• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aanvallen vreemde troepen in eigen stad

Het is onlogisch dat ik vreemde troepen niet kan aanvallen in een stad van mijzelf.
Als een kolonisatie niet lukt en de aanvaller en zijn alliantie leggen ondersteuning in mijn stad dan kan ik die niet wegknallen.
Onlogisch en ik zou daar verandering in willen zien.

stefan waarom op alles negatief.. wat er ook komt je doet alleen maar negatief. herinnering: jij bent niet de enige speler van dit spel Ik snap niet dat je zo doet. Ik heb zoveel keer al meegemaakt dat een aanvallende alliantie de troepen nog niet terughaalt en dat is voor oa de aangevallene de uitgerekende kans om troepen van de aanvaller te decimeren. Dit maakt het spel een stuk spannender.

stefan waarom op alles negatief.. wat er ook komt je doet alleen maar negatief. herinnering: jij bent niet de enige speler van dit spel Ik snap niet dat je zo doet. Ik heb zoveel keer al meegemaakt dat een aanvallende alliantie de troepen nog niet terughaalt en dat is voor oa de aangevallene de uitgerekende kans om troepen van de aanvaller te decimeren. Dit maakt het spel een stuk spannender.
Daar heb je je alliantie genoten voor, je eigen stad aanvallen slaat nergens op.

Dat is geen reden, als een kolo in een van mijn steden snel wordt gekilld waarom zou ikzelf dan niet de als ondersteuning aankomende/ liggende troepen van een vijandige ally niet kunnen aanvallen, waarom alleen teammies? Waarom zou je je eigen vs of vliegers niet kunnen gebruiken om die vijandige troepen te killen. Ik vind het een rare regel.

Dat is geen reden, als een kolo in een van mijn steden snel wordt gekilld waarom zou ikzelf dan niet de als ondersteuning aankomende/ liggende troepen van een vijandige ally niet kunnen aanvallen, waarom alleen teammies? Waarom zou je je eigen vs of vliegers niet kunnen gebruiken om die vijandige troepen te killen. Ik vind het een rare regel.
Omdat er geen onderscheid is tussen vijandelijke troepen en echte ondersteuning.

en als eigenaar van die stad kan je dus de 'eigen'troepen wegsturen en de andere 'gedeeltelijk'vernietigen dan kan jezelf ook nog genieten van een kans om de vijandige troepen die er staan door een foutje of door goede coördinatie van je eigen alliantie ivm het killen van die kolo te vernietigen. Dan heb je nog meer plezier van het afslaan van de aanval en de foutjes die gemaakt zijn door de aanvallende alliantie.