• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanval op Haven

DeletedUser

Gast
Is het mogelijk een aanval (alleen met je aanvalsboten) te doen op alleen de transportschepen die in een vijandelijke haven staan ? Of val je dan ook de troepen aan in dat dorp ?
Moet je dan alleen schepen sturen of ook troepen erin ?
Als dit mogelijk is wat gebeurd er dan met de troepen die als OS staan in dat dorp?

Ik hoor graag van jullie.

Extreme
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanval op Haven

Transportboten worden alleen vernietigd als alle andere (land+zee)troepen dood zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanval op Haven

Maar als je alleen met boten aanvalt op een dorp, zonder troepen.
Wat gebeurd er dan ?
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanval op Haven

Dan worden alleen boten vernietigd.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanval op Haven

Dan worden alleen boten vernietigd.

Ik bedoelde:
Maar als je alleen met boten (zonder troepen) aanvalt op dat dorp.
Gaan dan je schepen stuk omdat er troepen in het dorp staan ?
Is dit via de simulator te berekenen ?
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanval op Haven

Nee, precies zoals ik het zeg. Alleen boten worden vernietigd als je met boten aanvalt.. Natuurlijk is dit te berekenen met de simulator ;)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Aanval op Haven

als je met landtroepen aanvalt sloop je landtroepen
als je met boten aanvalt sloop je boten
als je met je hele vloot en je alle landeenheden in 1x aanvalt kill je alles, maar val niet met alleen transportboten aan want die worden door 1 andere boot allemaal gesloopt
 
Bovenaan