• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Anoniem: Vrouwen horen in de...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Vrouwen horen in de...


Voordat we beginnen met dit verhaal, wil ik even duidelijk maken dat ik gedwongen ben om dit te schrijven, het was niet mijn keuze, vrouwlief heeft me gedwongen. Om een of andere ridicule reden heeft Juliet hier besloten dat ik een sandwich voor haar moest maken deze keer. Met bacon, heel veel bacon, en vlees, heel veel vlees. En een diet coke, want mevrouw moest wel op haar figuur letten. Het was toch zeker haar rol om het eten te maken? Veel rollen heeft ze niet, de deegrol was eigenlijk de enige rol van elke vrouw. Maar nu zal ik maar weer wat serieuzer doen, want ik weet dat Frank aan het meelezen is, en ik ben nogal bang voor zijn mannelijke baard. (Ik denk dat de helft van de vrouwen hier een betere baard kan laten groeien, maar dat maakt niet uit). Dat ik een genie was, had dat vrouwgebeuren geen begrip voor. Ik hoor niet in deze keuken, ik hoor lekker te zitten kletsen met mijn secretaresse van Marie & Co. Maar ik zit hier maar een beetje te soppen met een slang en een borstel en bevrijd die borden van vuil. Uit de woonkamer kwam een stem “Vergeet niet mijn Martini.” Oke, laten we even eerlijk vaststellen dat ik geen verhalen moet gaan schrijven tien minuten voor de deadline, vrouwen hebben het recht niet om me daartoe te dwingen (Die hebben namelijk maar één recht). Net toen ik de ballen had gevonden (jaja vrouwen, die hebben jullie niet) om voor mezelf op te komen, kwam er iemand die enorm veel leek op een Travasiet op de televisie (later bleek ik gelijk te hebben, het was namelijk Justin Bieberpieperwhateverdieder). Hij/zij/het schreeuwde willekeurige onzin dat hij alle mannen en vrouwen wilde uitroeien, en das niet tof, maar ik mocht me er niet zo’n zorgen om maken, want ik moest verder met het geven van een voetmassage, pas later zou ik me bedenken hoe erg dit allemaal was.


Instellingen

Aantal spelers: Geen limiet
Claimen: Ja
Netwerken: Ja
Hints: Eventueel naar aanwezige rollen
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Ja
BM-opvolging: Oude BM duidt nieuwe aan.
Manier van stemmen: Lynch en BM in het topic.
Eindtijd stemmen: 21:00u

Gelieve nog niet te posten
 

DeletedUser

Gast
Spelerslijst

5. Azarius Dawn
10. Dion Neff
12. Henk Josserson
16. Mitsuko Akamine
17. Raphael Bribiesca
19. Sam Prevost
20. Sebastiaan Sand

Doden
1. Adeline Argenta - Lynch Dag 6 - Premiejager V2
2. Akali Rivens - Lynch Dag 4 - Dorpsoudste
3. April Armond - Lunch Dag 6 - Bijziende Dorpsgek
4. Ashly Schuster - Inactiviteit - Burger
6. Blanch Super - Inactiviteit - Burger
7. Claude McHugh - Lynch Dag 7 - Premiejager V2
8. Cynthia Clyde - Inactiviteit - Burger
9. David Fessler - Lynch Dag 2 - Stalker
11. Elena Valde - Lunch Dag 5 - Burger
14. Lynette Remington - Inactiviteit - Wapensmid
13. Krista Marguez - Lunch Dag 7 - Burger
15. Melanie Hart - Lynch Dag 3 - Even Orakel
18. Rosina Mandell - Lunch Dag 4 - Cupido
21. Sid Zweverink - Lunch Dag 1 - Ketter
22. Viswanatan Annant - Lynch Dag 5 - Wolf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Reserve.

Er mag gepost worden

Gelieve ons een bericht in privé te sturen indien er problemen zijn met het account

Overigens mogen jullie zelf afbeeldingen voor de accounts instellen. Dit MOET een foto zijn (zie oude Anonieme accounts).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Melanie vond het belangrijk om de eerste post te hebben.

Veel succes allemaal!
 

DeletedUser

Gast
/me scrollt naar boven om te kijken wat haar naam eigenlijk is.
Ah, ja, die prachtige naam, voor een prachtige dame.

Adeline 4 BM.
Waarom?
- Adeline lijkt op Adrenaline, en dat is natuurlijk heel erg leuwk <3

Verder krijg ik niets verzonnen, want jullie hebben uiteraard geen flauw idee wie ik ben. Dus je wacht maar gewoon met je stem totdat je ziet dat ik actief ben en meedenk enzo, dat moet tegen de dl wel gebeurd zijn. Want ik kan nu wel gaan roepen dat ik actief ben etc, maar daar heeft ook helemaal niemand wat aan, want dat moet nog maar blijken :p
 

DeletedUser

Gast
Ja ik wil op zich ook wel BM worden.
- actief (dat zien jullie later nog wel)
- Ik tunnel slechts 1x per potje. (hihi)

Oja en het belangrijkste, ik haal er ook nog wel eens een wolfje uit.
 

DeletedUser

Gast
Laten we hopen dat de mensen die ze nog hebben moeten zoeken ook actief zijn, en dat het een leuk en interessant potje wordt :)

Veel succes, dat de beste mogen winnen.
 

DeletedUser

Gast
Ja ik wil op zich ook wel BM worden.
- actief (dat zien jullie later nog wel)
- Ik tunnel slechts 1x per potje. (hihi)

Oja en het belangrijkste, ik haal er ook nog wel eens een wolfje uit.

Maar dan een heel potje lang zeker? :p
En aan dat laatste argument hebben we helemaal niets, want dat krijg je niet bewezen voor de BM-stemming-deadline.
Dit geldt ook een beetje voor dat actief, maar ik hoop dat je dat ook in dit vroege stadium al een beetje kunt laten zien.
 

DeletedUser

Gast
Hoi, ik ben Rosina. Ik doe ook mee.
Wie behoefte heeft aan netwerken oid, stuur een pm en dan zoeken we een chatprogramma.
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen :D
Mogen we zelf een ava kiezen of moeten we uit een bepaalde lijst ofzo kiezen?
 

DeletedUser

Gast
Hoi, ik ben Rosina. Ik doe ook mee.
Wie behoefte heeft aan netwerken oid, stuur een pm en dan zoeken we een chatprogramma.

Als je me kunt uitleggen waarom het zo super nuttig is om op dit punt te netwerken, wil ik gerust wel netwerken hoor, als dat jou blij maakt? Echter denk ik dat het in dit stadium slimmer is om alles in het topic te houden. Of lijkt dit vanuit jouw opzicht niet zo? Ik bedoel maar, ik heb niets te verbergen, jij wel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan