• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanval modus

DeletedUser

Gast
Beste game vrienden,

Op alle werelden waar ik speel kan ik geen AANVALLEN meer doen omdat de button die daarvoor bedoeld is niet functioneert.
Heb ook de browser geschiedenis tot in den treure gewist...met klachten kan je niet terecht bij Moderators die lullen maar wat en zijn ondeskundig als gaat om technische vragen....vragen aan Koenuh (hoofdmoderator) heeft zelfs geleid tot een EEUWIGE BAN van wereld KSi..maar dat heb met die miezerige mannetjes die geen tegenspraak dulden.
Heb al mijn ACCOUNTS opgezegd..en nog een klacht bij Innogames neergelegd over het reilen zeilen van Koenuh met zijn machtsmisbruik!!
Het gaat jullie allen goed en wens jullie meer spelplezier als wat ik ooit heb gehad op Grepolis.
Met vriendelijke groet, Zytar
 

DeletedUser

Gast
Beste game vrienden,

Op alle werelden waar ik speel kan ik geen AANVALLEN meer doen omdat de button die daarvoor bedoeld is niet functioneert.
Heb ook de browser geschiedenis tot in den treure gewist...met klachten kan je niet terecht bij Moderators die lullen maar wat en zijn ondeskundig als gaat om technische vragen....vragen aan Koenuh (hoofdmoderator) heeft zelfs geleid tot een EEUWIGE BAN van wereld KSi..maar dat heb met die miezerige mannetjes die geen tegenspraak dulden.
Heb al mijn ACCOUNTS opgezegd..en nog een klacht bij Innogames neergelegd over het reilen zeilen van Koenuh met zijn machtsmisbruik!!
Het gaat jullie allen goed en wens jullie meer spelplezier als wat ik ooit heb gehad op Grepolis.
Met vriendelijke groet, Zytar
welke browser gebruik je?

ik gebruik zelf google chrome en heb geen problemen met de aanval knop
 

DeletedUser

Gast
Lijkt me niet dat hij nog hulp zoekt wat betreft zijn vraag aangezien zijn account op delete is gegooid. Heb ook nergens last van.
 

DeletedUser

Gast
Ik ook net wel, in Phi geen idee wat is er aan de hand!
is misschien wegens de vakantie modus of zo ?
 

DeletedUser15574

Gast
inderdaad ik stel voor dat een mod hierop kan reageren en er een slotje op kan zetten
 
Bovenaan