• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanvaller v/d dag

DeletedUser21806

Gast
Vraagje

Kijk met scherpzinnigheid krijg je dubbel zoveel gp maar krijg je ook dubbel zoveel aanvalspunten? En telt dat mee met aanvaller van de dag?
 

DeletedUser

Gast
gp = krijgerspunten (krijgerspunten zijn aanvalers en verdedigers punten)

Maar aanvaller van de dag gaat over de eenheden die je sloopt en niet op de gp die je scoort.
 

DeletedUser

Gast
bijna gp= gevechts punten, punten die je krijgt voor het verslaan van troepen

aanvaller van de dag gaat over de troepen (dus niet hoeveel ze waard zijn, zoals een vuurschip is 10inwoners maar telt als 1 voor aanvaller van de dag)


het beantwoorden van je vraag is daarbij niet gedaan en ik weet niet hoe dit werkt ook
 

Armand0

Manticore
Ik geloof dat bij de aanvaller van de dag gewoon de muureenheden geteld worden (of militie meetelt weet ik niet zeker), zoals onne dus al zegt telt een VS maar als 1 "unit" mee en niet als 10.

Bij scherpzinnigheid komen er ook niet 2x zoveel units op de muur te staan, alleen je aantal GP tijdens die uren wordt verdubbeld. Dat telt dus ook niet mee voor de award.

Btw, wat het eerste deel van je vraag betreft: Ja.
Alles wat je in die periode verslaat (of het nou als aanvaller, of als verdediger is) wordt verdubbeld. Dus dat komt ook zo op de ranglijsten.
 
Bovenaan