• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aangevallen

DeletedUser

Gast
vraagje ..als je word aangevallen en de aan val duurt 26 uur voordat ie bij je is.
wat kan je dan doen. 1.op het moment van de aanval al je legers uit je stad verwijderen zodat er geen slachtoffers vallen..of kan je dan overgenomen worden.
 

rbm007

Hopliet
AW: aangevallen

Als je op een wereld met het oude kolonisatiesysteem speelt, kan de eerste aanval een overname zijn. Bij het nieuwe systeem moet eerst een opstand gestart worden.

Delta (de wereld waar je in je forum profiel aangeeft waarop je speelt) heeft het nieuwe kolonisatiesysteem. Daar kan alleen een overname gedaan worden als een stad in opstand is. Zolang er nog geen opstand gestart is, kan je dus niet worden overgenomen en is het een goede tacktiek om al je troepen weg te sturen.
 

DeletedUser

Gast
AW: aangevallen

bedankt voor je antwoord..maar ik speel ook op alpha met een oud kolonisatie systeem ..ik word op het moment aan gevallen en de aanval komt pas over 24 uur binnen dus ik heb nog de tijd. hoe kan ik zien of het om een opstand gaat?

het is een vergeldings aanval ik verwacht geen 0vername.

groetjes marco
 

DeletedUser5621

Gast
AW: aangevallen

bedankt voor je antwoord..maar ik speel ook op alpha met een oud kolonisatie systeem ..ik word op het moment aan gevallen en de aanval komt pas over 24 uur binnen dus ik heb nog de tijd. hoe kan ik zien of het om een opstand gaat?

het is een vergeldings aanval ik verwacht geen 0vername.

groetjes marco

Niet ^^
Maar je hoeft niet bang te zijn voor een opstand, met elke farm stuur ik er een mee, gewoon om te tarten.:)
 
Bovenaan