• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #144 Community vs. Mods

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
MODS VS COMMUNITY

Community
Rutger (bijrol): als Rutger door Utisha gekoppeld wordt aan een QA-medwerker (mod), wint hij het spel.
Flowervalley: Mag eenmaal iemand betichten van een samenzwering. Deze persoon wordt dan ontvoerd door de Illuminati en zal verder niet meer aan het spel deelnemen.
Tristan (bijrol): Heeft een permban. Deze bijrol wisselt per dag. Als iemand voor een dag Tristan is, mag niemand op zijn/haar posts reageren. Gebeurt dat wel, valt diegene dood.
AriChibi: Heeft zoveel aandacht nodig dat ze tweemaal in het spel een lynchstem op zich mag nemen. Mag ook op dezelfde dag gebruikt worden.
Sammy: De Alfaman van de community. De stemmen van deze speler wegen dubbel.
MoonMonkey: valt sowieso dood op dag 3, aangezien hij dan ragequit. Maar wordt hij op dag 3 gelyncht, gaat de lunch ook niet door.
Kyraco: Een vals secreet met een pukkel op haar neus. Heel eng en manipulatief. Vermoordt prinsessen met vergiftigde appels. (2 doodsappels)
Alice: Nog zo'n vals secreet. (Alleen deze heeft een levensappel)
Batbeetje45: Mocht deze speler geband worden, zal zijn wraak zoet zijn...
KingSpartacus: Gerenommeerde quizwinnaar en signatureproducer. Maar kan eigenlijk verder niet zo veel.
POTG: Onderhoudt goede contacten met gebande spelers als KABOEMMMM. (Dodenfluisteraar V3)
Genade: Doet alsof hij van het forum verdwenen is, maar stiekem lurkt hij alles. Zit er bovenop als iemand geband wordt. (Ooggetuige)

Utisha: Mag zichzelf niet koppelen en zelf wint ze met de slechtjes mee, het koppel niet.

Mods
Kroenuh (infectiewolf): Mag eenmalig een van de spelers als mod rekruteren, voorwaarde is wel dat hij deze speler IRL kent en dat deze nog nooit op het forum heeft gezeten.
Rabbid (welp), Araluen (welp): zijn nog geen senior mods, maar moeten nog 18 worden. Kennen de andere mods niet en mag voordat hij 18 wordt elke nacht iemand verklikken bij de mods, mits de rol van diegene goed wordt geraden. Insturen naar de spellijder.
Imrahil (Sjamaan): Omdat hij in alle chats zit, weet hij wanneer er een coup gepleegd gaat worden, maar kent de rest van de mods niet.

Neutraaltjes
Initia: als het koppel nog niet dood is voor dag 3 en Initia weet voor dag 3 wie het koppel is, begluurt hij het koppel tijdens de eerste kus en wint het spel.

Speciale acties: PM/skype
Burgemeester: Nieuwe stemming
Netwerken: Aan
Claimen: Aan
Stemmen: in topic natuurlijk

Mochten er overweldigend veel inschrijvingen zijn, is de rest burger.

NIIET POSTEN GODVERDORIE!!
 

DeletedUser

Gast
2. Araluen
4. Jaspenia
7. Aeneas Alice
15. Arsenal
16. Gekko
19. Ydeger
20. Initia
21. Rutger

17. Genie - Burger
14. De Bezem - Prins(KingSpartacus)
9. Harry - Kyraco(levensheks)
1. Rabbid - Moon, geliefde Ilja
8. Ilja - Burger, geliefde Rabbid
18. Animal - Burger
10. Archer - Burger/Rutger
11. Heir - Jager(Batbeetsje)
12. MoonMonkey - Nachtwaker(Genade)
13. Kyraco - Welp(Rabbid)
3. Conceptation - Dodenfluisteraar(POTG)
5. Sanhal - Initia
6. Tristiano - Sjamaan(Imrahil)

Gekko is Tristan de vierde dag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Eerste deadline is om 20.00 zondagavond. Posten mag, wie Initia quote of indirect tegen hem in het topic praat valt dood. Dit geldt tot zondagavond 20.00.
 

DeletedUser

Gast
Praten met de Tristan van de dag mag op skype uiteraard wel.
 

DeletedUser9104

Gast
Veel succes iedereen!
Op een gezellig potje, proost!
 

DeletedUser

Gast
Even ter verduidelijking van de Utisha: die wint met de slechtjes mee!! Ze wint in geen enkel geval met het koppel mee, g/g, g/s of s/s maakt dus niet uit.
 

DeletedUser

Gast
Succes aan de goedjes, mogen de slechtjes verliezen!

En ja, de eventuele neutraaltjes.. veel geluk dan maar?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verl speelplezier, das belangrijker dan succes. En op een vruchtbaar potje!
Verder ben ik vandaag niet zo veel online, dus ik ga weer de inactieve kant op D:

Morgen terug volledig van de partij.


Aeneas,waarom denk je dat er neutraaltjes in zitten?
Je zegt van eventueel, maar vermeld het toch? Enigzins verwarrend
 

DeletedUser

Gast
Ik wilde anders zijn dan anderen en iedere partij apart een vorm van 'iets' (succes, verlies en geluk) wensen.

Dus daarvoor moet ik iedere partij erbij betrekken. Goedjes en slechtjes zitten er 99% in (er kunnen ook geen slechtjes in zitten, maar die kans acht ik minimaal) bij de neutraaltjes is deze kans groter. Vandaar de eventueel.

Als ik de neutraaltjes eruit had gelaten (omdat ik niet weet of deze er wel of niet in zitten) waren er weer speculaties gekomen dat ik de neutraaltjes vergeet, omdat ik weet dat deze er niet in zitten.

Vandaar dus alle partijen, en de eventueel vermelding bij de neutraaltjes.
 

DeletedUser

Gast
Voordat er dadelijk weer iets voorvalt en ik er wellicht niet ben.

Vanavond niet aanwezig vanaf 18h. Deadline is gelukkig pas morgen, dus dat mag niet al teveel problemen opleveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan