• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #128: Potje van KyrAran

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22651

Gast
Potje van KyrAran

Basisinfo:
Aantal spelers: zo veel mogelijk
Claimen: aan
Netwerken: uit
Hints: uit
Afscheidsbrief: uit
Klaagmuur: uit
BM-opvolging: oude verkiest herstemming of wijst zelf een nieuwe aan
Manier van stemmen: In het topic
Lynch: rood en vetgedrukt
BM: groen en vetgedrukt
Deadline: per dag duidelijk aangegeven door de spelleiding, altijd in de avond
Over slechtjes: verhouding wolven blijft geheim. Op dag 3 is er een infectie, geen lunch.

Mogelijke rollen:
Goed:
-Muizenval
-Burger
-Reiziger
-Ooggetuige
-Nachtwaker
-Beschermengel V2
-Heks V2a. Voor het levensdrankje geldt: de heks kiest per dag, of hij:
1. In deze nacht het drankje in wilt zetten;
2. Hij stuurt 1-3 spelersnamen op. Is een van deze spelers de lunch, wordt die speler beschermd.
De heks krijgt niets over de persoon of de rol van de door hem beschermde speler te horen, maar wel, dat zijn drankje succesvol is gebruikt.
-Beul V2
-Jager V2
-Priester
-Bijziende dorpsgek
-Lycantroop
-Dorpsoudste V2

Neutraal:
-Premiejager V1
-Grafdelver
-Cupido V1

Slecht:
-Wolf
-Infectiewolf V1
-Rattenvalwolf
-Ketter



Let op:
-Bewerkte heks;
-Netwerken uit;
-Infectie dag 3.

​NOG NIET POSTEN
 

DeletedUser21204

Gast
Spelers:

1. RabbidRobin - Priester
2. Wouterjs - Dorpoudste
3. Jo 10 - Beschermengel
4. Aeneas - Premiejager (targets: Archer, Imrahil, Gerbentjee, Weerwolfgek, Heir of Carthago, Jo 10)
5. Heir of Carthago - Ketter
6. Gerbentjee - Jager
7. Jaspenia - Cupido (gekoppeld aan Araluen -> Slecht)
8. Araluen - Infectiewolf (infectie: Imrahil)
9. Imrahil - Reiziger -> Wolf
10. Archer of Doom - Rattenvalwolf
11. MoonMonkey - Heks
12. Owen666 - Burger
13. Sammy95 - Muizenval
14. Weerwolfgek - Lycantroop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Jullie mogen posten.
DL is morgen om 20:30.
Lynch, BM, lunch, alles.
 

DeletedUser

Gast
Veel succes aan de goedjes! Omdat dit mijn eerste potje is zal ik wat info geven over hoe ik speel,
1. Kan spammen en flauw doen maar ook goed meewerken.
2. Wil best bm worden maar hoeft niet
3. Ben er s'ochtends niet dus verwacht geen antwoord op een vraag vroeg in de ochtend.
 

DeletedUser23053

Gast
Succes allemaal, ik heb vorig jaar geen enkele wolf verdacht, dus graag BM-stemmen hierheen! (Nee grapje, speelde uitermate slecht).
Laten we allemaal lekker actief zijn mensen!
 

Araluen

Manticore
succes iedereen!
Imrahil

Veel succes aan de goedjes! Omdat dit mijn eerste potje is zal ik wat info geven over hoe ik speel,
1. Kan spammen en flauw doen maar ook goed meewerken.
2. Wil best bm worden maar hoeft niet
3. Ben er 's ochtends niet dus verwacht geen antwoord op een vraag vroeg in de ochtend.

Nou, punt 1 mag je zo snel mogelijk proberen te schrappen. Spammen levert je bij dit spel meestal een snelle dood op en zelf blijven nadenken is veel belangrijker dan gewoon goed meewerken.
 

DeletedUser

Gast
Zelf nadenken moet ik zeker aan werken, maar gaten in theorieën zoek ik graag dus dat bedoelde ik met meewerken. En ja spammen doe ik soms als het te traag gaat.
 

DeletedUser2057

Gast
zo zeg...
Dit is volgens mij mijn eerste WvW in drie jaar. ik ken bijna niemand van de mensen die nu meedoen, dus ik vermoed dat het weinig zin heeft mezelf kandidaat te stellen voor bm.
In ieder geval veel succes aan iedereen en kan iemand mij uitleggen waar dat gepredik over activiteit vandaan komt? Zijn deze potjes tegenwoordig zo dood?
 

DeletedUser22575

Gast
zo zeg...
Dit is volgens mij mijn eerste WvW in drie jaar. ik ken bijna niemand van de mensen die nu meedoen, dus ik vermoed dat het weinig zin heeft mezelf kandidaat te stellen voor bm.
In ieder geval veel succes aan iedereen en kan iemand mij uitleggen waar dat gepredik over activiteit vandaan komt? Zijn deze potjes tegenwoordig zo dood?

Kijk naar de vorige potjes zou ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan