• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aankondiging grepolis spelregels

DeletedUser

Gast
Beste panel van moderators

Ik ben dus Tsjeete, ik speel dit spel nu al vrij lang, bijna een jaar geloof ik en dit is de eerste maal dat ik toch wat geschrokken ben. :O Kan er mij iemand via PM uitleggen wat ik verkeerd doe/de regels door breek, want ik ben er mij niet bewust van, eveneens na het doorlezen van de regels. Waarschijnlijk zie ik iets boven het hoofd, dat voor mij doodnormaal is. Ik zou het tenzeerste apprecieren mochten jullie mij op mijn fout wijzen zodat ik het kan aanpassen om zoiets in de toekomst te vermijden


Ik wacht op jullie reactie, groetjes Tsjeete
 

DeletedUser

Gast
Hmmm, dit is niet zomaar een briefje van Support maar meer een officiële aankondiging van Grepolis dus geen waarschuwing ;) Rubinho.....

Ik heb er ook 1, alleen beetje raar dat deze idd op de speler zelf gericht is met ingame naam en andere aankondigingen altijd beginnen met "Beste Spelers"

Als dit idd een normale aankondiging van het team is oke, en anders zal ik wel even contact opnemen met Support.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb geen idee wat voor bericht het is, want ik speel niet :p

Maar hij deed voorkomen alsof die een straf had gekregen D:
 

DeletedUser

Gast
De aanspreking was persoonlijk :O

Ik heb net ook iets bij support gezet, hopelijk krijg ik snel een klaar en duidelijk antwoord :O

Ik heb geen idee wat voor bericht het is, want ik speel niet :p

Maar hij deed voorkomen alsof die een straf had gekregen D:

Ik vermoed dat het een waarschuwing is, maar ik weet niet waarom, daarom vraag ik meer uitleg :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik heb geen idee wat voor bericht het is, want ik speel niet :p

Maar hij deed voorkomen alsof die een straf had gekregen D:

Daarom is het misschien slim om niet vanaf de zijlijn staan te schreeuwen.... de titel van dit bericht luid namelijk "Aankondiging Grepolis spelregels"..... of gewoon wel weer te gaan spelen zodat je weet waar het over gaat ;)
 

DeletedUser18852

Gast
Beste panel van moderators

Ik ben dus Tsjeete, ik speel dit spel nu al vrij lang, bijna een jaar geloof ik en dit is de eerste maal dat ik toch wat geschrokken ben. :O Kan er mij iemand via PM uitleggen wat ik verkeerd doe/de regels door breek, want ik ben er mij niet bewust van, eveneens na het doorlezen van de regels. Waarschijnlijk zie ik iets boven het hoofd, dat voor mij doodnormaal is. Ik zou het tenzeerste apprecieren mochten jullie mij op mijn fout wijzen zodat ik het kan aanpassen om zoiets in de toekomst te vermijden


Ik wacht op jullie reactie, groetjes Tsjeete


hoi ik ben gerard
ook ik kreeg vandaag een bericht over spelregels
ben me ook niet bewust dat ik iets verkeerds doe
weet iemand wat er aan de hand is
komt wel raar over deze mededeling
hebben meer spelers dit bericht gehad en weten zij ook niet wat ze verkeerd gedaan hebben
groet gerard

ja klopt is duidelijk persoonlijk gericht
gerard
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Slotje... na aanleiding van de support duidelijk verhaal.

2012-09-10 21:21:05
Beste Smeagel0408,

Iedereen heeft een bericht gekregen mijn zijn/haar spelersnaam in de aanhef.

Met vriendelijke groet,

Screeny
Support Grepolis.nl
 

DeletedUser

Gast
Ik zal hier ook nog eventjes reageren.

De aanspreken was inderdaad persoonlijk, omdat dit netter staat. Helaas is hierdoor wel een boel ophef gekomen.
Iedereen heeft de aankondiging ontvangen. Dit is gedaan om bij iedereen weer even de spelregels omhoog te halen.
Je hoeft je dus niet persoonlijk aangevallen te voelen, maar het kan natuurlijk absoluut geen kwaad om de regels nogmaals eventjes door te lezen. Hierdoor is iedereen weer up to date met de spelregels.

Gr Urgoth
 
Bovenaan