• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Aanvaller van de dag award

DeletedUser

Gast
Beste forum lezers, ik had een klein vraagje en hoop dat 1 van jullie het antwoord hierop heeft :)

Zoals velen van jullie wel zullen weten krijg je een aanvaller van de dag award op basis van verslagen eenheden ipv boerderij verbruik

Dus elke unit is 1 punt, of deze nu 1 boederijplek in beslag neemt of 10

Nu was mijn vraag word militie hier nu ook bij gerekend? Dit neemt geen boerderij plaats in beslag, maar deze award word niet op basis van boerderij ruimte gegeven dus zou het logisch zijn dat militie hier dus wel bij gerekend word

Wie o wie heeft het antwoord op deze vraag?:D
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag award

Nee idd militie telt niet, het levert geen gevechtspunten op. terwijl de ''aanvaller van de dag'' wel met gevechtspunten rekent
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag award

1 punt per verslagen inwoner voor menzen die dit lezen en het niet snappen :O
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag award

Beste forum lezers, ik had een klein vraagje en hoop dat 1 van jullie het antwoord hierop heeft :)

Zoals velen van jullie wel zullen weten krijg je een aanvaller van de dag award op basis van verslagen eenheden ipv boerderij verbruik

Dus elke unit is 1 punt, of deze nu 1 boederijplek in beslag neemt of 10

Nu was mijn vraag word militie hier nu ook bij gerekend? Dit neemt geen boerderij plaats in beslag, maar deze award word niet op basis van boerderij ruimte gegeven dus zou het logisch zijn dat militie hier dus wel bij gerekend word

Wie o wie heeft het antwoord op deze vraag?:D
Volgens mij telt militie hier wel voor mee. Net als voor de award Vijandelijke eenheden gedood, gaat deze award met eenheden. Lijkt me dan best wel logisch dat militie ook telt.
 

DeletedUser

Gast
AW: Aanvaller van de dag award

Nee idd militie telt niet, het levert geen gevechtspunten op. terwijl de ''aanvaller van de dag'' wel met gevechtspunten rekent

Je krijgt niet op basis van gevechts punten de award maar op basis van verslagen units, dus het zou logisch zijn mocht militie hier wel bij meetellen
 
Bovenaan