• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanbrengen nieuwe speler

DeletedUser

Gast
Ik heb een tijd geleden een nieuwe speler aangebracht, en ik zou 200 goud krijgen als deze 1000 punten zou behalen. Deze heeft hij behaald maar ik heb niets gekregen?

Kan dit geregeld worden, anders ben ik niet van plan nog nieuwe spelers aan te dragen.

Met vriendelijke groeten
 

DeletedUser6663

Gast
Ik heb een tijd geleden een nieuwe speler aangebracht, en ik zou 200 goud krijgen als deze 1000 punten zou behalen. Deze heeft hij behaald maar ik heb niets gekregen?

Kan dit geregeld worden, anders ben ik niet van plan nog nieuwe spelers aan te dragen.

Met vriendelijke groeten

Ga naar het overzicht van je geworven vrienden en druk op Goud ophalen. Dan krijg je het. En gebruik de zoekfunctie want dit is zoooo vaak gevraagd....
 

DeletedUser

Gast
Waar is dat overzicht dan ergens te vinden....alvast bedankt voor de reactie :)
 

DeletedUser

Gast
Links is de overzichtslijst, en onderaan boven uitloggen staat vrienden zoeken.
Klik daarop en o pde 2de b daar staat gewroven spelers.
 

DeletedUser

Gast
Top dankjewel....ik heb het gevonden, echter staat er:

- Je hebt nog geen speler verworven.

Dit klopt echt niet, ik heb via de link de speler eddiecool geworven en deze staat nu boven de 1000 punten?

Kan hier een admin naar kijken, want hier gaat iets mis. Alvast bedankt 8-)
 

DeletedUser12160

Gast
waarschijnlijk ging iets verkeerd

niet twee keer achter elkaar posten
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Mocht je er zeker van zijn dat er iets niet klopt, maak dan een support ticket aan (zie instellingen ingame). Een van de supportmedewerkers zullen dit dan voor je bekijken.
 
Bovenaan