• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #141 - De Ark van Noach

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De Ark van Noach

Noach1.jpg

Aantal spelers: Meer dan 5
Netwerk:Ja
Claimen: Ja
BM-opvolging: Nieuwe Stemming, bij gelijkstand kiest vorige BM
BM-Keuze: Bij DL kiezen
Manier van stemmen: Topic, Rood en Groen
Eindtijd stemmen: 22.00

Rollen:
Je kan er van uitgaan dat de meeste rollen er dubbel inzitten, niet? Of is Noach een diertje vergeten? Of heeft hij er eentje te veel meegenomen, idk. Zitten er zielsverwanten in, geen idee. Kan wel. Voor de rest is elke diersoort aanwezig op de ark en kan dus eigenlijk elke mogelijke rol die Rabbid zijn hoofdje aankan in het potje zitten. Be prepared. Hou er rekening mee dat IK het potje leid. Of is het een standaardpotje en geef ik jullie nu gewoon een mindfuck? Of wil ik dat jullie dat denken. In ieder geval geen engels of konijnen, schijt aan die rollen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Regels:
- Rabbid heeft gelijk. Altijd.
- Geen logjes van spelleiding verspreiden, en ook niet onvervalsbaar netwerkmateriaal
- Claimen en netwerken mag op eigen risico.
- Doden zwijgen overal buiten in de dodenkamer.
- Vervangingen worden door mij geregeld, niet door jullie.
- Dood = Dood
- Deze regels mogen altijd aangepast worden, dit wordt dan wel gemeld.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jullie mogen posten.
Eerste deadline(Nacht 1) is morgen 22.00 uur, enkel voor nachtacties, en BM. Of er een lunch is, laat ik even uit de kwestie.
Tweede deadline(Nacht 2) is overmorgen 22.00 uur, voor nachtacties en Lynch.

Verder wens ik jullie allen veel succes.
Ik ga vrij streng op inactiviteit letten, dus wees gewaarschuwd en actief. Bvd.
 

DeletedUser2057

Gast

Dude.

Succes iedereen.

Bm-stemmen mogen naar mij, ik neem aan dat iedereen wel weet waarom.
Lynchstemmen liever niet. Ik voorspel nu al dat Heir of Carthago straks mij gaat aanvallen, trek je daar maar niks van aan. Die tunnelt altijd.
 

DeletedUser2057

Gast
Het zal iig niet vanwege je avatar zijn.



Indekken much.


Owja, succes iedereen.

Je gaat me toch niet vertellen dat je immuun bent voor de charmes van mijn avatar?
Overigens is dit niet indekken, aangezien er toch al niemand is die een aanval van Heir serieus neemt. Het is eerder een beetje onverwerkte frustratie die ik even wou uiten.
 

DeletedUser

Gast
Wat een lekkere onzin alweer de eerste paginas. IIg, succes iedereen :)
 

DeletedUser23053

Gast
Goedenavond, slechte avond, we shall never know.
Oke nu heb ik ook meegedaan aan de onzin die men het begin van WvW noemt. Netwerken mag altijd, contacteer me maar op Skype: wouterjen.

Good luck, have fun. Ga actief zijn in tegenstelling tot vorig potje, van mijn part word ik BM, maar ga toch geen stemmen krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24788

Gast
Is mijn eerste potje, bij wie kan ik naast rabbid terecht met wat uitleg over de regeltjes?
 

DeletedUser2057

Gast
Is mijn eerste potje, bij wie kan ik naast rabbid terecht met wat uitleg over de regeltjes?

Dat ligt eraan, algemene dingen kun je aan iedereen wel vragen, via skype of pm. Voor dingen met betrekking tot je rol en meer specifieke zaken kun je toch best Rabbid contacteren. Wij hebben er immers belang bij te weten wat jij bent.
 

DeletedUser24788

Gast
Dat ligt eraan, algemene dingen kun je aan iedereen wel vragen, via skype of pm. Voor dingen met betrekking tot je rol en meer specifieke zaken kun je toch best Rabbid contacteren. Wij hebben er immers belang bij te weten wat jij bent.

Oke bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan