• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Wolven van de Kinderboerderij
Een Imrahil en De Bezem productie

iz71u1.png


Boer Bart liep over zijn erf. Hij neuriede zijn lievelingsnummer, dat ging over kippen, paarden, koeien en Kampen. Alles ging goed op de boerderij. Berta 69 was net bevallen van een prachtig jong kalfje. De andere koeien gaven vele liters goede melk. De varkens lagen te rollen in de modder en waren klaar om naar het slachthuis te worden gebracht. De kippen legden heerlijke eieren. De lammeren waren heel erg schattig maar deden voor de rest niks. De paarden haalden vele prijzen met de paardenrennen en met de dressuur. Niks te klagen dus.

Plotseling hoorde boer Bart geritsel in de struiken aan zijn rechterhand! Vast weer van die lastige stadskinderen, dacht Bart. Met zijn hooivork porde hij in de struiken. ‘Wat mot dat daar!’ schreeuwde Bart. Hij kreeg een grom terug als antwoord. Plots sprong er een wolf uit de bosjes, die zijn tanden in boer Bart’s been zette en het vlees van zijn lichaam afscheurde. Daarna vertrok de wolf met zijn trofee, en liet Bart kermend achter. Die morgen erop vonden de boerderijdieren hun geliefde boer terug, dood, vlak achter de boerderij. Dit duidde op de terugkeer van de wolven! Ze moesten actie ondernemen! Of de hele boerderij zou ten onder gaan!

Dit is dus:
De Boerderij van Boer Bart

Aantal spelers: zoveel mogelijk
Claimen: ja
Netwerken: ja
Hints: nee
Afscheidsbrief: ja (mogelijk gecensureerd)
Klaagmuur: nee
BM-opvolging: oude kiest nieuwe
Manier van stemmen: groen voor burgemeester, rood voor lynch
Eindtijd stemmen: 20:30, verhaaltjes zo spoedig mogelijk daaropvolgend

Mogelijke rollen:
Goed:
Dorpsoudste V2(waakhond)
Beschermengel V1(paard)
Beul V2(haan)
Muizenval(kat)
Jager V2(varken)
Heks V1(koe)
Zieke(rat)
Lycantroop(schaap in wolfskleren)
Burger(schaap)

Neutraal:
Cupido V1(duif)

Slecht:
Infectiewolf V1(wolf in schaapskleren)
Welp V2(welp)
Wolven(wolven)

Voor de mensen die voor het eerst WvW spelen, verwijzen wij jullie graag door naar de regels en rollen (klik). Wanneer je dit door genomen hebt ben je helemaal klaar voor je eerste potje WvW! Als er hierna nog vragen zijn, willen wij deze met alle liefde beantwoorden! Stuur ons een een privébericht en jullie vragen zullen beantwoord worden!

De Spelregels:
- Dit zijn de spelregels, deze regels gelden dus voor iedereen.
- Elke speler moet zich naar zijn rol gedragen.
- Het is verboden om PM’s of screenshots van PM’s te posten.
- Als iemand (of jijzelf) de regels overtreedt, meld dit dan, de straf zal minder groot zijn.
- Je mag alleen berichten plaatsen wanneer je mee doet aan het spel en op de desbetreffende boerderij zit.
- Als je dood bent mag je geen berichten meer plaatsen of informatie doorgeven.
- Als de spelleiding iets zegt luister je ernaar.
- De spelleiding heeft altijd gelijk.
- Claimen en netwerken zijn toegestaan.
- Inactiviteit wordt bestraft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23053

Gast
De boerderij van Bart, cool :D
BM stemmen mogen natuurlijk altijd naar mij toe!
 

DeletedUser

Gast
Deadline BM stemmen: Dinsdag 21 oktober, 20:30.
Geen lynch! Er mag gepost worden hoor!
 

DeletedUser22651

Gast
Succes allemaal bij boer bart! :)

Heb me voorgenomen niet op dag één te sterven, door huurmoordenaar of onterechte lynch :)

Ik wil graag bm worden. Wat heb je aan mij?
-Iemand die actief meedoet;
-Iemand die zorgvuldig aanvalt, niet agressief speelt, maar toch aanvalt;
-Iemand die achter de schermen bezig is;
-Iemand die alles bijhoudt

E: Koning Konijn, ik ruik een barbecue :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Bart! :O

Iedereen veel succes en heel veel plezier.
Normaal stem ik op mezelf voor BM, maar er zijn een hoop nieuwe mensen.
 

DeletedUser23442

Gast
Hallo allemaal.
Ik zit ook gezellig bij jullie op de boerderij.
Succes aan iedereen!
 

DeletedUser23480

Gast
Succes allemaal. En ik denk nog wel eens na op wie ik stem voor de bm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
E: Koning Konijn, ik ruik een barbecue :D

Ik ruik iemand die dus graag een boerderijdier op de barbecue gaat gooien? Zeker gezien wolven niet worden gebarbecueed? Dus dit is complete zever. Tenzij je bedoelt dat je mij wilt gaan ophangen. Kunnen we alsjeblieft even wat redelijker gaan doen en niet per direct mij gaan lynchen, dat zou een beetje onder het niveau zijn. Het niveau is hier al laag, we moeten niet nog lager gaan zakken denk ik ;)
 

DeletedUser22651

Gast
Ik ruik iemand die dus graag een boerderijdier op de barbecue gaat gooien? Zeker gezien wolven niet worden gebarbecueed? Dus dit is complete zever. Tenzij je bedoelt dat je mij wilt gaan ophangen. Kunnen we alsjeblieft even wat redelijker gaan doen en niet per direct mij gaan lynchen, dat zou een beetje onder het niveau zijn. Het niveau is hier al laag, we moeten niet nog lager gaan zakken denk ik ;)

Interessant dat je meteen op een post zonder enige bedoeling dan ook, zo reageert. Nu zul je zeggen dat je er vast niet al te veel mee bedoelde, maar toch. Meteen erop antwoorden dat ik hiermee geen wolven eruit haal en dus zelf wolf ben, is erg voorbarig natuurlijk, maar er vanuit gaande dat je het niveau hoog wil houden gaan we hier niet over verder ;)
 

DeletedUser

Gast
Interessant dat je meteen op een post zonder enige bedoeling dan ook, zo reageert. Nu zul je zeggen dat je er vast niet al te veel mee bedoelde, maar toch. Meteen erop antwoorden dat ik hiermee geen wolven eruit haal en dus zelf wolf ben, is erg voorbarig natuurlijk, maar er vanuit gaande dat je het niveau hoog wil houden gaan we hier niet over verder ;)

Ik heb hier en daar opgevangen dat mensen me wilden lynchen op Dag 1, ook al geldde het hier dan men gewoon moest winnen en mijn kwaliteiten kon testen, niet per se mij moeten verslaan. Ik pak liever de problemen bij de wortels aan. Ik zeg ook nergens dat je een wolf hebt, enkel dat het flauw is om mij te gaan barbecuen omdat ik een konijn ben.
 

DeletedUser23053

Gast
Koning Konijn for BM? Of toch Aran-Galad?
Konijn begint flink offensief en hij zal zeker actief blijven, dus voor mij een goede BM!
 

DeletedUser

Gast
Ik snap niet waarom mensen het konijn willen gaan lynchen als het niet een winst van het spel geeft en je echt geen enkele drol over zijn rol weet? Ik vind t gewoon belachelijk, en vind dan ook dat mensen zich niet daarop moeten gaan letten. Als je iemand verdacht vind, dan geef je goede redenen die in het potje veroorzaakt zijn. We hebben er niks aan om conclusies te trekken als je helemaal geen info van iemand binnen wvw hebt.
Verder, wouter, ik vind t wel raar dat je in 1 keer op hem stemt. Ja hij is aggressief, maar dat komt omdat hij dingen op zich gegooid krijgt die nergens op slaan, dan is het niet zo gek dat ie aggressief gaat. Dat jij uit die ene actie al je bm stem haalt, vind ik dan weer vreemd. Waarom overhaast op bm gaan stemmen als je niks anders over hem weet behalve dat hij iets doet wat heel logisch is binnen wvw?
Zelf zal ik dan ook nog geen bmstem plaatsen, want dat heeft nog geen nut. Liever eerst kijken naar hoe mensen spelen en of er al verdachte dingen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan