• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aanslag Boston

DeletedUser

Gast
Wie zouden er achter de aanslagen van Boston zitten, Korea misschien? Wat zou Amerika er tegen doen?

Discussieer ze! :)
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het maar laf die aanval..

Op een feestdag/ moment waar mensen zich amuseren een bom laten ontploffen kenmerkt dat evenement voor altijd.
Volgend jaar zullen er misschien mensen zijn die niet gaan uit vrees voor nog bommen. Zelf als die kans klein is
 

DeletedUser19689

Gast
Korea:confused:

Het is sowieso een Godsdienstfanaat ofzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20924

Gast
Het blijft speculeren tot de betrokken onderzoekers met een antwoord komen. Er zijn zoveel nutt bags in de wereld (zeker in Amerika)... Dan zal het wel tijd zijn voor complot-theorieën.
- Persoonlijk vond ik het er nogal wat amateuristisch uitzien. Ik verwacht niet dat het een grote gecoördineerde actie/groep was.
 

DeletedUser20450

Gast
2 Daders 'gevat' 1 gedood, andere zwaargewond, Tsetsjenen van afkomst, ene wou bokser worden en uitkomen voor de VS op de olympische spelen, de ander was zeer slim.
 

DeletedUser20686

Gast
Wat mij opvalt is dat ik ondertussen al 7 verschillende verhalen heb gezien met foto's die dringend gedeeld moesten worden. Helden die zijn overleden terwijl ze de marathon renden.

Zo was er een klein meisje dat rende voor een of andere stichting, een vrouw wiens vriend haar ten huwelijk ging vragen aan de finish, een man die zijn 40e marathon liep en die nu niet heeft kunnen afmaken omdat hij in stukjes is geblazen en iedereen ziet dit op facebook langskomen en liked en deelt deze onzin.

Terwijl het werkelijk gaat over 2 vrouwen en 1 8 jarig jongetje. Dan vraag ik me af, wat bezielt het mensen om zulke verhalen te verzinnen om meer likes te krijgen op hun facebook ?
 

DeletedUser20586

Gast
Wat mij opvalt is dat ik ondertussen al 7 verschillende verhalen heb gezien met foto's die dringend gedeeld moesten worden. Helden die zijn overleden terwijl ze de marathon renden.

Zo was er een klein meisje dat rende voor een of andere stichting, een vrouw wiens vriend haar ten huwelijk ging vragen aan de finish, een man die zijn 40e marathon liep en die nu niet heeft kunnen afmaken omdat hij in stukjes is geblazen en iedereen ziet dit op facebook langskomen en liked en deelt deze onzin.

Terwijl het werkelijk gaat over 2 vrouwen en 1 8 jarig jongetje. Dan vraag ik me af, wat bezielt het mensen om zulke verhalen te verzinnen om meer likes te krijgen op hun facebook ?
Likegeile mensen die de meest trieste verhalen verzinnen om aan likes te komen, zijn sowieso al slecht. maar als ze nu ook met Boston verhalen beginnen te verzinnen, kun je echt niet dieper zinken... ik heb dit soort dingen ook al gehoord op de radio (man wil vrouw ten huwelijk vragen)
 

DeletedUser

Gast
Dat zijn allemaal verhalen die de rondte doen tot ze bevestigd worden door de overheid, als ze niet bevestigd worden is de kans dat ze kloppen zeer klein... Meest laffe actie om het op zo'n feestdag te doen. Oorlog moet gevoerd worden tussen soldaten van verschillende landen of groeperingen.. Onschuldige burgers moeten daar niets mee te maken hebben.
 

DeletedUser

Gast
ach :) ze zullen mss gelijk hebben, mss ook niet, maar amerika blijft amerika, en hopen dat ze de echte daders te pakken hebben en geen onschuldige mensen hebben doodgeschoten of zo :confused:
 
Bovenaan