• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aangevallen worden

DeletedUser

Gast
ik had 6 dorpen

die zijn allen veroverd

maar heb nog een nieuw dorp kunnen stichten een stuk verder op

hoopte daar met rust gelaten te worden
in mijn oude dorpen kon ik een aanval zien binnen komen

links boven in het scherm staat dan een ikoontje

en rechts stond dan aangegeven van wie de aanval kwam en de tijd van binnen komst

ben dus nu een dorpje van 800 punt
krijg weer een aanval binnen

maar zie alleen het ikoontje linksboven
moet 1 van de gebouwen een bepaald level hebben om te kunnen zien van waar een aanval komt en wanneer hij aankomt

bij mijn grote dorpen kon ik dat altijd zien
 

rbm007

Hopliet
AW: aangevallen worden

maar zie alleen het ikoontje linksboven
moet 1 van de gebouwen een bepaald level hebben om te kunnen zien van waar een aanval komt en wanneer hij aankomt

bij mijn grote dorpen kon ik dat altijd zien

Je ziet hoeveel aanvallen er binnenkomen aan het getalletje in het icoon. Dit zijn alle aanvallen op al je steden. Je kan de individuele aanvallen zien door naar de betreffende stad te schakelen.

Voor een overzicht van alle inkomende aanvallen in al je dorpen heb je de premiumfunctie Bestuurder nodig. Dit is dan onderdeel van het beveloverzicht.
 

DeletedUser

Gast
AW: aangevallen worden

1 aanval kwam er binnen maar ik heb nog maar 1 stad over en deze pas een paar uur
van af 18,00 uur en in het rechter venster gaf hij niets aan

dit is nu trouwens weg

systeem gaf van avond om 19.30 uur een foutmelding heb toen opnieuw moeten inloggen en daar mee was ook de aanval verdwenen dus ik denk een bug in het systeem ???
 

DeletedUser

Gast
AW: aangevallen worden

Heb laatst ook gehad dat er een paar uur lang stond dat ik een aanval binnen kreeg die al LANG langs was geweest...

is slechts een bugje :p
 

DeletedUser

Gast
AW: aangevallen worden

Dit is een gekende bug en komt soms voor als je net een dorp verloren bent. Je kan dit oplossen door te zorgen dat er echt een aanval op je afkomt.
 
Bovenaan