• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #103: MegaRandom

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Altijd Bezig en Genade presenteren:

WvW
MegaRandom

Instellingen
(Acties aan beide spelleiders)​


Het was avond in Wakkerdam. Alle inwoners hadden zich inmiddels teruggetrokken achter de comfortabele muren van hun huisje. Hier en daar brandde er nog achter een raam een kaars, waardoor Wakkerdam ondanks het late uur nog een warme en gastvrije indruk bood.
Maar nee, niet iedereen had zich teruggetrokken. Daar kwam een eenzame reiziger aangelopen. Hij was bijna geheel bedekt door zijn reismantel. Hij hinkte en gebruikte een wandelstok, maar schreed toch doelbewust voort. Zenuwachtig keek hij om zich heen, tot zijn oog viel op een uithangbord: Wakkerdammer kaas.
DonFrank schrok op. Iemand bonsde met een stok tegen zijn voordeur. Haastig spoedde hij zich naar het deurtje. Wie kon dat op dit late uur zijn? De winkel was al gesloten. EdAtGoirle, zijn bediende, was nog eerder bij de deur aangekomen om de onverwachte bezoeker binnen te laten.

Tristiano mompelde een woord van dank en stapte het huis binnen. Hij keek de twee doordringend aan. ‘Tristan!’ begon DonFrank. ‘Dat is lang geleden. Kerel, kom zitten!’ Tristan schudde langzaam zijn hoofd. ‘Er is weinig tijd... Ik kom om jullie te waarschuwen..’ Hij haalde diep adem. ‘De weerwolven zijn onder jullie.’ DonFrank en EdAtGoirle keken elkaar perplex aan. ‘Wat, hoe, Tristan? Hoe weet je dat?’ Somber keek Tristan hen aan. ‘Ik werd onderweg overvallen. Mijn vrienden, ik zal niet lang onder jullie zijn.’ Bij deze woorden wierp hij zijn reismantel van zich af. DonFrank slaakte een luide kreet. In Tristans rechterbeen gaapte een diepe wond in de vorm van een tandafdruk. En de wond zag er ook verder niet gewoon uit. De huid was aan de rand ervan groen gekleurd. DonFrank werd acuut misselijk en greep zijn vriend beet. ‘We moeten je meteen verzorgen! Ed, kun jij...’ Ed onderbrak hem. Hij keek Tristan droevig aan. ‘Nee,’ zei hij. ‘Ik weet wat dit is. Deze weerwolvenbeet is ongeneeslijk zonder magische drank.’ Ondertussen liet Tristan zich op de grond zakken. ‘Zo is het. Vrienden, waarschuw Wakkerdam... De wolven hebben zich vermomd als burgers. Ze zullen iedereen willen doden...’

Diezelfde avond nog werd Wakkerdam ingelicht over het grote gevaar waarin het dorp zich bevond. De komende nacht overleed Tristan, die op zijn sterfbed een strategie voor het dorp had uitgestippeld. Iedere dag zou er iemand moeten hangen. Ook moest er een burgemeester worden gekozen. De Wakkerdammers beloofden Tristans plan uit te voeren. De volgende morgen al werd hij begraven, want men vreesde dat er anders misschien niet veel tijd meer voor zou zijn...
 

DeletedUser

Gast
Spelers
1. Ydeger
2. Imrahil Burger, lunch dag 4
3. GekkeBelg => Initia
4. Alice
5. Ilja => De Bezem
6. Kyraco Vervloekte, lunch dag 2
7. DutchGirl => Maarten
8. Gekko
9. Weerwolfgek Wolf, lynch dag 2
10. Archer
11. Eli
12. Harry Hipster
13. THW Oneven orakel, lunch dag 3
14. Rabbid (BM)
15. MoonMonkey
16. Mayco Burger, doodsdrankje dag 5
17. Donny Slaapengel, lynch dag 1
18. vinie15 Welp, lynch dag 3
19. EdAtGoirle Burger, lynch dag 4
20. Fireas Martelaar, doodsdrankje dag 4
21. Genius => PartOfTheGame

Gebeurtenissen en deadlines
Dag 1: Vervanging
Dag 1: BM + Lynch
Dag 2: Lynch + Lunch
Dag 3: Lynch + Lunch
Dag 4: Vervanging
Dag 4: Vervanging
Dag 4: Doodsdrankje
Dag 4: Lynch + Lunch
Dag 5: Doodsdrankje
Dag 5: Vervanging
Dag 5: Lynch
Dag 6: Zaterdag 21:00
...


Jullie kunnen posten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21356

Gast
Veel succes iedereen.
Hopelijk winnen de Goedjes. :)
 

DeletedUser22163

Gast
veel succes iedereen. Ik wil me best als bm voorstellen als er niemand wil.
 

DeletedUser

Gast
Ja, laat ik me maar als BM voorstellen om vinie te plagen :p

However: Succes!!
 

DeletedUser21911

Gast
Ik stel mij ook verkiesbaar als BM.

Veel succes iedereen!
 

DeletedUser

Gast
Kies mij als BM! Ik heb mijn laatst gespeelde potjes gewonnen dus ik ben goed dus het is slim om mij te kiezen. Verder heb ik zomervakantie dus ga ik verslaafd wvw spelen. Ik ben voor!
 

DeletedUser

Gast
Kies mij als BM! Ik heb mijn laatst gespeelde potjes gewonnen dus ik ben goed dus het is slim om mij te kiezen. Verder heb ik zomervakantie dus ga ik verslaafd wvw spelen. Ik ben voor!

Nou ja, wat een reden: Ik heb mijn laatst gespeelde potjes gewonnen :p
Stem op mij :O
Ik won 1 van de 3 potjes en de andere 2 waren naaiend :O
 

DeletedUser

Gast
Kies mij als BM! Ik heb mijn laatst gespeelde potjes gewonnen dus ik ben goed dus het is slim om mij te kiezen. Verder heb ik zomervakantie dus ga ik verslaafd wvw spelen. Ik ben voor!

Inderdaad, stem op weerwolfgek want hij is arrogant!

WWG, zal ik oude koeien uit de sloot halen over hoe het lynchen van jou er vroeger aan toe ging? :p
Het kan je burgemeestercampagne laten ontsporen :x
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad, stem op weerwolfgek want hij is arrogant!

WWG, zal ik oude koeien uit de sloot halen over hoe het lynchen van jou er vroeger aan toe ging? :p
Het kan je burgemeestercampagne laten ontsporen :x

Doe maar, heb ik een concurent minder :p
 

DeletedUser18003

Gast
Veel succes allemaal! Imra is wolf!

Ik ben verkiesbaar als BM, maar ga geen campagne voeren.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad, stem op weerwolfgek want hij is arrogant!

WWG, zal ik oude koeien uit de sloot halen over hoe het lynchen van jou er vroeger aan toe ging? :p
Het kan je burgemeestercampagne laten ontsporen :x

Help me herinneren?
 

DeletedUser

Gast
Help me herinneren?
Oké.

*Droomt weg in een flashback*
Er klinken diverse verdenking in de richting van verschillende spelers. Maar wie te lynchen? Iemand stapt naar voren met de oplossing: 'We lynchen vandaag WWG, de kans bestaat dat hij wolf is en als hij goedje is is het ook niet erg als we hem kwijt zijn aangezien hij vaak de hele boel op stelten zet, wat vaak niet bepaald goed afloopt. Dus we lynchen hem wel, dan zijn we gelijk van hem af.'
*Wordt weer teruggezogen in het heden*

Zo ging het er vroeger aan toe als WWG meespeelde :p
 

DeletedUser

Gast
Oké.

*Droomt weg in een flashback*
Er klinken diverse verdenking in de richting van verschillende spelers. Maar wie te lynchen? Iemand stapt naar voren met de oplossing: 'We lynchen vandaag WWG, de kans bestaat dat hij wolf is en als hij goedje is is het ook niet erg als we hem kwijt zijn aangezien hij vaak de hele boel op stelten zet, wat vaak niet bepaald goed afloopt. Dus we lynchen hem wel, dan zijn we gelijk van hem af.'
*Wordt weer teruggezogen in het heden*

Zo ging het er vroeger aan toe als WWG meespeelde :p

Ja precies, dat is een duister ver verleden, tegenwoordig hou ik mijn teamgenoten op de hoogte van de chaos :3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan