• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #98 - Pure Chaos

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Pure Chaos

cubechaos.png


Just Pure Chaos.

Spelers: 20, anonieme accounts.
Claimen: Ja, enkel op even dagen.
Netwerken: Ja, enkel op oneven dagen.
Manier van stemmen: Pm op even dagen. Topic op oneven dagen
Eindtijd stemmen: Chaos (Tussen 20.00 en 23.00, wanneer het de spelleiding bevalt)
Rollen: Chaos
Volgende BM: Chaos
Afscheidsbrief: Ja
Inschrijvingen: Anoniem


King & Queen of Chaos
 

DeletedUser

Gast
1. Charlotte Oosterbrug
2. Amber Nachtegaele
3. Bai Chow
4. Veronika Ivanov
5. Caitlyn Huisman
6. Otto Dekker
7. Zoëy de Groot
8. Samantha Bosch

9. Bart Hofman
10. Mink Driessen
11. Floor Dujardin
12. Marie Vandamme
13. Seppe Keersmaker
14. Johan Declerqe
15. Lars Janssens
16. Roel Meyer
17. Brady Anderson
18. Alexis Hayden
19. Jackob Smets
20. Sade Lasui
21. Johan von Schauwen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Rot medeleiders :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Regels en andere nuttige informatie

1. Er zitten welpen in het spel, claimen mag op even dagen maar op eigen risico.
2. Het is verboden te zagen over het aantal rollen in dit spelletje, ze zijn zo goed en zo slecht als het kon gebalanceerd, dus niet janken als het jou lijkt alsof dat niet zo is. In dat geval komt er nog een verassing
3. Iedereen die deze regels niet heeft gelezen of deze niet naleeft, kan doodvallen door de spelleiding.
4. Het is verboden de ava/signature/profielafbeelding/wachtwoord of onzichtbare modus van de anonieme accounts aan te passen
5. Het is verboden te vermelden wie jij echt bent. Als je echt wilt netwerken is Quicktopic altijd een initiatief, beter dan de pm's.
6. Het is verboden info die de spelleiding met jou deelt te delen. Als iemand anders ook het antwoord op een vraag wilt, vraagt die dat maar of gelooft hij jou. Dus geen screens of dergelijke. Ook geen quotes ofc.
7. Het is verboden te gaan raden wie de spelleiders/andere spelers zijn, hier staat ook de doodstraf op.
8. Het is verboden acties zoals beulacties vals te claimen. Hierop staat eveneens de doodstraf.
9. Het is verboden inactief te worden. Hierop staat ook de doodstraf.
10. Acties worden altijd naar beide spelleiders verstuurd worden.
11. Leiding heeft altijd gelijk
12. Enkel accounts in bovenstaande post hebben het recht hier te posten.
13. Mensen verklikken wordt geapprecieerd, vooral aangezien het anoniem kan. Je zal rijkelijk beloond worden met eer, roem en geld.
14. Volgorde van de nacht is volledig willekeurig, hierover ook niet zagen aub.
15. Hier kan je hulp vinden.
20. Deze regels kunnen altijd uitgebreid en/of aangepast worden. Regelmatig nakijken dus.



Zo, laatste post. Wanneer jullie je account hebben, kunnen jullie beginnen. Totdat weg hier, aangezien deze alleen is voor de mensen die meedoen en er enkel gepost mag worden met de anonieme accounts. Topic is in opbouw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zo, mensen kunnen vanaf nu een pm krijgen met daarin hun rol. Iedereen zal hem binnen het halfuur wel krijgen. Of niet? Of wel?
 

DeletedUser

Gast
Ik wil jullie allemaal succes wensen en Ik hoop dat we de chaos(slechtjes) kunnen bestrijden.
 

DeletedUser

Gast
Vandaag is Dag 0.

Dit houdt in dat vandaag voor Burgemeester wordt gestemd en indien deze erin zitten rollen als Cupido worden uitgevoerd.
 

DeletedUser

Gast
Vandaag is Dag 0.

Aangezien het een even dag is en ik weet dat mensen dit gaan vergeten:
Totdat er deadline geroepen wordt mag je:
- Claimen
- Niet netwerken, dus enkel topic gebruiken(uitzondering is partijen van slechtjes/neutraaltjes)
- Enkel via pm stemmen, naar beide spelleiders. Stemwijzigingen zo veel mogelijk beperken. Stemmen in topic worden niet goedgekeurd.
 

DeletedUser

Gast
Johan von ...

Nu al enorm goed bezig!

Iedereen die niet in het topic aangeeft op wie hij stemt is wolf.
 

DeletedUser

Gast
Ik bied me trouwens als BM, ik heb hier enkele argumenten voor.
1. Ik heb een zonnebril
2. zie punt 1
3. dit is al argument 3 dat betekent dat er wel veel reden is om mij BM te maken.

E:
Johan von ...

Nu al enorm goed bezig!

Faal je moet opsturen vandaag.
 

DeletedUser

Gast
Laten we ook niet vergeten dat we niet in nachtwaker zitten, en off-topic berichten nog steeds beripst kunnen worden.
 

DeletedUser

Gast
Ik bied me trouwens als BM, ik heb hier enkele argumenten voor.
1. Ik heb een zonnebril
2. zie punt 1
3. dit is al argument 3 dat betekent dat er wel veel reden is om mij BM te maken.

E:


Faal je moet opsturen vandaag.


Waarom heb ik, door deze redenen het gevoel dat dit Initia is :O

Succes iedereen :)
 

DeletedUser

Gast
Ik gebruik gewoon mn echte Skype hoor, niks dubbel :)

Maar nu weer on topic!
Als ik dood ben ;)

On...: Stem op Bart voor Bm?

Waarom?
-Ik ben knapper dan Johan
-Zie het vorige argument
-Ik ben een goedje
-Ik ben geen slechtje
-Ik kill wolven (en concurrenten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan