• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Aanvalsplanner & helden

DeletedUser11910

Gast
Hallo,

Ik heb sinds kort de aanvalsplanner in gebruik genomen.
Mijn vraag is: Kan je ook een held toevoegen? Ik kan wel een aanval plannen alleen mijn held kan ik nergens vinden om bij de aanval te betrekken.

Ik hoor graag.

Groeten
 

DeletedUser19428

Gast
helden kan je met de aanval meesturen als het goed is zit er een vakje in je aanvalssjabloon naast de godsgezanten als er een held in de stad staat zal die meegestuurd worden.
in de planner zetten zelf is dit niet mogelijk
 

DeletedUser22070

Gast
Dat is wel jammer dat dat niet kan, want de helden hebben wel invloed op de snelheid van de troepenverplaatsing en dus ook met de planning.
Misschien een idee voor een verbetervoorstel ;)
 

DeletedUser

Gast
Waarom in de planning zetten? Is enkel tijdverspilling en maakt toch helemaal niks uit, nouja... dat vind ik van héél die aanvalsplanner maar ok daar gaat het nu niet over
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser

Gast
Waarom in de planning zetten? Is enkel tijdverspilling en maakt toch helemaal niks uit, nouja... dat vind ik van héél die aanvalsplanner maar ok daar gaat het nu niet over
smiley_emoticons_hecheln.gif

Maakt zeker weluit als je atalanta mee wil sturen. Hierdoor word je vloot sneller en klopt de planner dus niet meer.
Ik was eerder ook stomverbaast dat het niet kon... Ga er eigenlijk vanuit dat Inno dit gewoon gemist heeft en dat het binnenkort word gefixt?
 

DeletedUser

Gast
Maakt zeker weluit als je atalanta mee wil sturen. Hierdoor word je vloot sneller en klopt de planner dus niet meer.
Ik was eerder ook stomverbaast dat het niet kon... Ga er eigenlijk vanuit dat Inno dit gewoon gemist heeft en dat het binnenkort word gefixt?

Ah, mijn excuses. Ik ken ook helemaal niks van helden, nooit eerder mee gespeeld
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser22400

Gast
Maakt zeker weluit als je atalanta mee wil sturen. Hierdoor word je vloot sneller en klopt de planner dus niet meer.
Ik was eerder ook stomverbaast dat het niet kon... Ga er eigenlijk vanuit dat Inno dit gewoon gemist heeft en dat het binnenkort word gefixt?
Ook als je die kale met je vliegers meestuurt, dan gaat het net wat langzamer
Als ik de planner gebruik dan moet ik heel moeilijk doen om alsnog de goede tijd te krijgen, zou dit idd graag verbeterd zien
 
Bovenaan