• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aanvallen

DeletedUser

Gast
waarom kun je niet tergelijker tijd aanvallen over het land en water????

bijvoorbeeld als ik mijn troepen wegstuur en bijv 10 vuurschepen moet er ook een transsportboot mee die voldoet aan het aantal troepen dat je wegstuurt

graag een antwoord hierop;)
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen

waarom kun je niet tergelijker tijd aanvallen over het land en water????

bijvoorbeeld als ik mijn troepen wegstuur en bijv 10 vuurschepen moet er ook een transsportboot mee die voldoet aan het aantal troepen dat je wegstuurt

graag een antwoord hierop;)

10 VS zijn genoeg volgens mij (miniem is 73 op epsilon)

Waarschijnlijnlijk doe je dan een kolo aanval.

Ik heb namelijk dit probleem gehad en kan wel over land en zee aanvallen vanuit 1 stad tegelijkertijd.
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen

Alle troepen die je stuurt moeten dezelfde weg volgen. Je land eenheden kunnen niet zwemmen dus hebben transportboten nodig. Je vuurschepen kunnen niet lopen dus moeten varen.

Als je ze apart wil hebben zul je ze apart op pad moeten sturen.
 

DeletedUser

Gast
AW: aanvallen

waarom kun je niet tergelijker tijd aanvallen over het land en water????

bijvoorbeeld als ik mijn troepen wegstuur en bijv 10 vuurschepen moet er ook een transsportboot mee die voldoet aan het aantal troepen dat je wegstuurt

graag een antwoord hierop;)

Dat kan wel maar niet in 1 aanval, troepen kunnen niet op vuurschepen;)
 
Bovenaan