• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aanval met 1 hopliet?

DeletedUser23635

Gast
hoe kan het dat ik door 1 hopliet wordt aangevallen vanuit een 7 K dorp
 

DeletedUser

Gast
Aanvallen moeten bestaan uit een percentage van het totale aantal troepen. Als er nauwelijks troepen in staan, kan je met 1 hopliet aanvallen.
 

DeletedUser

Gast
Klopt, dus heel irritant dat ik soms voor een havencheck soms 48 troepen met inzetten x)
 

DeletedUser23350

Gast
Klopt, dus heel irritant dat ik soms voor een havencheck soms 48 troepen met inzetten x)

ik soms 148
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser23635

Gast
Aanvallen moeten bestaan uit een percentage van het totale aantal troepen. Als er nauwelijks troepen in staan, kan je met 1 hopliet aanvallen.

aha, ik dacht dat het temaken had met je boerderij, maar nu is het duidelijk.

dankje wel
 

DeletedUser

Gast
Aanvallen moeten bestaan uit een percentage van het totale aantal troepen. Als er nauwelijks troepen in staan, kan je met 1 hopliet aanvallen.

Je bedoelt: het totale aantal troepen wat in de stad zelf gemaakt is?
Anders zou je OS bij iemand kunnen leggen, 1 hopliet achterhouden en met die hopliet een havencheck kunnen doen? :confused:
 
Bovenaan