• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanval met transportboot

DeletedUser

Gast
Ik wil graag met mijn transportboten een stad aanvallen. Maar toen ik even op de wiki van Grepolis zat te lezen kwam ik dit tegen : Omdat transportboten niet met de gevechtsschepen vechten, moet je altijd voor voldoende gevechtsschepen zorgen bij een aanval, anders komen maar heel weinig landeenheden aan wal. Dus betekend het dat als ik alleen maar transportboten stuur bijna geen eenheden aan wal komen? Moet ik nou transportboten sturen met biremen? Komen de eenheden dan wel aan wal?
 

DeletedUser9104

Gast
Je kunt wel transportboten met een aanval meesturen. Alleen is dit niet zo slim zonder een gevechtsschip. Als je dan een andere stad aanvalt en er liggen ofwel vuurschepen of biremen dan zinken je transport en komen de mannetjes moeilijk aan land.
 

DeletedUser17987

Gast
Ik zou niet met biremen gaan, maar met vuurschepen! En wat hier boven me staat +1
 
Bovenaan