen indekken te noemen...
 

DeletedUser

Gast
Het is wel degelijk indekken wanneer je het vlak na het begin van het potje neerzet in plaats van er vlak voor. Sowieso is het vrij onnodig om nu alvast te gaan zeggen dat je er maandag misschien niet bent
 

DeletedUser21204

Gast
Het is wel degelijk indekken wanneer je het vlak na het begin van het potje neerzet in plaats van er vlak voor. Sowieso is het vrij onnodig om nu alvast te gaan zeggen dat je er maandag misschien niet bent

Ok, dan noem je het indekken, prima. Maar maakt dit hem wolf? Wat schiet hij ermee op om het nu al te zeggen ipv vlak ervoor, dat hem wolf zou maken?
 

DeletedUser

Gast
Ten eerste hoopte ik een reactie van hem uit te lokken. Ten tweede vergroot het niet per se de kans dat hij wolf is ten opzichte van de situatie waarin hij dit zegt vlak voordat hij vertrekt, maar de kans is nu voor mij wel groter dan wanneer hij het voor het potje had gezegd
 

DeletedUser24090

Gast
Heb je mn reactie POTG

Nu al indekken Conceptation?

Nee hoor, geef alleen aan dat ik er maandag waarschijnlijk niet ben en mn lynch stem om 6:00 in moet zetten. Om dit nou wolvisch te noemen.

Het is wel degelijk indekken wanneer je het vlak na het begin van het potje neerzet in plaats van er vlak voor. Sowieso is het vrij onnodig om nu alvast te gaan zeggen dat je er maandag misschien niet bent

Tja, maandag is al over 2 dagen. Misschien is het dan niet zo onnodig hé? Kan het inderdaad ook op zondag neerzetten, maar liever te vroeg dan te laat hé
 

DeletedUser

Gast
Moon is een uitstekende keuze, ik denk dat niemand kan ontkennen dat hij een buitengewoon goede speler is.
 

DeletedUser2057

Gast
Moon is een uitstekende keuze, ik denk dat niemand kan ontkennen dat hij een buitengewoon goede speler is.

Hij is een goede speler. Daarnaast is hij ook een vervelende ragequitter, dus ik heb liever een andere bm.
Veel succes iedereen trouwens.
 

DeletedUser

Gast
Nu al indekken Conceptation?
Ga niet zo lopen mierenneuken PotG. Ja, hij kon het ook morgen ofzo hebben gezegd, maar stel hij zou het vergeten, dan is t fijn dat we t nu weten. Onzin dat jij daardoor hem meer kans vind hebben om wolf te zijn dan als ie t niet zei, dit gezeik slaat echt helemaal nergens op.
Verder, Moon als een BM is niet niftig genoeg naar mijn mening, niet zeker of jullie nou trollen ( vooral potg is best wel sarcastisch :rolleyes:)
Maar als dat zo is, het heeft echt geen zin om mensen zo te gaan benijden zonder dat je t serieus doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan