• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Aart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wolven van de Kinderboerderij
Een Imrahil en De Bezem productie

iz71u1.png


Boer Aart liep over zijn erf. Hij neuriede zijn lievelingsnummer, dat ging over kippen, paarden, koeien en Kampen. Alles ging goed op de boerderij. Berta 69 was net bevallen van een prachtig jong kalfje. De andere koeien gaven vele liters goede melk. De varkens lagen te rollen in de modder en waren klaar om naar het slachthuis te worden gebracht. De kippen legden heerlijke eieren. De lammeren waren heel erg schattig maar deden voor de rest niks. De paarden haalden vele prijzen met de paardenrennen en met de dressuur. Niks te klagen dus.

Plotseling hoorde boer Aart geritsel in de struiken aan zijn rechterhand! Vast weer van die lastige stadskinderen, dacht Aart. Met zijn hooivork porde hij in de struiken. ‘Wat mot dat daar!’ schreeuwde Aart. Hij kreeg een grom terug als antwoord. Plots sprong er een wolf uit de bosjes, die zijn tanden in boer Aart’s been zette en het vlees van zijn lichaam afscheurde. Daarna vertrok de wolf met zijn trofee, en liet Aart kermend achter. Die morgen erop vonden de boerderijdieren hun geliefde boer terug, dood, vlak achter de boerderij. Dit duidde op de terugkeer van de wolven! Ze moesten actie ondernemen! Of de hele boerderij zou ten onder gaan!

Dit is dus:
De Boerderij van Boer Aart

Aantal spelers: zoveel mogelijk
Claimen: ja
Netwerken: ja
Hints: nee
Afscheidsbrief: ja (mogelijk gecensureerd)
Klaagmuur: nee
BM-opvolging: oude kiest nieuwe
Manier van stemmen: groen voor burgemeester, rood voor lynch
Eindtijd stemmen: 20:30, verhaaltjes zo spoedig mogelijk daaropvolgend

Mogelijke rollen:
Goed:
Dorpsoudste V2(waakhond)
Beschermengel V1(paard)
Beul V2(haan)
Muizenval(kat)
Jager V2(varken)
Heks V1(koe)
Zieke(rat)
Lycantroop(schaap in wolfskleren)
Burger(schaap)

Neutraal:
Cupido V1(duif)

Slecht:
Infectiewolf V1(wolf in schaapskleren)
Welp V2(welp)
Wolven(wolven)

Voor de mensen die voor het eerst WvW spelen, verwijzen wij jullie graag door naar de regels en rollen (klik). Wanneer je dit door genomen hebt ben je helemaal klaar voor je eerste potje WvW! Als er hierna nog vragen zijn, willen wij deze met alle liefde beantwoorden! Stuur ons een een privébericht en jullie vragen zullen beantwoord worden!

De Spelregels:
- Dit zijn de spelregels, deze regels gelden dus voor iedereen.
- Elke speler moet zich naar zijn rol gedragen.
- Het is verboden om PM’s of screenshots van PM’s te posten.
- Als iemand (of jijzelf) de regels overtreedt, meld dit dan, de straf zal minder groot zijn.
- Je mag alleen berichten plaatsen wanneer je mee doet aan het spel en op de desbetreffende boerderij zit.
- Als je dood bent mag je geen berichten meer plaatsen of informatie doorgeven.
- Als de spelleiding iets zegt luister je ernaar.
- De spelleiding heeft altijd gelijk.
- Claimen en netwerken zijn toegestaan.
- Inactiviteit wordt bestraft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Spelerslijst:
1. Koningin Konijn - Schaap (burger) Lynch dag 4
2. Rutger101 - Varken (jager) Lynch dag 3
3. Kyraco - Burgemeester
4. Chooter 12
5. Initia - Schaap in wolfskleren (lycantroop) Lunch dag 2
6. Spartian
7. Bertceyssens
8. Darkhenk98
9. Archer of Doom - Schaap (burger) Lynch dag 2
10. HernamewasAlice - Schaap (burger) Lunch dag 1
11. Nissassa
12. IJzervreter - Koe (heks) Lynch dag 1
13. Lennertlenor
14. Moonmonkey - Rat (zieke) Lynch dag 5
15. Matthijs200 - Schaap (burger) Lunch dag 4
16. Necromancer97


Gebeurtenissen:
De BM-stemming
Lynch & Lunch Dag 1
Lynch & Lunch Dag 2
Lynch & Infectie Dag 3
Lynch & Lunch Dag 4
Lynch & Lunch Dag 5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Deadline BM stemmen: Dinsdag 21 oktober, 20:30.
Geen lynch! Er mag gepost worden hoor!
 

DeletedUser21204

Gast
Succes allemaal :)

Ik zou dit potje graag BM worden.
Waarom?
Nou, voor degenen die me niet kennen toch maar eens wat dingen over mij op een rijtje.
1. Ik ben overactief. En dan niet alleen achter de schermen, of alleen observerend. Nee, mij zul je regelmatig in het topic tegenkomen, en dan niet omdat ik spam.
2. Ik speel aanvallend. Niet altijd even handig, dat zal best, maar ik denk dat het toch wel een nuttig iets is. Aanvallen = reactie krijgen -> reactie analyseren = wolven ontmaskeren/verdenken.
3. Ervaring. Ik doe dit spel nu al best wel een tijdje.
4. Inzet. Zoals sommigen hier misschien al wel weten, maak ik altijd een spreadsheet, waarin ik al mijn info zet en bijhoud. Best wel wat moeite, maar het werpt soms toch zijn vruchten af.
 

DeletedUser23951

Gast
Kyra lijkt op het eerste zicht nog wel een goede BM. Verhalen doen in ieder geval de ronde dat ze het af en toe wel eens goed doet. Echter denk ik dat ik niet zo mainstream ga stemmen en eens op een andere goede kandidaat stem, deze zal er waarschijnlijk ook wel zijn. Wie juist, dat wordt nog even zoeken denk ik. Maar in ieder geval niet de gewone BM. Speciaal potje betekent ook speciale BM.

Enneuh, mag ik al voor HernamewasAlice stemmen voor Lynch? Lijkt me niet echt een degelijke claim, of ligt dat aan mij?
 

DeletedUser

Gast
Kyra lijkt op het eerste zicht nog wel een goede BM. Verhalen doen in ieder geval de ronde dat ze het af en toe wel eens goed doet. Echter denk ik dat ik niet zo mainstream ga stemmen en eens op een andere goede kandidaat stem, deze zal er waarschijnlijk ook wel zijn. Wie juist, dat wordt nog even zoeken denk ik. Maar in ieder geval niet de gewone BM. Speciaal potje betekent ook speciale BM.

Enneuh, mag ik al voor HernamewasAlice stemmen voor Lynch? Lijkt me niet echt een degelijke claim, of ligt dat aan mij?

Dat lijkt me wel vrij drastisch, huwr. Uiteraard is die claim op dag één erg opvallend, maar ze claimt wel speciaaltje, dus een beetje voorzichtig doen met lynchen lijkt me geen slecht plan.

Alice, vanwaar deze claim?
 

DeletedUser23951

Gast
Vergeef me als ik iets te snel ben. Het is niet dat ik de meest professionele forumspeler ben, maar dan nog vind ik het voor een goedje behoorlijk dom om zo al, al dan niet vals, te gaan claimen. In dat boek waar ze het over heeft is er een varken, Napoleon dat inderdaad de macht wilt. Maar waarom ze nu al zou insinueren dat ze een jager is, daar zie ik het nut niet van in. Zeker gezien het een gewild lunchtarget is, als je zo even logisch nadenkt(of niet?) en is het gewoon dom om dit vals te claimen als niet-wolf? Of ben ik nu zo slecht in dit spel dat ik iets over het hoofd zie?
 

DeletedUser

Gast
Vergeef me als ik iets te snel ben. Het is niet dat ik de meest professionele forumspeler ben, maar dan nog vind ik het voor een goedje behoorlijk dom om zo al, al dan niet vals, te gaan claimen. In dat boek waar ze het over heeft is er een varken, Napoleon dat inderdaad de macht wilt. Maar waarom ze nu al zou insinueren dat ze een jager is, daar zie ik het nut niet van in. Zeker gezien het een gewild lunchtarget is, als je zo even logisch nadenkt(of niet?) en is het gewoon dom om dit vals te claimen als niet-wolf? Of ben ik nu zo slecht in dit spel dat ik iets over het hoofd zie?

Geen probleem, ik heb ook best lang geen WvW meer gespeeld, dus mijn spel is misschien ook nog wat roestig :)

Ik zie inderdaad ook nog niet in waarom ze nou per se gelijk moet claimen, verder insinueert ze dat er meerdere varkens zijn?
Dat kan ze natuurlijk niet zeker weten, maar dat vergeef ik haar wel, belangrijkste is de claim.

E: Koningin, lynchen mag nog niet trouwens. Eerst stemmen voor BM tot de deadline, na de deadline lynch-stemmen tot de volgende deadline.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Koningin Konijn. Ze is schattig en dus goed. En stiekem ben ik verliefd op haar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan