• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #143: Back to the future

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Back to the future
Today is a special day

Basis info
Aantal spelers: Zo veel mogelijk
Claimen: Ja
Netwerken: Ja
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Nee
BM-opvolging: Oud kiest Nieuw
Manier van stemmen: BM Lynch
Eindtijd stemmen: 21:00

Mogelijke rollen:
Goedjes
-Burger
-Beschermengel V2
-Beul V1
-Dorpsoudste V2
-Bijziende dorpsgek
-Muizenval
-Ziener V1
-Heks V1a
-Jager V2
-Vos
-Toneelspeler
-Raadsheer

Neutraaltjes
-Cupido V1

Slechtjes
-Wolf
-Infectiewolf V1
-Welp V2a

Bijrollen
-Burgemeester
-Omroeper

Dagvolgorde:
Overdag: Beul/Toneelspeler/Omroeper/Cupido
‘s Nachts:
-Lynch
-Lunch
-Heks
-Extra lunch
-Welp
-Rest

Uitleg nieuwe rollen:
Vos:
De vos kiest iemand uit om te zien. Hij ziet dan ook de persoon boven en onder de geziende persoon. Als minstens 1 van de 3 een wolf is, mag hij de nacht daarna nog een keer iemand zien. Zo niet, dan raakt hij zijn krachten kwijt. Hij krijgt verder niks te weten.

Toneelspeler:
In de eerste post komen 3 rollen te staan. De Toneelspeler mag elke dag 1 van de rollen kiezen om te zijn. Hij wordt dan ook gezien als die rol. Zodra 1 rol gekozen is verdwijnt deze uit de eerste post. (Met eventuele tijdmarche) Na de deadline vervalt de rol. Als de rollen op zijn, is de toneelspeler krachtloos.

Raadsheer:
De raadsheer kan 1 keer kiezen om een extra stem in te lassen. Dit gebeurt in pm aan de spelleider voor de volgende dag. Iedereen mag dan 2 verschillende stemmen plaatsen in het topic. De twee mensen met de meeste stemmen gaan dood. Deze stemronde kan je je stem echter niet wijzigen!

Omroeper:
De omroeper wordt gekozen door de burgemeester. Een nieuwe burgemeester mag een nieuwe omroeper kiezen. De oude vervalt dan. De omroeper mag 1 keer 1 van de volgende gebeurtenissen in gang laten gaan: (Welke hij kiest wordt niet openbaar gemaakt, tenzij dat bij de gebeurtenis hoort.)
-Begraven
-Slaapwandelaar
-De wetenschapper
-Geheim verbond
-Ontevredenheid
-Extase
-Een spookverschijning
-Nacht van Gekte
-Terugkeer van het slachtoffer
-Heilige Philippe
-Kruiden zoeken in het bos
-Kop of munt
-Geen ik geen wolf
-Nachtmerrie
-Zaterdagavondbal
-Het maal van de ouderen
-Pact met de duivel
De uitleg van deze gebeurtenissen zijn hier te vinden:
http://nl.scribd.com/doc/61740191/Weerwolven-in-Wakkerdam-Volle-Maan-in-Wakkerdam-Uitbreiding#scribd (onderaan de pagina)

Verhaal
Oude verhaaltjes

Koen, Blue monday 2024
Misschien had hij toch gelijk. Ik heb echt een grote fout gemaakt, waarom heb ik dat toen niet ingezien? Kan ik nog terug? Ik moet hem, misschien kan hij vertellen hoe ik hieruit kan komen. Misschien staat op Tumblr contactinformatie. Let's have a look. Ooh damn... Hij heeft mij geblokkeerd. Misschien heeft hij nog facebook? Zo'n oud social mediaplatform. Misschien staat daar zijn adres nog op. Damn ook niet. Hij zal die verwijderd hebben. LinkedIn dan misschien? Yess zijn adres en telefoonnummer. Moet ik hem bellen voor ik langs kom? Of zou hij mij dan van te voren haten? Ik ga gewoon langs. Maar wat als hij daardoor helemaal gaat stressen en daarom de deur niet open doet? Ik ga gewoon!

Quincy, Blue Monday 2016
Bluh... Werken als je net terug bent uit het ziekenhuis is echt niet chill ofzo. Alsof ik zo in staat ben om iemand uit het zwembad te redden. Nouja, maakt ook niet uit... Weg is weg, dood is dood, minder CO2 uitstoot. 't Feest van gister was echt wel mooi enzo, maar het was zo kut. Links zat een leuk stelletje. Rechts zat een leuk stelletje. Achter me zat een leuk stelletje. En voor me ook. Allemaal zoenend en knuffelend. Ze zagen me allemaal gewoon niet. Ze keken niet eens naar me, volgens mij hebben ze niet eens door gehad dat ik ben opgehaald met een ambulance omdat ik teveel gedronken had. Nobody cares about me I think.

Margreet, blue monday 1993
Ik maak het uit! Hij heeft echt nooit iets voor mij over! Ik doe altijd zo mijn best, maar hij doet geen ene reet voor mij. Hij heeft nog nooit een ontbijtje op bed voor mij klaargemaakt. Dat kan hij toch wel 1 keer voor mij doen? Alle leuke stelletjes doen dat voor elkaar. En wij niet. Of nouja... Ik doe dat wel voor hem, maar hij doet dat niet voor mij. Als hij vandaag iets liefs doet, dan maakt hij nog kans, maar als ik na vandaag nog steeds niks liefs heb gezien, dan haat ik hem. Voor altijd kansloos en hoeft hij mij niet weer te zien. Ik ga dan wel naar Tombouctou verhuizen. Daar is het vast veel rustiger dan hier, bij deze klootzak. Waarom ga ik nu eigenlijk niet gewoon? Ik voel me zo kut dat ik daardoor vast lekker ga slapen.

Melissa, blue monday 2044
Blue mondays zijn zulke onzin! Ik heb vandaag zo gelachen! Mijn beste vriendin is cabaretière en ze had zo'n goede show! Als blue monday voor wie dan ook wel van toepassing is, dan moeten ze echt ook naar deze show komen! Ik hoop dan ook oprecht dat ze daar van opkikkeren. En die goocheltruc in het midden van die show! De standaard grote verdwijntruc. Echt gaaf, maar ze heeft hem niet teruggetoverd. Misschien kende zij hem stiekem gewoon. Ik ga dat echt nog een keer navragen. Maar eerst naar bed. Ik ben zo blij, ik denk dat ik echt heerlijk ga slapen.

Spelerslijst:
261luzm.jpg


Stamboom:
2hs8082.jpg

talwle.jpg

Rollen voor de Toneelspeler:
Vos
Jager
Dorpsoudste
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Posten mag!

Laatste aanpassing gedaan aan de rollen: Welp is versie 2a ipv 1!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Succes allemaal!!!

WWG, zou je in de spelerslijst mss ook de forumnamen van mensen kunnen vermelden ipv alleen de bijnamen?
 

DeletedUser22793

Gast
Kevin 4 BM

WtKqzEZb.jpg


  • Actief
  • Ervaren
  • Alleen thuis
  • Weet hoe die boeven moet aanpakken
 

DeletedUser19654

Gast
Kevin 4 BM

WtKqzEZb.jpg


  • Actief
  • Ervaren
  • Alleen thuis
  • Weet hoe die boeven moet aanpakken
Sinds wanneer wil jij zo graag bm worden? Waarom zou je dat verdienen?
Vind dit wel erg verdacht van je... beetje bm willen worden.

toch omdat rabbid het zegt vind ik dat we roelof moeten lychen, succes en die dingen, met die dingen bedoeld hij natuurlijk niet geluncht te worden door hem.
 

DeletedUser19654

Gast
Moon, stop daar nou eens mee
nou de vorige keer bleek mijn troll zeer veel werkelijkheid te bevatten...

Verder heb ik nog tot laat school dus laat thuis... geen idee waarom ik dat zeg, zeg ik anders nooit, maar verveel me
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sanhal/Troye voor bm!!

De eerste keer dat ik weer eens meedoe, dit keer lijkt het me wel leuk om bm te zijn. Zoals iedereen waar ik al vaker mee heb gespeeld weet, was ik nooit graag bm. Dit keer wil ik daar verandering in brengen, door mijn ervaring denk ik een redelijk goede bm te zijn en dus wil ik dat bewijzen. Verder geen verkooppraatje, dat doet iedereen toch wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan