• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

aanvaller van de dag

DeletedUser

Gast
Hoi,
Ik wil al een tijdje aanvaller van de dag worden maar het lukt me nooit.
Ikvroeg me af ongeveer hoeveel troepen moet je verslaan om aanvaller van de dag te worden.
Alvast bedankt
Phillip 8-)
 

DeletedUser

Gast
Verschilt per wereld. Ligt totaal aan hoeveel troepen de andere spelers op jouw wereld verslaan. En dat kan enorm verschillen.
 

DeletedUser23053

Gast
Als je in de zomer een mooi legertje bouwt en dit op zwarte zaterdag in werking stelt, heb je best veel kans aanvaller van de dag te worden
Moet je wel erg veel aanvalssteden hebben
Tip: kijk een beetje wie jou met vs aanvalt en val die steden aan met vs, levert flinke gp op!
 

DeletedUser21762

Gast
Versla vooral lt.
Doe het niet in het wekend zijn de meeste thuis.
Op en warme dag heb je ook veel kans ( heb op en zeer warme dag 2000 vs verslagen van de vijand)
spioneer eerst en zoek de of dorpen
 

DeletedUser

Gast
Een tip van mij.

Zorg dat je veel aanvalstroepen hebt, en dat alle vrije inwoners gebruikt zijn. Een goede mix tussen landatt en VS is het beste. Om puur voor de award te gaan kan je wel best een 70 - 30 verhouding toepassen met respectievelijk landatt en VS.

Zodra je 100% vol zit kies je een mooie dag uit. De allermooiste dag om te beuken is zondag, zondagmorgen net na de NB welteverstaan. Wanneer je er eentje hebt, kan je dan ook best een scherpje opzetten.

Zet je wekker op 5 uur 's morgens en time al je VS steden op random rode vlekken net na de NB (6:00?). 100% landtt-steden zijn ook altijd heel leuk, dus geen VS of stb erbij. Maak dit op eilanden met veel rood.
Zodra om 06:00 de rapporten binnenlopen stuur je je landatt uit, naar de juiste steden. Het liefst naar landatt-steden als je die bent tegengekomen.

Beuk door tot alles kapot is.
En met wat geluk is de aanvaller van de dag award van jou!

Ik spreek uit ervaring, ik heb nu zo'n 80 aanvaller van de dag awards :aanval:

Wie meer info/hulp nodig heeft mag me altijd contacteren, via AF, IG of Skype. Ik help graag :)
 

DeletedUser21520

Gast
Het systeem kijkt niet naar het aantal gevechtspunten, maar naar het aantal verslagen eenheden. Een zwaardvechter telt hierbij als 1 en een verslagen vuurschip of kolonisatieschip telt hierbij ook voor 1. Aldus een van de de moderators. Lekker veel lt steden onderuit halen helpt ;) Of natuurlijk op een doordeweekse dag je vs net na de nb laten aankomen.
 

DeletedUser23053

Gast
Het systeem kijkt niet naar het aantal gevechtspunten, maar naar het aantal verslagen eenheden. Een zwaardvechter telt hierbij als 1 en een verslagen vuurschip of kolonisatieschip telt hierbij ook voor 1.

In dat geval, flink knallen met die slingeraars, katapulten en ruiters!
 

DeletedUser22140

Gast
gewoon een weekje uitrekken om volop att te bouwen en die op zondagochtend in werking stellen en je hebt hem.
 
Bovenaan