• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aan alle stoppers van gesloten werelden! account recyceling.

DeletedUser

Gast
Beste stoppers en nieuwsgierige,

Er zijn steeds meer (grote) spelers die op gesloten werelden stoppen en daardoor verdwijnt er een speler maar blijf het aantal steden het zelfde hier zal ik graag verandering in willen zien.

Ik zou het echt heel fijn vinden als de mensen die stopen nog een laatste bijdragen aan de wereld doen, door het aantal steden in de wereld te verhogen.

Wat wil dat zeggen?
Massaal stichten met alle cp`s die je hebt in de verlaten/lege oceaanen, hierdoor krijgen de meeste mensen weer zin om te spelen en blijven ze bezig op grepolis. En de meeste spelers laten zich zelf toch overnemen waardoor ze meteen weer 10-50 cp-level`s verloren laten gaan. zonde toch?

MvG Khamadagy (een speler op een zeer oude wereld)
 

DeletedUser

Gast
Ehm... Wat 'n raar bericht...
Waarom zou je meer zin krijgen om te spelen als er enorm veel kleine stichtingen zijn op een gesloten wereld? Aangezien de gestopte speler verdwijnt, veranderen deze steden snel in spooksteden. Dit wilt ook zeggen dat de steden beginnen af te brokkelen en binnen een paar dagen zijn de steden weg.
En op een oude wereld lijkt het mij onwaarschijnlijk dat iemand heel kleine, net gestichtte steden wilt overnemen; cultuurpunten zijn duur en er zijn veel grotere steden om in te nemen. Als je toch zo'n kleine stad wilt, wil je ook liefst nog kiezen waar hij op de kaart ligt, door hem zelf ergens te stichten.
Dus ik snap het voordeel hiervan niet.... ;)
 

DeletedUser6663

Gast
Idd... ik zou er niet door aangemoedigd worden om door te spelen... Wij proberen het aantal stoppenden spelers zo beperkt mogelijk te houden door accounts door te geven... Helaas verloopt dit niet altijd heel erg goed omdat sommige accounts nog een tijdje actief gehouden moeten worden...
 

DeletedUser

Gast
Op Delta liggen de spooksteden en steden van inactieve spelers voor het oprapen.
Grote steden genoeg, dus nog meer steden om in te nemen zie ik liever niet.

Wat ik wel heel graag zie gebeuren is dat alle inactieve spelers en spelers die hun account maar één keer in de paar dagen bekijken gewoon eens een reset zouden doen. Dan weten we tenminste hoeveel actieve spelers er echt op een wereld overblijven en dan kunnen we misschien nog eens een leuk eindspel gaan spelen, want nu begint het echt een sleur te worden en weinig spelers zijn nog te activeren voor een leuke actie.

En zeker met dit mooie weer begint dit spel, op de manier zoals het nu op Delta gaat, te vervelen.
 
Bovenaan